
Nissan L6 resto-mod

Re: Nissan L6 resto-mod
ta forum neki zajebava, mi piše vse v kitajščini. se še komu dogaja?




- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Nissan L6 resto-mod
aaaaaahhahahaa
prav dan sta mi nardila


prav dan sta mi nardila

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: Nissan L6 resto-mod
No to je po velikosti cilindra precej podobno mojemu motorju, po dizaciji ki jo predlagaš pa praktično enakoeugene wrote:Ja že 36 so premajhne. Motor ima +500ccm po cilindru( 3.1l) in recimo 6500 peak. rabu bi 45ke seveda in venturi od 38 vsaj. Ampak jih nimaš. Z 34na 36 mm dobiš samo 5 cfm zgubiš pa na signalu ki ga vidi buster venturi- to je podtlaku , ki vleče in maša benzin z vstopajočim zrakom. Znaš imet probleme z vplinjanjem zmesi. Povrtaj na 34mm prvo in jetaj okrog tega. Jaz bi nabavu komplet 140 in145 main 180 air in 55 idle. Pump jet (enrichment) pustiš za zdaj. Prav tako emulzijsko cev. Sprovaš in vidiš kje si. Sprva itak ne boš skinu in bo treba koregirat. Ali pa ne kupiš nič in povrtaš main na 1.4mm in air na 1.8mm in vidiš kje si. Kupi raje svedreboš pršu bolj poceni skozi.

Imaš pa na hrvaškem enega modela ki ti lahko po meri zdreja venturije. Enkrat sem mu poslal set svojih za povrtat na 35mm, dol poslal v 30x30x10cm s peno oblazinjeni škatli, plačal vnaprej (jaz budalo). Nazaj dobil PO TREH MESECIH vse štiri v eni kuverti, seveda eden poškodovan, skrhan med transportom. Sedaj stojijo v omari ker jih logično ne mislim dat v motor in tvegat da mi kos aluminija iz venturija odleti v cilinder. Jebiga, šola za naslednjič.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Zato pa montiraš CV fergije in imaš odzivnost in ekonomijo pri nizkih in visoke konje in tuljenje pri visokih obratih.Tine wrote: Se pa tudi meni zdi da bi mu pri višjih obratih gladko koristil še kak dodaten milimeter na fergih, je pa zato v nižjih vrtljajih zelo prijetno odziven in poslušen, kar je pri ne-trackday-only avtih po mojem precej pomembno, bolj od visokih številk na dinamu.
Kdaj boste spregleali luč dneva?


Ja no pol pa sploh; o kakih 36mm ti sanjaš, Lauko; a to bo neka naftna kriza - šparovna ETA verzija motorja al kaj?eugene wrote: Motor ima +500ccm po cilindru( 3.1l) in recimo 6500 peak.


Re: Nissan L6 resto-mod
Če bi hteli bit pametni bi itak šli na injection 


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Nissan L6 resto-mod
Dobr, sam to ni fore pol
Pa še zmer imaš iste probleme z prevelikimi grli pri ITB injectionu če ne rešiš tako kot pri CV vplinjačih, da se ti premer grla spreminja glede na trenuntne potrebe motorja...

Pa še zmer imaš iste probleme z prevelikimi grli pri ITB injectionu če ne rešiš tako kot pri CV vplinjačih, da se ti premer grla spreminja glede na trenuntne potrebe motorja...

Re: Nissan L6 resto-mod
Glede na to da ma 3x 40DCOE in avto bo sicer neka norišnica od mašine samo če nebo trackday car ampak bo street se splača narest na venturije 34 in potem ko bo vse skupi se z lambo pogleda kaj prda prav. Če bo AFR štimu in k se bo na dyno dal da bo krivulja mal na dol šla boš nasledno zimo se prasku po glavi al ostat na 40 al it na 45...
Morš pa vedt da maš italjanske webre kar je tud če nimajo progresijskih lukn zadost useen bolš kt slabo narjene špance al pa bog ne dej kitajce.
Morš pa vedt da maš italjanske webre kar je tud če nimajo progresijskih lukn zadost useen bolš kt slabo narjene špance al pa bog ne dej kitajce.
Alpinas were always posh hot rods!

Re: Nissan L6 resto-mod
Točno peesda, to so webri, jaz imam dellorte. Primerjat vente in dize mogoče nima nekega smisla.

Re: Nissan L6 resto-mod
fajn brat se se dost naucim...
drugace pa
ne prevec na hardcore, rajse malo lean naredi pa naj malo manj gre... kubature ma tak dovolj, avto pa tud nima 2 toni
masine z fergazerji in velikimi prostorninami so baje kr zejni

drugace pa

masine z fergazerji in velikimi prostorninami so baje kr zejni
