Ja, motorno in menjalniško žal ni šestak in avtomatik...zlo hecna kombinacija, motor ki se rad vrti in avto ki mu to ne paše
žene ga M111.960, 2.2 16V motor z 150 ihajaji na 268.000km podlage.
Karoserijsko zdelan, plan je barvat, seveda v isto kack braun barvo kot je zdej. Letos vozit, mal edin popravim kar je res grozn karoserijsko, čez zimo pa podret pa barvat.
feltne so 18 col, step up iz 16 na 18
avto ima tovarniško hidravlično špero, kar pomeni servo pumpo na 4 izhode (150 barov pritiska)...ob nakupu se je slišal zvok direkt na pokrovu ventilov in smo mel na sumu da bo treba podirat motor. No nakar se je izkazalo da je tolkla servo pumpa, zvok pa se je prenašal na motor.
Pumpa nova 2000€, austauš + pošiljanje 500€, rabljene 250-300€...na koncu sem jo dobil pri kolegu (Cenc), stala me je poliranja feltn za harlija (na koncu ko ure seštejem sem se ubil)...
naj bo to to za to epizodo lepo je biti mercedes miljonar.