Nissan L6 resto-mod


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Evo jo, doma! Zahvale gredo @eugene, res izgleda lepo narejeno.
Tesnilo se je neki zataknilo na carini, po tem pa že komi čakam sestavljanje...

Tesnilo se je neki zataknilo na carini, po tem pa že komi čakam sestavljanje...






Re: Nissan L6 resto-mod

Vzmeti so višje in širše in posledično močnejše.


posebni retainerji pa pridejo višje:

Let's go Brandon!

Re: Nissan L6 resto-mod
Še slik!


kanalčki od injektorjev so povarjeni in površina poravnana.


Trajalo je. lauko je bil že zelo neučakan. Malo sem zavlačeval na začetku pa kar neki stvari me je jebalo. Exstremno trdi izpušni sedeži tako, da bi bilo bolje jih nest kar pobrusit majstrom kot se jebat z noži doma. mogoče samo jih popravit naknadno. ogrobno je blo portanja. Na sesalnih sem šel z slabih 35mm na 37+ kar je za 44mm sesalni ventil še vedno precej konzervativno. komore sem se odloču odpret na strani sveče, ker smo bli itak dokaj visoko z kompresijskim z 2mm tesnilom- 10.2:1 je končno statično, pa oblika je v "moji pameti" zdaj boljša za propagacijo plamena. Vsaj zdi se tako
V glavnem sem se prebil in sem kar zadovoljen delom.

kanalčki od injektorjev so povarjeni in površina poravnana.


Trajalo je. lauko je bil že zelo neučakan. Malo sem zavlačeval na začetku pa kar neki stvari me je jebalo. Exstremno trdi izpušni sedeži tako, da bi bilo bolje jih nest kar pobrusit majstrom kot se jebat z noži doma. mogoče samo jih popravit naknadno. ogrobno je blo portanja. Na sesalnih sem šel z slabih 35mm na 37+ kar je za 44mm sesalni ventil še vedno precej konzervativno. komore sem se odloču odpret na strani sveče, ker smo bli itak dokaj visoko z kompresijskim z 2mm tesnilom- 10.2:1 je končno statično, pa oblika je v "moji pameti" zdaj boljša za propagacijo plamena. Vsaj zdi se tako

Let's go Brandon!

Re: Nissan L6 resto-mod
Hudo zgleda! Svaka čast.
Sem pa opazil da so se zanimivo odločali za pozicioniranje ventilov, sesalni in izpušni nista vedno enako postavljena, včasih je en levo, en desno
Kdo bi razumel japonce..
Sem pa opazil da so se zanimivo odločali za pozicioniranje ventilov, sesalni in izpušni nista vedno enako postavljena, včasih je en levo, en desno


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
PORNIČ!
Komej čakam da slišim tole mukat!
(če prav štekam bo to šele drug let?)
Komej čakam da slišim tole mukat!

(če prav štekam bo to šele drug let?)

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
LETOS! LETOS bo brenčal! Čist malo naučakan...
Fotke pa delajo krivico...v živo je še boljše!

Fotke pa delajo krivico...v živo je še boljše!

