Mercedes m180 230.6 Obnova

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Batne sem dal testno not pa zgleda ok, lufta na gredi pa nisem meril ker nimam unga plastelina - so pa ležaji original za standard gred (po merjenju) zato tu mislim, da ne bi smelo pridet do odstopanj.

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Plastelin je ena od metod, lahko pomeriš tudi z mikrometrom in komparatorjem, to se da že pred sestavo vse pomerit. Utor na batnih obročkih pa mislem da je za bencinarje do nekje max 0,12mm večja luknja do sredine utora (na novih goetze obročkih je lepo narisano). Drugače pa pri sestavi poskusiš če lepo migajo, prav tako glavna gred če se na motorju v ležajih (namazanih z oljem) lepo zavrti, brez da bi jo kaj ustavljalo, je ok in tudi v ravnovesju je. Aksialno zračnost gredi pa prav tako lepo čutiš lahko jo je pa nekje dobra desetinka.

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Plastigage za ležaje dobiš pri meni
Kontakt na ZS če potrebuješ.
Osebno bi preveril tudi "gap" batnih obročkov v cilindru, ker ni dobro niti preveč, niti premalo. Za utor na batih pa kot je malinuc napisal.
Za ležaje je pa nekako 0.030 do 0.040 mm glavni ležaji in 0.040 do 0.050 mm ojnični ležaji standard bolj kot ne.

Osebno bi preveril tudi "gap" batnih obročkov v cilindru, ker ni dobro niti preveč, niti premalo. Za utor na batih pa kot je malinuc napisal.
Za ležaje je pa nekako 0.030 do 0.040 mm glavni ležaji in 0.040 do 0.050 mm ojnični ležaji standard bolj kot ne.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Malinuc: ne razumem čisto kaj misliš z utorom na batnih obročkih?
Kakšna pa na bi bla reža pri batnih obročkih v cilindru?
Glede na to, da sem karter že zaprl ne bom šel merit lufta gredi, ampak hvala vseeno.
Se pa zelo lepo in enakomerno vrti z ravnoprav upora (po mojih sicer skromnih izkušnjah).
Kakšna pa na bi bla reža pri batnih obročkih v cilindru?
Glede na to, da sem karter že zaprl ne bom šel merit lufta gredi, ampak hvala vseeno.
Se pa zelo lepo in enakomerno vrti z ravnoprav upora (po mojih sicer skromnih izkušnjah).
Last edited by zaverho on 28 Oct 2017, 16:39, edited 2 times in total.

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Zanimivo, si nisi nic prebral kaj se pomeri pri sestavljanju motorja?
Gap je razmak med enim koncem in drugim koncem batnega obrocka v cilindru. Ce je premajhen razmak lomi bate.

Ni skoda truda in € zaradi parih € in 2h ur da zaropota motor?
Gap je razmak med enim koncem in drugim koncem batnega obrocka v cilindru. Ce je premajhen razmak lomi bate.

Ni skoda truda in € zaradi parih € in 2h ur da zaropota motor?
Get low, no matter how

-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Se strinjam in hvala za opozorilo. Včasih znam bit malo ignorantski
Bom jutri razdrl, pa zmeril.
A se tile podatki slišijo ok?
Gap clearance 1st to 3rd piston ring
1. 0.55 to 0.70 mm
2. 0.45 to 0.60 mm
3. 0.30 to 0.45 mm
Ima mogoče kdo dostop do podatkov o zategovanju glave (motor m180, 230.6)? Jaz sem našel samo v svojem Haynesu (zadnja stopnja 80Nm, čemur pa samo deloma zaupam

A se tile podatki slišijo ok?
Gap clearance 1st to 3rd piston ring
1. 0.55 to 0.70 mm
2. 0.45 to 0.60 mm
3. 0.30 to 0.45 mm
Ima mogoče kdo dostop do podatkov o zategovanju glave (motor m180, 230.6)? Jaz sem našel samo v svojem Haynesu (zadnja stopnja 80Nm, čemur pa samo deloma zaupam


-
- Posts: 381
- Joined: 14 Nov 2012, 14:24
- Avtomobil: MB 230.6 71' MB 200D 88' MB 300TE 91'
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Danes sem ga sestavil, malo tko za vajo. Jutri pa še enkrat podrem, premerim in sestavim nazaj

Oljna pumpa na mestu.

Malo sem se tresu, če bo dihtunga prava, in je.

Glava gor in ostalo arhaično železje.

Eno od klackalic sem moral menjat, ker je očitno enkrat prišlo nekaj vmes in jo je požrlo (odmična je začuda ok).

Nova ketna. S tem sem se kr jebal, ker sem jo v prvo narobe napeljal in je bla prekratka, meni pa nič jasno.


Pa še dve od sestavljene zverine. Sem že pozabil, da je skor tok visok, kot dolg


Oljna pumpa na mestu.

Malo sem se tresu, če bo dihtunga prava, in je.

Glava gor in ostalo arhaično železje.


Eno od klackalic sem moral menjat, ker je očitno enkrat prišlo nekaj vmes in jo je požrlo (odmična je začuda ok).

Nova ketna. S tem sem se kr jebal, ker sem jo v prvo narobe napeljal in je bla prekratka, meni pa nič jasno.


Pa še dve od sestavljene zverine. Sem že pozabil, da je skor tok visok, kot dolg


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Faaak, kolk je to čuden motor, kr en je mal tesnila pojedu okrog cilindrov pa kr ene ojnice štrlijo iz glave
Ring gapi se slišjo kr vredu, če ne mal veliki (od prevelikih ni tolk škode kot od premejhnih).
Za primerjavo bmw m10 gapi (cca 90mm cilindri):
1. 0.30-0.50mm
2.0.30-0.45mm
3.(oljni) 0.25-0.40mm


Ring gapi se slišjo kr vredu, če ne mal veliki (od prevelikih ni tolk škode kot od premejhnih).
Za primerjavo bmw m10 gapi (cca 90mm cilindri):
1. 0.30-0.50mm
2.0.30-0.45mm
3.(oljni) 0.25-0.40mm

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
Mal so veliki gapi ja. Jz mam v mojem 3.0 V6 (93mm) 2 stotinke zluftanem cilindru oljni in 2 komp. 0,45 mm, 1 komp. pa 0,55 mm. Luft med batnimi obročki in batom v utoru pa pod 0.05 mm.
Samo to je vse odvisno od motorja do motorja. Nimaš service manuals od motorja z vsemi podatki?
Samo to je vse odvisno od motorja do motorja. Nimaš service manuals od motorja z vsemi podatki?
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Mercedes m180 230.6 Obnova
tistle gap kot ste ga opisovali s slikami je določil že mojster, kateri je obdeloval blok. Edino kar bi bilo dobro preverit je še zračnost obročkov v utorih v batih.
kar se tiče teh toleranc med bati in valji, je splošna strojna toleranca in ima velik razmak. seveda se razlikuje od alu blokov do gus blokov. alu bloki imajo včasih samo 0,02 mm zračnosti, med tem ko sem že nov gus blok videl s toleranco 0,18 mm, kar je že skoraj specijala (+0,25mm).
toleranca 0,004 mm je bolj primerna za sornik - bat kot pa za gred - ojnični ali glavni ležaj. sicer ni ni nič narobe če je premer gredi do nekje 60mm. stari mojstri so določevali zračnost ležaji - gred nekje na mero gredi, če je bila gred premera 100mm, je bila zračnost 0,1 mm. če je bila 200mm - zračnost 0,2 mm. splošna strojna toleranca je sicer v tem primeru na srednji- zgornji dopustni meri. tovarniški predpisi za zračnost pa so ponavadi nekje na spodnjih mejah, oziroma srednjih merah splošne strojne tolerance (luknja - čep), spet odvisno od vrste uporabljenih materialov.
kokrkoli če nisi menjal ojnic in gredi bo to delalo, edino kar je je lahko gred malo bolj obrabljena napram novi in bo malo večja zračnost med bati, kar posledično lahko prinese malo manjši pritisk olja, drugače pa naj ne bi bilo problemov.
kar se tiče teh toleranc med bati in valji, je splošna strojna toleranca in ima velik razmak. seveda se razlikuje od alu blokov do gus blokov. alu bloki imajo včasih samo 0,02 mm zračnosti, med tem ko sem že nov gus blok videl s toleranco 0,18 mm, kar je že skoraj specijala (+0,25mm).
toleranca 0,004 mm je bolj primerna za sornik - bat kot pa za gred - ojnični ali glavni ležaj. sicer ni ni nič narobe če je premer gredi do nekje 60mm. stari mojstri so določevali zračnost ležaji - gred nekje na mero gredi, če je bila gred premera 100mm, je bila zračnost 0,1 mm. če je bila 200mm - zračnost 0,2 mm. splošna strojna toleranca je sicer v tem primeru na srednji- zgornji dopustni meri. tovarniški predpisi za zračnost pa so ponavadi nekje na spodnjih mejah, oziroma srednjih merah splošne strojne tolerance (luknja - čep), spet odvisno od vrste uporabljenih materialov.
kokrkoli če nisi menjal ojnic in gredi bo to delalo, edino kar je je lahko gred malo bolj obrabljena napram novi in bo malo večja zračnost med bati, kar posledično lahko prinese malo manjši pritisk olja, drugače pa naj ne bi bilo problemov.
