Bolj malo se je delalo na škodilaku, ampak še vedno imam deadline nekje v mesecu maju, da bo testna vožnja

Vglavnem nekaj kablovja se je ven pometalo, ko bo nov motor v karoseriji, se vsa napeljava povije. Kar je ostalo je res minimalno, samo pozicijske luči zadaj in stoplampe, spredaj zasenčene in dolge luči (da bom lahko blendal počasnejšim) in smerniki. Brisalcev, ventilacije, radia in podobno ne potrebujem.

Vmes sem dobil še cevi za večjo varnost in togost karoserije, čakam samo, da zmodeliram kletko in dam krivit. Osnova bo enaka, kot pri Kitcaru z nekaj dodatnih ojačitev (Kitcar CrMo kletka ima 24kg). Računam okoli 32kg, da bo končna teža kletke, kot sem omenil nekaj m več cevi se bo porabilo, ker je od Kitcar res oskubljena varianta. Edino nisem se še odločil ali bolt in ali varim dirketno.

In trenutna delovna višina škodilaka + nekaj pločevine se je že porezalo, kar je v napoti ali česar ne potrebujem



P.s. Kje kupujete šajbe za fleksarco. Do sedaj sem vedno uporabljal ene zelo kvalitetne ampak jih je proizvajalec ukinil v dimenziji 110mm in 125mm

Imel sem neke merkurjeve katere niso vredne nič. 7 šajb sem porabil za tisto luknjo zadaj
