predelava Hroščovega motorja

Re: predelava Hroščovega motorja
Saj tudi pri ustvarjanju Bubaruja (hrošč + Subaru) moraš paziti, kaj boš tiščal pod pokrov. Kar nekaj turbotov (2.0 in 2.5) je imelo precejšnje probleme z lomljenjem komponent v tovarniških konfiguracijah.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: predelava Hroščovega motorja
Kolk ma pa to kej kopresije v osnovi?
Verjetno bi te še najcenej za največ konjev pršlo da nabiješ en AMR500 supercharger (200€ nov, 100€ rabljen) pa v pull thru konfiguraciji gor en pameten fergazer (lahko tud z kakšega motorja recimo). Hroščarji baje kar veselo prakticirajo to...
Je pa drugo vprašanje; kolko je zmatran motor in kako bi to prenesel brez da nardiš generalko...
Verjetno bi te še najcenej za največ konjev pršlo da nabiješ en AMR500 supercharger (200€ nov, 100€ rabljen) pa v pull thru konfiguraciji gor en pameten fergazer (lahko tud z kakšega motorja recimo). Hroščarji baje kar veselo prakticirajo to...
Je pa drugo vprašanje; kolko je zmatran motor in kako bi to prenesel brez da nardiš generalko...

Re: predelava Hroščovega motorja
Get low, no matter how

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: predelava Hroščovega motorja
Jop!
Al pa rabljenga spuliš z ebaya, japonci to na veliko prodajajo, ker majo teh jajc dost v unih njihovih 600 kubikov super-turbo-4wd-pašeraketnipogon keicarih
Al pa rabljenga spuliš z ebaya, japonci to na veliko prodajajo, ker majo teh jajc dost v unih njihovih 600 kubikov super-turbo-4wd-pašeraketnipogon keicarih

Re: predelava Hroščovega motorja
Le čevlje sodi naj kopitar.killergame wrote:Najbolj se splača dobit Alfin boxer motor, ki baje zelo lepo paše notri in maš mimogrede 100 + hp
O Anja .. o tebi se mi sanja.

Re: predelava Hroščovega motorja
Vse smiselne predelave ki bi naredile kakšno razliko stanejo tisoče evrov, če imaš dober originalni motor mu privošči dober servis, zamenjaj vžigane kable, svečke, tuljavo, črpalko goriva in komonente razdelilnika vžiga(kondezator, rotor, platine in kapo) ter olje.Patrik Podberšič wrote:Za enkrat sem imel v mislih manjše predelave, saj sem ravno dobil novo original mašino.Tine wrote:Kakšen je budget?
S tem boš dosegel da ne boš ostal na cesti z avtom zaradi 40 let starega dela katerega zamenjava bi te stala 12€. Ko imaš enkrat nastavljene ventile,vžig in uplinjač je tak motor lahko tudi zelo zabavna zadeva za vozit.
O Anja .. o tebi se mi sanja.
