Današnja zgodbica: Zjutraj sem šel s preizkušnjami proti Vranskim, kjer sem opravil komisijski pregled za pridobitev certifikata starodobnega vozila. Sliši se cel bau bau, ampak dejansko je avto obkrožil en gospod, ki je bil zgoraj brez in govoril: dobro dobro dobro. Po 10 do 15-ih sekundah ogleda sem dobil list, kamor sem vpisal podatke (isti list, ki se ga je včasih pošiljalo) in nato sem bil že v pisarni in odštel dobrih 100€ za članarino, fotkanje (dva škljoca), certifikat in zavarovanje. Vmes, ko je gospa rihtala zavarovanje sem pridobil par informacij.
Stalni certifikat (veljavnost 10 let) greš delat takrat, ko začasni poteče. To je po petih letih, čeprav lahk tud začasnega še podaljšajo. Navadno so organizirani ali pa se dogovoriš za bolj intimini pregled

Stalni certifikat je po besedah gospe bolj detajlni... Jaz sem imel že v glavi sceno, ko možakar zgoraj brez naredi dva kroga okoli avtomobila

No, šalo na stran, baje da avto ne sme preseči 40 točk. Vsaka pomanjklivost, napaka se šteje v točkah, to je pa tudi vse kar sem izvedel glede točkovanja.
Začasni certifikat (veljavnost 5 let) izdajo v želji, da se v tem času avto poštima napakce, ampak so nekateri že v štartu padli. Nazadnje ravno en srotek od kadetta C, za katerega je lastnik izplačal 500€. Revček pa niti certifikata ni dubu, oz. so mu iz usmiljenja dali za en let - plačaš pa polno vsoto, kakšn drek.
Homologacija starodobnika pa je pravi: če piše v homologaciji, da je vozilo starodobnik si upravičen 80% popusta na cestnino in ne tudi 90% na zavarovanje, čeprav nekateri zavarovalni agenti dajejo tudi to bonifikacijo. Ampak baje to ni prav in kasneje dobijo zavarovalnice pritožbo.
toliko o svamzu

Nato sem oddrvel proti Cerknici in na TTN opravil tehnični pregled. Možakar, ki ga je pregledoval ima city-ja in je bil čist navdušen nad stanjem. Vse je delal BP ter na plinih dosegel le 2.9... meja v kategoriji mojega letnika je med 3 in 4.5, bravo Viator

No pa še registrska - ostaja Idrska: GO RK 888 (uasm uasm uasm)
fotke jutr
