Sicr diski sam 16 mm večji ko original ampak so tle še druge stvari;




Avto se s temi bremzami ustavlja nenormalno, ker je spredej večina zavorne sile pri FWD avtih tako da so zadaj kar bobni ostali...
Je pa potencial še za večje čeljusti od opla mislim da 280 , naj bi se lih tako prišravfalo lepo, ma jst ne mislm 16 col feltn na mejhnga oldtimerja tlačt če je pa vam to lepo pa kar

Material:
-opel čeljusti za 256 diske, jst sm dobil ene z astre GSI (astra F, omega)

-zavorne cevi gumaste sprednje lupo 2000 letnik (ali 2001 sem že malo pozabil, preverite ko kupujete)
-diski 256 VW 4x100 - od astre original disk ima premajhno sredisko luknjo, sem hotel že tisto podrejat ker mi zgleda da je tam več mesa samo pol nisem bil več ziher če bo lepo pasal, morda drugič
- 4x šravfi m10, dolžina 40 mm, TRDOTA 12.9 ! Da se mi ne bo kdo fental z običnimi šravfi, jst sm dal evro za šravfe in puše v KAMM-u tako da dajte bit resni glede tega




+ 4x ''puša'' 10-12 mm dolžina 25mm - jst sm kupil čist navadno rostfrei cevko 12 mm pa da šravf na tesno not nasede-PUŠA NE SME BIT PREDOLGA! Šravf se mora zategnit na čeljust čene se bo odšravfal sčasoma


ALI
-šravfi ki imajo že original dimenzijo FI 25mm /12mm dolžine stebla in naprej m10 navoj trdota 12.9, verjetno da se da jih dobit kje sam men se ni dalo iskat

Sam postopek je čist normalna menjava čeljusti in diskov, edina manjša predelava:

na lupo zavornih ceveh so majhna ušeska ki motijo pri montaži na golf 1, jih je treba pobrusit




Happy tuning
