
ZAVORE:
- Kolesni zavorni cilindri spredaj (4X) DKW munga - dobavljivo ebay.de ali www.kemper-parts.com
- Kolesni zavorni cilindri zadaj (2X) VW hrošč oval 1954 - 1957 - dobavljivo CCP parts. Pri tem je potrebno original pakne pri jezičkih, ki nalegajo v utore cilindra pobrusiti za cca 2mm v debelini (polmesec oblika). Uporabi se 2 od 4 lukenj za pritrditev cilindra, kar je še vedno več kot dovolj. Vrtanje novih lukenj ni potrebno.
- Glavni zavorni cilinder (1X) Mercedes ponton z ojačevalcem zavornega učinka ATE številka: 03.3126-0505.3 - dobavljivo ebay.de
- Ojačevalec zavornega učinka se lahko obnovi (je vijačen in ne prešan skupaj) - set za obnovo Mercedes ponton - ebay.de
- Zavorne obloge - Obnovljene pri Feroden v Ločah
- Regulator zavornega učinka se lahko da univerzalen nastavljiv v koliko star ni rešljiv
- Gumijaste cevi - ATE classic (po izmerjenih dimenzijah) - ebay.de
MOTOR:
- Kabli, platine, kapa, rotor, vžigalna tuljava - Zgoden tip Renault R16 - Der Franzose.de
- Obnova uplinjača - pospeševalna in ostale dize - Zgoden tip Renault R16 - Der Franzose.de, ostala tesnila narejena iz tesnita in delujejo
- Vodna črpalka - Renault R16 vsi modeli - Der Franzose.de. Pri tem je potrebno izdelati jermenico za klinast jermen - verjetno lahko naredi vsak strugar ker ni zakomplicirana. Prirobnica za jermenico se razlikuje od originalne.
- Črpalka goriva - Renault R16 z 3 izhodi - Der Franzose.de
- Polosovine - obnovili pri FD avtodeli Ljubljana
- Končniki - Enaki kot Mercedes 207 - Obnovili pri Vargalant Vrhnika
- Alternator - obnovljen z standardnimi ležaji. Regulator in krtačke še iščem. Od TAM in IMT je enak vendar ne deluje ok (lučka se prižge ko poženeš motor in obratno - nisem dovolj močen v tem področju za diagnozo

GUME
Original 6.00 R16 sem našel samo traktorski program. Kljub trditvam, da ne gre sem uspešno zmontiral in vozim 6.50 R16 (Tamič dimenzija).
Pa je razbit mit o delih za IMV. Upam, da ta post reši kakšnega
