VW 1300 1971l.

Re: VW 1300 1971l.
Kak je šla kaj montaža izpuha? Paše to nekako? Z temi aftermarket zadevami je skoraj vedno jeza pri montaži?
O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: VW 1300 1971l.
Če nebi imel js določenih idej in bi pustil originalnega bi blo kr kul
Čeprav zna bit da bi se v vsakem primeru cev iz 2. cilindra naslanjala v vezno steno?
Zamislil sem si da obdržim grelne komore v kombinaciji s tem izpuhom..
Kompatibilno itak ni..

Pa sem malo razrezal in uštukal nove kose...

Barvanje in montaža..


Na stojalu je zgledalo fajn

Čeprav zna bit da bi se v vsakem primeru cev iz 2. cilindra naslanjala v vezno steno?
Zamislil sem si da obdržim grelne komore v kombinaciji s tem izpuhom..
Kompatibilno itak ni..

Pa sem malo razrezal in uštukal nove kose...

Barvanje in montaža..


Na stojalu je zgledalo fajn


Re: VW 1300 1971l.
Ko je bil motor notri sem ugotovil da se kolektor konkretno naslanja na vezno steno.. ni bilo druge kot še malo rezanja..
Da bom speljal zrak do grelnih komor, potrebujem tudi male grele buče. Uporabil sem jih iz originalnega izpuha, razen površinske rje so kot nove.

Ker je premer cevi precej večji kot na original izpuhu je bilo potrebno malo kladiva..
kar ne paše, se upaše

Sheftano..

Po varjenju testna montaža... rabim še kos 1"1/2 cevi s 45°kolenom do lonca..

Da bom speljal zrak do grelnih komor, potrebujem tudi male grele buče. Uporabil sem jih iz originalnega izpuha, razen površinske rje so kot nove.

Ker je premer cevi precej večji kot na original izpuhu je bilo potrebno malo kladiva..
kar ne paše, se upaše


Sheftano..

Po varjenju testna montaža... rabim še kos 1"1/2 cevi s 45°kolenom do lonca..


Re: VW 1300 1971l.
Odlično ti gre, vidim pa, da uporabljaš kombiniran senzor za pritisk olja in lučko. Vedi, da je ta senzor skalibriran tako, da prižge lučko pri višjem tlaku, kot jo prižge originalni senzor za pritisk olja. Ti motorji so zasnovani z nenavadno nizkim pritiskom olja v prostem teku, menda je serijski minimalni tlak nekje v okolici 0.15 bara da je motor še srečen; tile aftermarket senzorji pa imajo minimum med 0.5 do 0.7 bara oziroma koliko je povprečni minimum pri večini vodnohlajencev. Tako se ti zna zgodit, da ti bo pri toplem motorju gorela lučka za pritisk, čeprav bo tlak OK.
Sam tega nisem vedel in sem mislil da imam težave s pritiskom ko je bil motor vroč; pri prvem motorju sem doktoriral okoli olja ter celo menjal pumpo za večjo, pa je bilo enako. Ko se mi je ista težava ponovila tudi pri sedanjem motorju, katerega skupna točka je bil le ta senzor, sem začel raziskovat možnost napačne kalibracije senzorja za prižig lučke, in glej ga zlomka, po montaži serijskega stikala za pritisk se lučka seveda ni več prižigala.
Sam tega nisem vedel in sem mislil da imam težave s pritiskom ko je bil motor vroč; pri prvem motorju sem doktoriral okoli olja ter celo menjal pumpo za večjo, pa je bilo enako. Ko se mi je ista težava ponovila tudi pri sedanjem motorju, katerega skupna točka je bil le ta senzor, sem začel raziskovat možnost napačne kalibracije senzorja za prižig lučke, in glej ga zlomka, po montaži serijskega stikala za pritisk se lučka seveda ni več prižigala.


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: VW 1300 1971l.
Hude klopce!
a to je standardna praksa na hroščih?





Re: VW 1300 1971l.
Kakšno razmerje se dela voda-citronska kislina bi rad rezervoar za bencin od rje očistil,vnaprej hvala za odgovor.
