ja v katalogih so, če se jih dobi ja pa druga zgodbaTine wrote:Mahle dela 80.5 bate, milimeter večja izvrtina od serijske pa bi že skor mogla pokrit te rise.
https://catalog.mahle-aftermarket.com/e ... 6028585995

ja v katalogih so, če se jih dobi ja pa druga zgodbaTine wrote:Mahle dela 80.5 bate, milimeter večja izvrtina od serijske pa bi že skor mogla pokrit te rise.
https://catalog.mahle-aftermarket.com/e ... 6028585995
eugene wrote:Nevem no izvenserijsko in Rok. Bo najdu bate ne se bat.Sploh pa ti jih nardijo po meri američani za kakega dobrega jurja.
Jaz sem zmeril tako da sem uporabil tanko bakreno žico (iz navitja motorja) kot merilni listič; v cilinder sem dal obroček, potem pa probal kako debelo žico lahko vmes stlačim v riso.$küll wrote: sem razmišljal da bi s kakim plastelinom vzel odtis pa zmeril negativ... ma se mi ne da, bo že majster preveru.
če je turbo bi bil zanimiv, samo dvomim. mora bit prav 2144ccm, wr, gv, js, kg. od 2.2 NA imam še dva bloka viškastony wrote:Če rabiš še kak backup blok z glavo, vem za enega z 100 c3 avant. Mislim pa da je tam 2.2 not.
blok je v prtljažniku, po službi grem direkt do njega.eugene wrote:Če so risi samo na eni strani potem ti jih lahko povrta kako desetinko izven centra in rešeno.
Nichts turbo$küll wrote:če je turbo bi bil zanimiv, samo dvomim. mora bit prav 2144ccm, wr, gv, js, kg. od 2.2 NA imam še dva bloka viškastony wrote:Če rabiš še kak backup blok z glavo, vem za enega z 100 c3 avant. Mislim pa da je tam 2.2 not.