SIMCA 1005

Re: SIMCA 1005 ABARTH
Glej sodelovanje med Carlom A. in Henri P. je bilo kratkega časa končalo se je že leta 1966.Tako da ta Simca nima nobene veze s Abartom.Mogoče si bil zaveden s strani prodajalca.Sicer pa svaka ti čast da ji boš vrnil življenje tako kot se spodobi in to spoštujem.Če boš rabu kakšen del karoserijski , mehanični ti rade volje pomagam dobi se vse.

Re: SIMCA 1005 ABARTH
SSB, jaz rabim za simco l.78 vodno pumposbb wrote:Glej sodelovanje med Carlom A. in Henri P. je bilo kratkega časa končalo se je že leta 1966.Tako da ta Simca nima nobene veze s Abartom.Mogoče si bil zaveden s strani prodajalca.Sicer pa svaka ti čast da ji boš vrnil življenje tako kot se spodobi in to spoštujem.Če boš rabu kakšen del karoserijski , mehanični ti rade volje pomagam dobi se vse.
Točna oznaka modela je talbot matra simca rancho
prosim za ponudbo

Re: SIMCA 1005 ABARTH
Tip motorja 315?

Re: SIMCA 1005
daj link ,rabimo prage pa podne ali povej kolko stanejo.
Last edited by jur76 on 20 Jul 2016, 07:52, edited 1 time in total.

Re: SIMCA 1005 ABARTH
http://www.garageclement.fr/
http://www.autoretroservices.fr/voiture ... simca.html
http://www.melun-retro-passion.com/piec ... imca-1000/
https://www.auto4a.com/
http://www.neoretrofrance.com/v10/index.php
http://www.web-pieces-retro.fr/
pleharijo vpraši tukaj http://www.warny.com/index.php/fr/societe
http://simca.rallye.free.fr/Documentati ... neuves.htm tle maš več al manj use.
+ebay.fr
http://www.garageclement.fr/wp-content/ ... A-1000.pdf
http://www.topretro.net/Pages/default.aspx
http://www.comptoir-carrosserie.fr/en/s ... 8_319.html
http://www.autopassionrenovation.fr/
http://www.autoretroservices.fr/voiture ... simca.html
http://www.melun-retro-passion.com/piec ... imca-1000/
https://www.auto4a.com/
http://www.neoretrofrance.com/v10/index.php
http://www.web-pieces-retro.fr/
pleharijo vpraši tukaj http://www.warny.com/index.php/fr/societe
http://simca.rallye.free.fr/Documentati ... neuves.htm tle maš več al manj use.
+ebay.fr
http://www.garageclement.fr/wp-content/ ... A-1000.pdf
http://www.topretro.net/Pages/default.aspx
http://www.comptoir-carrosserie.fr/en/s ... 8_319.html
http://www.autopassionrenovation.fr/

Re: SIMCA 1005
hvala, bom posredoval lastniku da začne nabavlat kar rabmo.
lp
lp

Re: SIMCA 1005
Zdravo.
Na Simci se že vse skozi ful dogaja.
Najprej sem avto spravil v vozno stanje, da smo videli kako to čudo pelje, potem pa se je začel boj z rjo.
Slike sledijo.
Avto je sedaj raztavljen na prafaktorje in školjka se obnavlja, vrata blatniki in ostala pleharija je komplet speskana + temelj.
Med čakanjem na šasijo, ki jo bomo tudi peskali kompletno, pa sva se z lastnikom odločila, da obnovima komplet podvozje in motor. No v bistvu delam jaz, on skrbi za organizacijo(DOSTI PIVA) in skaknje za deli.
lp
Na Simci se že vse skozi ful dogaja.
Najprej sem avto spravil v vozno stanje, da smo videli kako to čudo pelje, potem pa se je začel boj z rjo.
Slike sledijo.
Avto je sedaj raztavljen na prafaktorje in školjka se obnavlja, vrata blatniki in ostala pleharija je komplet speskana + temelj.
Med čakanjem na šasijo, ki jo bomo tudi peskali kompletno, pa sva se z lastnikom odločila, da obnovima komplet podvozje in motor. No v bistvu delam jaz, on skrbi za organizacijo(DOSTI PIVA) in skaknje za deli.
lp



Re: SIMCA 1005
No, da mal apdejtam.
Motor sem generalno obnovil, slike pridejo kasneje, ker ima fotoreporter zjeb... telefon.
Ker nisem najdu boljše školjke, smo obnovili originalno, je skor 70% nove. Ker je bila školjka zlo boga smo med obnovo imeli možnost in smo v prage in glavne nosilce dali močne ojačitve, avto je zdaj zlo ojačan in se ne bo zvijal. Najbrž je kako kilo težji. To se je delalo zato, če se bo kdaj kasneje vgradil večji motor. Izdelali smo nov nosilc zadnjega podvozja, kot tudi krake, da pa bomo lahko nastavili optiko, smo povsod vgradili plavajoče matice. Dela je bilo ogromno, vmes je mal volje zmankal, no zadnji mesec pa smo plunli v roke in včeraj peskali in dali v temelj.
Iz grdega smo ven.
Motor sem generalno obnovil, slike pridejo kasneje, ker ima fotoreporter zjeb... telefon.
Ker nisem najdu boljše školjke, smo obnovili originalno, je skor 70% nove. Ker je bila školjka zlo boga smo med obnovo imeli možnost in smo v prage in glavne nosilce dali močne ojačitve, avto je zdaj zlo ojačan in se ne bo zvijal. Najbrž je kako kilo težji. To se je delalo zato, če se bo kdaj kasneje vgradil večji motor. Izdelali smo nov nosilc zadnjega podvozja, kot tudi krake, da pa bomo lahko nastavili optiko, smo povsod vgradili plavajoče matice. Dela je bilo ogromno, vmes je mal volje zmankal, no zadnji mesec pa smo plunli v roke in včeraj peskali in dali v temelj.
Iz grdega smo ven.
