Nissan L6 resto-mod

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Uporabna fora!
A ta motor nima nič ovalnih sesalnih kanalov? So okrogli al kako?
A ta motor nima nič ovalnih sesalnih kanalov? So okrogli al kako?


Re: Nissan L6 resto-mod
Izpušni kanal prej:


potem:

Ko sem končal s portanjem sem vprešal notri vodila, ki sem jih nekoliko reprofiliral na stružnici- nekje mam sliko, bom dodal kasneje.
Enkrat ko so vodila notri in porajbana sem taprvo povečal notranji premer sedežev in sicer vsis na 39.5mm kar da z 44mm ventilom faktor 0.90 in izpuh na 30.9 kar da z 35mm ventilom faktor 0.88. Zanimivo da povsod sem zasledil da naj bi bil premer izpušnih ventilov 36mm v resnici pa je 35mm. Mah, nema veze. Gremo naprej.





Nato je blo za še bolj razširit bowl pod sedežem in se znebit stopničke, ki je prej nastala. Pa vse blendat v port in popravit short side radius. Opet opilki.




Sledi obdelava sedežev. Po menjavi vodil jih je treba spet scentrirat poleg tega so bli izpušni kar poglodani tako, da je blo neki kopanja za prit na čisto....
potem:

Ko sem končal s portanjem sem vprešal notri vodila, ki sem jih nekoliko reprofiliral na stružnici- nekje mam sliko, bom dodal kasneje.
Enkrat ko so vodila notri in porajbana sem taprvo povečal notranji premer sedežev in sicer vsis na 39.5mm kar da z 44mm ventilom faktor 0.90 in izpuh na 30.9 kar da z 35mm ventilom faktor 0.88. Zanimivo da povsod sem zasledil da naj bi bil premer izpušnih ventilov 36mm v resnici pa je 35mm. Mah, nema veze. Gremo naprej.





Nato je blo za še bolj razširit bowl pod sedežem in se znebit stopničke, ki je prej nastala. Pa vse blendat v port in popravit short side radius. Opet opilki.




Sledi obdelava sedežev. Po menjavi vodil jih je treba spet scentrirat poleg tega so bli izpušni kar poglodani tako, da je blo neki kopanja za prit na čisto....
Let's go Brandon!

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nissan L6 resto-mod
Priden!



..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...


Re: Nissan L6 resto-mod
na kakšen način se pa očisti vse te opilke iz vseh lukenj in kanalov?

Re: Nissan L6 resto-mod
Vap in spihat. Ta glava ima se kup enih čepov z navoji po oljnih kanalih tako da bo itak treba potem vse to odpret, sčistit in ponovno zatesnit. Zdaj je nek teflon navit gor na čepe. Zgleda da so enkrat to že odpirali.
Let's go Brandon!

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Še na tole sem dolžen odgovor: Ne, od korozije je samo še malo obarvano, sicer pa je dovolj pobral. Bati gledajo ven 0.8mm, kar je lih za ene 0.1mm več kot smo naračunali.eugene wrote:Kaj una korozija na vrhu bloka je huda? Kolko so bati ven?

Re: Nissan L6 resto-mod
Povej, kaj so zaeni navoji, pa ti zrihtam profi čepe, s tuflok prevleko. Ne not kasnega tesnilnega traka tlačit. Imam ba zalogi.eugene wrote:Vap in spihat. Ta glava ima se kup enih čepov z navoji po oljnih kanalih tako da bo itak treba potem vse to odpret, sčistit in ponovno zatesnit. Zdaj je nek teflon navit gor na čepe. Zgleda da so enkrat to že odpirali.

Re: Nissan L6 resto-mod
Slike obdelanih komor. pridejo še finiširane skupaj z sedeži od vsisa ko pride glava z ravnanja.




Let's go Brandon!
