


Zakaj drugi kolektorji? Bil je namen že od začetka skos kolektorje druge, ker original 12V so katastrofa iz vseh vidikov + pokajo. Kot tudi Jim piše v knjigi, največja "blokada" 12V motorja. Ampak če jih daš custom made delat, je to pač zajeten znesek in ni bilo v načrtu sedaj. 24V so pa to spremenili.
24V, večji premer, cevi podobno dolge, kjer se združijo cevi bojše narjeno in večji premer izhoda na downpipe (ki je tudi večji). Sama primerjava prostornine je 700ml (12v) in 1165ml (24v). Je pa to najlažje naredit seveda, dokler je motor še zunaj.
Postopek predelave bo pa sledeč:








Aja motor ni napredka, ker čakam odgovor dobavitelja, če mi bo slučajno lahko zrihtal nove puše cilindra GOETZE. Sem namreč raziskal po katalogu proizvajalca 2017-2019, da še vedno proizvajajo puše! Če bo vse po sreči, da bodo dobavljive jih bom dobil vseh 6 za 205€. Posledično še enkrat bate vn in obročke snet, ampak za nove cilindre za takšen denar..anytime!
