
BMW E21 kanariner


Re: BMW E21 kanariner
ja pozna se ko zacnes z drugo prestavo tole delat, ker ko se nisem mel turbo gor sem pac z prvo prestavo take finte delal. Zdaj ko to dela v drugi pa so hitrosti kolesa tam do 90 km/h pa gre ornk hitro guma dol pa vrti se kot vrtiljak
posledicno pa tud kadi, vcasih na kaksnem daljsem ovinku ko je grip malce slabsi se zgodi da v 3 tji prestavi in idealnih obratih hoce it zadnji del ven. 



Re: BMW E21 kanariner
No zdaj ko so bili tako vroci dnevi sem se malo savnal v garazi ob varilnem aparatu
mislim da se ni splacalo
. Kdor sledi temi ve, da se mi masina pri visjih obratih ne zavrti dovolj hitro. Mnenja sem bil, da je kriv downpipe, pa sem sel in nardil novega
.
tak pa zgleda zdaj in ja dejansko se opazi razlika, sicer sem malo razocaran, ker tud turbo je ocitno premali, ampak je pa boljse za cca slabih 1000 obratov, pa tud prej prime. Pri polaganju cevi sem tokrat pazil da lepo pridem do vseh 4 ih sveck ob montiranem izpuhu, brez da si prste polomim zraven. Pa zraven vsega se dodatn efekt, da EGT sedaj pocasneje raste, tak da mogoce pa se malo tlak zdaj dvignem pa povrtam dizo na fergiju, sam pol bo pa 100% sklopka spustla





Re: BMW E21 kanariner
Da nebo kdo mislil, da mu downpipe ne funkcionira, sma šla v petek na hitri điro in zadeva leti


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
Uf, tole sem pa zgrešil, ful fensi zgledazegler wrote:

Kje si pa ovinke nabavil?

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: BMW E21 kanariner
Bolj kot da je polž premali bi rekel, da je težava v izvoru polža.
Kot se spomnim je turbo s TD fiata in tisto čudo ni narejeno da se vrti do 5k obratov ali višje. Od tod izvira, da je jedro oblikovano/dimenzionirano za manjšo količino izpušnih plinov (hitrost in gostota).
Kar pomeni da nad tem območjem pretoka učinkovitost turba pade. Ampak mislim da je na forumu nekaj mojstrov, ki ti bi tole lahko s kakšnim diagramom predstavili.
Predlagal bi vgradnjo kakšnega t25 polžeka (ali kaj novejšega), ki čisto solidno opravlja nalogo v bencinskih mlinčkih podobnih kapacitet.
Kot se spomnim je turbo s TD fiata in tisto čudo ni narejeno da se vrti do 5k obratov ali višje. Od tod izvira, da je jedro oblikovano/dimenzionirano za manjšo količino izpušnih plinov (hitrost in gostota).
Kar pomeni da nad tem območjem pretoka učinkovitost turba pade. Ampak mislim da je na forumu nekaj mojstrov, ki ti bi tole lahko s kakšnim diagramom predstavili.
Predlagal bi vgradnjo kakšnega t25 polžeka (ali kaj novejšega), ki čisto solidno opravlja nalogo v bencinskih mlinčkih podobnih kapacitet.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: BMW E21 kanariner
glasujem za odmično...če ni ostrine ni obratov, m10 so znani po tem da so se vrtel samo ko si menjal odmično za schricka/dbilasa...

Re: BMW E21 kanariner
Oder original Motorsportcroma_man wrote:glasujem za odmično...če ni ostrine ni obratov, m10 so znani po tem da so se vrtel samo ko si menjal odmično za schricka/dbilasa...

Alpinas were always posh hot rods!

Re: BMW E21 kanariner
ej Metod, dobro zgledata skupaj a ? edino ej kolk se pozna trdota amortizerjev, moram zategnit jaz malo konije
drugace pa drugic morava izbrat sirso cesto sem ti skoraj avto cohnil, malo je zdrsnilo pol ap thja saj sem spustil da je spet grip dobil.
Gre pa presenetljivo dobro tvoj zdaj, nisem pricakoval
Pero, hvala, varilne loke sem kupil v rostfreicenter v hocah Mibra d.o.o., ampak so morali narocit, in narocili so jih tocno tolk kolk semjih vzel, mi je rekel to nimamo ker noben ne rabi - baje prvic da kdo to iskal
glede turbo pa obrati pa odmicne. Res je imate prav, dejansko ja turbo je premali, odmicne so stock in ja lahko bi drugace zgledalo. Pac na zacetku sem imel cist druge plane in cilje. Dejstvo pa je da ce bom sel v taki high performance tuning se bo to delalo na m10b20. Za tole m10b16 75konjsko masino pa je zame cist dovolj.


drugace pa drugic morava izbrat sirso cesto sem ti skoraj avto cohnil, malo je zdrsnilo pol ap thja saj sem spustil da je spet grip dobil.
Gre pa presenetljivo dobro tvoj zdaj, nisem pricakoval

Pero, hvala, varilne loke sem kupil v rostfreicenter v hocah Mibra d.o.o., ampak so morali narocit, in narocili so jih tocno tolk kolk semjih vzel, mi je rekel to nimamo ker noben ne rabi - baje prvic da kdo to iskal

glede turbo pa obrati pa odmicne. Res je imate prav, dejansko ja turbo je premali, odmicne so stock in ja lahko bi drugace zgledalo. Pac na zacetku sem imel cist druge plane in cilje. Dejstvo pa je da ce bom sel v taki high performance tuning se bo to delalo na m10b20. Za tole m10b16 75konjsko masino pa je zame cist dovolj.

Re: BMW E21 kanariner
Si potreboval kako specifično eksotično dimenzijo? Ko sem jaz kupoval svoje mi jih je nadeval iz police, pa imeli so svašta dimenzij. Je pa res da so bili polirani.zegler wrote:
Pero, hvala, varilne loke sem kupil v rostfreicenter v hocah Mibra d.o.o., ampak so morali narocit, in narocili so jih tocno tolk kolk semjih vzel, mi je rekel to nimamo ker noben ne rabi - baje prvic da kdo to iskal![]()
