Opel Kadett C TURBO

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Kaj se alu sploh da tako varit? Mislim, da se samo kako bo zgledal var potem?
Let's go Brandon!

Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Ko zbursiš zgleda super
Seveda se da, pač vidijo se malo prehodi, samo nič ekstra.


- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
švasam feltne skor vsak dan pa še nism pulzno nč nikol delal, odrežeš, stopiš in zalivaš zraven...ni rocket science.

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Evo me po 20 dneh.... sem si vzel čas za update 
Dela se vsak popoldne, nažalost na veliko frontah kar meni ni ok ampak zaradi čakanja na kose je tako ....
Karter smo rešli... povarjen je samo zunaj in dihta... tudi zravnal sm ga v piko samo z gretjem in šponanjem
Ena slika z montiranim karterjem in avspuhom....

Ena od zadev ki me ej mučla je adapter za oljni hladilnik, ki ima noter 120 stopinjski termostat,
kar mi ni najbolj dišalo in ---- > papi ----> predelava
En frend mi je zaupal foro da se da zelo enostavno predelat en oplov vodni termostat (92") da paše potem tuki
In res je.... naredil sem še tako da je skozi malo odprt tudi kanal od hladilnika...
bolj kot drugo, da je zadeva preluftana
Začete testa... termostat še v začetnem položaju... malo odprt kanal za hladilnik...

Pri 100" pa že povsem odprt kanal za hladilnik in zaprt direkten kanal:

Zadeva je torej super, deluje! za 100% pa se je en frend ponudu da bo stestrial na suzuki samuraju c20xe
veliko pa se je delalo na sesalnem kolektorju
Sem mislil da se bo več vleklo ampak potem je vse nekako steklo,
reskanje, dobava alu, rezanje na vodni curek, varjenje, reskanje kanalov (EUGENE!
), in končno brušenje kanalov...






Sedaj pa čakam materjal s Švedske da lahko nadaljujem s sesalnim kolektorjem
Naslednje poglavje, prirobnica na turbini
Ker je original ful pod kotom je blo treba naredit novo


Evo super izpadlo.... ker sem zadevo prišraufal na eno plato se med varjenjem ni zvilo prav nič tako da super
Potem pa še ena stvar.... ker mi originalen izgled motorja s sivim pokrovom motorja,
rdečim pokrovom nad svečkami in velikim alu pokrovom zobatega jermena ni všeč,
sem sledil že poznani predelavi z neta
Primerjava
Na sliki so sicer XEji ampak to o čem govorim je isto....

Potrebno je odfleksat rob pokrova spredaj... na sliki že narejeno

In testno pobarvano ter namontirano... to sm samo tako na hitro... se bo še kitalo pokrov in zaprav pobarvalo
Meni je sedaj veliko boljše

Evo kar neki materiala se je nabralo

Dela se vsak popoldne, nažalost na veliko frontah kar meni ni ok ampak zaradi čakanja na kose je tako ....

Karter smo rešli... povarjen je samo zunaj in dihta... tudi zravnal sm ga v piko samo z gretjem in šponanjem

Ena slika z montiranim karterjem in avspuhom....

Ena od zadev ki me ej mučla je adapter za oljni hladilnik, ki ima noter 120 stopinjski termostat,
kar mi ni najbolj dišalo in ---- > papi ----> predelava

En frend mi je zaupal foro da se da zelo enostavno predelat en oplov vodni termostat (92") da paše potem tuki

In res je.... naredil sem še tako da je skozi malo odprt tudi kanal od hladilnika...
bolj kot drugo, da je zadeva preluftana

Začete testa... termostat še v začetnem položaju... malo odprt kanal za hladilnik...

Pri 100" pa že povsem odprt kanal za hladilnik in zaprt direkten kanal:

Zadeva je torej super, deluje! za 100% pa se je en frend ponudu da bo stestrial na suzuki samuraju c20xe

veliko pa se je delalo na sesalnem kolektorju

reskanje, dobava alu, rezanje na vodni curek, varjenje, reskanje kanalov (EUGENE!







Sedaj pa čakam materjal s Švedske da lahko nadaljujem s sesalnim kolektorjem

Naslednje poglavje, prirobnica na turbini

Ker je original ful pod kotom je blo treba naredit novo



Evo super izpadlo.... ker sem zadevo prišraufal na eno plato se med varjenjem ni zvilo prav nič tako da super

Potem pa še ena stvar.... ker mi originalen izgled motorja s sivim pokrovom motorja,
rdečim pokrovom nad svečkami in velikim alu pokrovom zobatega jermena ni všeč,
sem sledil že poznani predelavi z neta

Primerjava


Potrebno je odfleksat rob pokrova spredaj... na sliki že narejeno

In testno pobarvano ter namontirano... to sm samo tako na hitro... se bo še kitalo pokrov in zaprav pobarvalo

Meni je sedaj veliko boljše


Evo kar neki materiala se je nabralo


Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Ne morem verjet kolko boljse zgleda zdaj ko ni tistega pokrova gor. Samo zdaj bi rabu neke fensi nasravljive jermenice. Vsaka da vsaj + 10 konjev ta ko da..
Let's go Brandon!

-
- Posts: 2026
- Joined: 18 Oct 2010, 23:49
- Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
- Location: Ljubljana - Siska
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Dobro napredujes! To pomeni da bo ze dokaj kmalu kaksna testna voznja
Izgleda pa crn motor nenormalno boljse kot tisti sivi kinder jajcek prej! Ce bi se pokrov ventilov predelal da bi izgledal bolj vintage bi blo pa se huje (kaksne brusene linije gor na vrhu pa to)

Izgleda pa crn motor nenormalno boljse kot tisti sivi kinder jajcek prej! Ce bi se pokrov ventilov predelal da bi izgledal bolj vintage bi blo pa se huje (kaksne brusene linije gor na vrhu pa to)


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
eugene wrote:Ne morem verjet kolko boljse zgleda zdaj ko ni tistega pokrova gor. Samo zdaj bi rabu neke fensi nasravljive jermenice. Vsaka da vsaj + 10 konjev ta ko da..

Ja se neki premika jaAnzee wrote:Dobro napredujes! To pomeni da bo ze dokaj kmalu kaksna testna voznja![]()
Izgleda pa crn motor nenormalno boljse kot tisti sivi kinder jajcek prej! Ce bi se pokrov ventilov predelal da bi izgledal bolj vintage bi blo pa se huje (kaksne brusene linije gor na vrhu pa to)

A si mislu kej takega? že obstaja



Ma meni mi je tako črno zaenkrat top, bom pa proval še predelat ta L rdeč pokrov...
In sicer bom odpilu vse napise stran razen opel znaka in pobarval na isto črno mat...
Jih imam več tako da lahko eksperimentiram



- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Tale Spiess pokrov izgleda noro. Samo kje ima pa čep za olje? 


- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Sej to je foraL4UK0 wrote:Tale Spiess pokrov izgleda noro. Samo kje ima pa čep za olje?



- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Opel Kadett C TURBO in progress....
Ma ta pokrov ki ga imaš bi zgledal 100x boljše in bolj vintage že če bi odrezal tisti L ki štrli v desno in ga pošvasal da bi bil pokrov simetričen in samo z žlebom za sveče po sredini...
Ubistvu bi potem zgledal ko en opel M42

Z to izjemo da bi mel auspuh na napačni strani, bi pa lepo pokonci stal, kot se spodobi.
You win some you loose some
Ubistvu bi potem zgledal ko en opel M42


Z to izjemo da bi mel auspuh na napačni strani, bi pa lepo pokonci stal, kot se spodobi.
You win some you loose some

