Mig/Mag varilni aparat

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Mig/Mag varilni aparat
Ja pa si obrnil kolešček da gre žica po 0.6 utoru? Pa preload zmanjšaj na koleščku dokler ti ne začne drset žica, potem ga pa malo nazaj privij.

-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: Mig/Mag varilni aparat
Ja kolešček sem obrnil na 0.6 mm utor. Sprva sem kolut žice namestil kar direkt na os, skrajno desno. Sem mislil, da je problem, da ni scentrirana in jo špona preveč postrani. Potem sem se spomnil, da sem zraven dobil dva plastična koluta.
Kolut žice sem scentriral na sredino pa je isto.
Bom probal še enkrat z nastavitvijo preloada na koleščku. Ne bom rekel, da sem do sedaj imel vedno optimalno nastavljeno, vendar nikoli v teh 2,5 letih odkar imam aparat nisem imel takega problema s pomikom žice.
Kolut žice sem scentriral na sredino pa je isto.
Bom probal še enkrat z nastavitvijo preloada na koleščku. Ne bom rekel, da sem do sedaj imel vedno optimalno nastavljeno, vendar nikoli v teh 2,5 letih odkar imam aparat nisem imel takega problema s pomikom žice.

Re: Mig/Mag varilni aparat
Če z nastavitvijo koleščkov ne bo nič boljše, namaži akso po kateri se vrti kolut žice z mastjo. Mogoče bo pomagalo.
