Evo, spet mal brcam na ajkuli ta vikend, moram držat tempo da ujamem rok za končano pleharijo čez 8 let!
Najprej sem osvobodil tole vezno steno nepotrebne navlake; lani sem bil na obisku pri RutAiru in sem odrezal sprednje pol metra avta namenjenega za na odpad. Mislim da mi je ta pleh celo šenkal ali pa dal za par evrov ne spomnim se več; uglavnem sem pa za do strehe naloženega karavana robe odpeljal od njega takrat.

Ima tudi ta vezna svoje probleme, smao ej dosti boljša od tiste iz carinskega skladišča v Umagu, ki se je izkazala za totalno sranje; bom nekaj skombiniral z kosi od te ki jio mam na avtu pa nekaj sklepal in povaril pa bo!
Potem sem se lotil desnega vpetja zadnjega odbijača, ki je bilo totalno pregnito, ko sem snel nosilec:

Tole ploščico za zadaj sem tudi odžagal z RutAirovega donatorja, tako lepo bi težko sam sklepal, moja pa je bila pregnita...

Sem tudi opazil da mi pozna na varejnju odkar sem si podaril malo boljšo Millerjevo masko - sploh X-weld funkcija je super, ker maske ne proži svetloba ampak elektromagnetna motnja, ki jo ustvarja oblok, kar pomeni da lahko tisto kar misliš varit zlo močno osvetliš pa se maska nebo prožila zaradi luči - tud v sonce jo lahko obrneš pa nebo nič.
Tole udrtino na desnem boku za vrati sem sklepal, prej je blo centimeter debeline kita v njej; zgleda je nekdo enkrat milnike pulil z avtom
Ker sem videl da se dobi podobno tesnilo na metre sem z avta spulil še zadnji kos gume; spodnej tesnilo prtljažnika; in glej to; po 3h leti stanja v suhi garaži je bla še vedno voda pod njim; bravo bmw inženirji

(na srečo pa ni blo rje)
Potem sem se lotil še tegale vpetja cevi za tankanje bencina, ki je klasično gnezdo rje na e21:
Tukaj se je pa tudi ustavilo ker se je Maruša spomnla da morava it za en teden na dopust v Italijo in klinac pol; JST BI ŠVASAL.
Kaj čmo tko je to z babami
...nadaljevanje sledi po oglasih, bomo vidl kako bojo dolgi
