Glede na vse alu dele motorja, pomojem niso kej veliko dali na kvaliteto vlivanja leta 88

Vsi deli so polni lukenj..
Mja navoji pa tut očitno vsi al pretegnjeni pred mano ali pa enostavno tako slaba kvaliteta. Plus dodaš pe slabe odlitke in maš en kup navojov za popravljat. Me še čaka isto z pokrovom motorja sigurno. Tam je tut na videz že ene par jih čist pretegnjenih...
Jz seveda vse z občutkom ali pa moment ključom zategujem.
In other news

Pacient preživel operacijo srca.
Sicer je tudi M8 luknja in navoj skoraj 1/3 brez navoja. Ampak je zadeva prijela. Zategnil na občutek, plus loctite za sigurno dal na vijak.
Zgoraj sem se pa vseeno odločil potem za M6 vijak+vzmetna podložka+loctite na vijak. Pa vse stegnjeno na 9.5 Nm.
No potem pa montiranje zobatega jermena

Čist italijansko "precizno". Hidravličen napenjalec je top zadeva za nastavit. NOT. No po 1 uri igranja in ugotavljanja how the fu*k, je le uspelo. Čeprav sem daleč od zadovolnega, ampak Jim K. pravi, da je to klasika pri teh motorjih, da so tko "nastavljeni" in da nimaš kej nardit.
Torej če cilaš oznake na odmičnih, potem je glavna gred tko:
Če pa cilaš oznako na glavni gredi, so pa odmične tko:
No je pa sedaj zadeva skoraj kompletna že.
