-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 13 Mar 2019, 09:56
eugene wrote:Žačni vstajat eno uro prej in nardis kaj na avtu pred sluzbo. Brez heca.
ni šanse, js mam vse avte v delavnici in jih gledam od jutra do večera, pa nisem od novembra rdečga niti povohal, ostali projekti pa itak nabirajo sam prah.
pomoje rabim psihologa pa pogovor

-
rust
- Posts: 19
- Joined: 05 Jun 2016, 20:32
- Avtomobil: Bmw e21
Post
by rust » 13 Mar 2019, 11:57
Isto je pri meni. Vsak dan ga gledam ampak že 2 leti nisem nič na njem naredu. Drug teden ga vžgem operem pa ga nazaj v garažo parkiram za 2 leti...
-
Cox
- Posts: 1057
- Joined: 11 Mar 2012, 13:50
Post
by Cox » 13 Mar 2019, 16:49
I’ve always figured out that there 24 hours a day. You sleep six hours and have 18 hours left. Now, I know there are some of you out there that say well, wait a minute, I sleep eight hours or nine hours. Well, then, just sleep faster, I would recommend.
Arnold Schwarzenegger
O Anja .. o tebi se mi sanja.
-
eugene
- Posts: 1296
- Joined: 22 Jan 2011, 08:47
Post
by eugene » 13 Mar 2019, 18:14
Popoldne je že preveč motečih faktorjev, frendi ki bi sli na pivo, punca ki bi sla v kino, otroci .itd. Poleg tega je pošten človek naveličan vsega ko konča s službo. Če vstaneš ob 5 imaš lepo mir, ker ni nobenega normalnega tako zgodaj pokonci. Pa v službi si dobre volje, ker si neki koristnega že naredu danes. Pa če dodaš še kako uro čez vikend napreduješ hitro. Na vsaj hitreje kot sicer.
Let's go Brandon!
-
papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Post
by papi » 13 Mar 2019, 23:02
Ja če je familija štekam...drugače pa je vse stvar prioritet... čisto samo v tem je point
Drugače pa lepo zrihtan motorni prostor!
To si štrihal na licu mesta al pelu do ličarja?
-
majkl
- Posts: 289
- Joined: 15 Jan 2014, 20:04
- Avtomobil: BMW
Post
by majkl » 14 Mar 2019, 08:41
Sam sem pobarval, pa se to samo najnujnejse; tam kjer se je polila kislina iz akuta in zavorna tekocina, ostalo sem razmastil in ocistil stari zascitni vosek.
LP Miha
-
DKsW123
- Posts: 257
- Joined: 07 Feb 2016, 14:02
- Avtomobil: BMW E34 & E28, Corrado
Post
by DKsW123 » 14 Mar 2019, 13:56
S čim si očistil stari tovarniški vosek? Imam enak problem..
-
majkl
- Posts: 289
- Joined: 15 Jan 2014, 20:04
- Avtomobil: BMW
Post
by majkl » 15 Mar 2019, 08:36
Ne vem ce je bil tovarniski, je pa bil se malenkost lepljiv in do 1mm debel. Najlazje je slo dol s trdim copicem in bencinom, tako da je sproti odtekalo stopljeno...
LP Miha
-
DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Post
by DS71 » 15 Mar 2019, 17:22
a z white špirtom je kdo že probal?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
-
pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
-
Contact:
Post
by pero27 » 15 Mar 2019, 20:57
Ful gre to dobr dol z carb cleanerjem, če se pogovarjamo o tej packariji ki je na e21 na zadnjem delu krakov v motornem prostoru. Pošpricaš, obrišeš, ponoviš vajo še 1x in ni več. Na barvi se ni poznalo da bi kaj zmatirala.