
Lancia Delta HF Turbo

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Ah, če ni bil na 15 colah celo sezono še ne pomeni da se voz ni uporabljal 

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
Hah, ta avto pa sem zadnjič videl počivati pod nadstreškom, ko sem se peljal na pohorje. Izgledal je impozantno 


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Delta glih ni impozantna, sploh ko se skriva tam v vogalu pod streho 
Če pa bi ne bilo kompromisov pri bajti bi bil pa nadstrešek večji še za vsaj dva voza

Če pa bi ne bilo kompromisov pri bajti bi bil pa nadstrešek večji še za vsaj dva voza

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Torej, še beseda ali dve o dogajanju v zadnjem letu na delti 
Nekje januarja sem namudril, da bi bilo smiselno pomenjati nekaj cevi za bencin in vakum, ker so v treh, štirih sezonah postale nekako takšne ...

Eeeee, dobro so zgledale
Pa stare 4 leta
Iz dolgčasa sem se poigral in izdelal strutbar

Normalno da je potem srečal še barvo
Avto brez posebne zvočne izolacije in brez zadnjega izpušnega lonca zna biti na relacijah prav sitna reč. Ko te utrudi ves hrup. Čudne frekvence ima izpuh, posledično pa vsa pločevina, ki je pretresljivo tanka.
Da vsaj deloma rešiš ta problem pločevino obtežiš




Dobro, avto je dobil na teži, je pa zato vožnja z njim dosti bolj prijetna, pa da ne omenjam kako lepše se sedaj vrata zapirajo, ko dejansko imajo kakšno kilo več
Nekje vmes sem pojagal originalna smerokaza na sprednjem odbijaču

Pred leti se je nekomu zdelo smiselno na odbijač namestiti smerokaze od holcvagna golfa 1, kar je zame nesprejemljiva bližnjica
Seveda ni lepo imeti pocinkanih knipingov na smerokazu, zato sem se spet vrgel v stroške

Še ena bedarija, ki se je pokazala po nekaj sezonah uporabe

.... in njena rešitev

Istočasno med nameščanjem zvočne izolacije sem na vseh 4ih vratah menjal tesnila oken. Ker so pi..e ob obnovi avta še bile v enem kosu, kasneje pa razpadle. Ni za razlagat da je med vsakim pranjem curilo v avto ...

Nekje vmes sem pojagal še komplet nova sprednja amortizerja BOGE, ker sta bila originalna že 2x obnovljena, nazadnje 11 kkm nazaj, nakar sta bila po 8 kkm samo še za na odpad

Ja, še 1x - Jenko nima za burek pri obnovi amortizerjev (enaka zgodba je bila pri zadnjem paru)
Tam nekje marca sem za relativno dobre pare pojagal še nove/stare felge.



Sicer je še vedno želja po integrale 8v felgah (6J15, ET 40), ampak za1x še nisem pripravljen odkartati toliko denarja za blesave 4 kose aluminija.
Tako sem kot prvi približek nabavil kar te felge, ki so dejansko dosti redka zadeva, v originalu pa so jih vgrajevali lahi samo na AR 155 Q4, dimenzije pa so 6J15, ET 49.5. ET ni idealen za zadnjo akso, saj brez distančnikov gumi poskrbita za obrušenost zadnjih amortizerjev. ET 40 in manj pa spet ne gre na fwd delte in 4wd model. J... ga, zato pa so nastale integralke
Uglavnem, po rahlih kolobocijah (kaj se bo delalo, kdo in kdo pred kom) sem jih spravil na peskanje, prašno barvanje ....


.... polirmajster je nekaj jamral o kvaliteti osnovnega materiala, na koncu pa se zmigal in naredil kot se šika ...

Srečen kot radio sem jih takoj moral vpasat na avto, da je bilo motivacije za naprej


DIN 912 M6x12, A4 70 in 96 kosov kasneje ...

In tako so felge kakšen mesec ali dva ležale v delavnici, ker sem toliko časa iskal gume za avto. Ne da jih je težko nabaviti, hudič je, ko se odločiš, da boš nataknil na avto gume, ki so bile ostanek drugega projekta izpred kakšnih 5 let s prevoženimi 3 kkm. Pa potem najdeš gume v garaži, pa ugotoviš da si jih našel 2/4, kasneje še dodatno 1/4, manjkajoča 1/4 pa te jebe in se ti skrije. No ja, sam pred sabo jih skril v kleti hiše kako leto nazaj :mrgreen:
To je to ko imaš na različnih lokacijah preveč krame
......
V glavnem, dela se, ni dolgcajt, vedno so ideje kako fond za vozni park osiromašit



Nekje januarja sem namudril, da bi bilo smiselno pomenjati nekaj cevi za bencin in vakum, ker so v treh, štirih sezonah postale nekako takšne ...

Eeeee, dobro so zgledale

Pa stare 4 leta

Iz dolgčasa sem se poigral in izdelal strutbar


Normalno da je potem srečal še barvo

Avto brez posebne zvočne izolacije in brez zadnjega izpušnega lonca zna biti na relacijah prav sitna reč. Ko te utrudi ves hrup. Čudne frekvence ima izpuh, posledično pa vsa pločevina, ki je pretresljivo tanka.
Da vsaj deloma rešiš ta problem pločevino obtežiš




Dobro, avto je dobil na teži, je pa zato vožnja z njim dosti bolj prijetna, pa da ne omenjam kako lepše se sedaj vrata zapirajo, ko dejansko imajo kakšno kilo več

Nekje vmes sem pojagal originalna smerokaza na sprednjem odbijaču

Pred leti se je nekomu zdelo smiselno na odbijač namestiti smerokaze od holcvagna golfa 1, kar je zame nesprejemljiva bližnjica

Seveda ni lepo imeti pocinkanih knipingov na smerokazu, zato sem se spet vrgel v stroške

Še ena bedarija, ki se je pokazala po nekaj sezonah uporabe


.... in njena rešitev

Istočasno med nameščanjem zvočne izolacije sem na vseh 4ih vratah menjal tesnila oken. Ker so pi..e ob obnovi avta še bile v enem kosu, kasneje pa razpadle. Ni za razlagat da je med vsakim pranjem curilo v avto ...

Nekje vmes sem pojagal še komplet nova sprednja amortizerja BOGE, ker sta bila originalna že 2x obnovljena, nazadnje 11 kkm nazaj, nakar sta bila po 8 kkm samo še za na odpad


Ja, še 1x - Jenko nima za burek pri obnovi amortizerjev (enaka zgodba je bila pri zadnjem paru)
Tam nekje marca sem za relativno dobre pare pojagal še nove/stare felge.



Sicer je še vedno želja po integrale 8v felgah (6J15, ET 40), ampak za1x še nisem pripravljen odkartati toliko denarja za blesave 4 kose aluminija.
Tako sem kot prvi približek nabavil kar te felge, ki so dejansko dosti redka zadeva, v originalu pa so jih vgrajevali lahi samo na AR 155 Q4, dimenzije pa so 6J15, ET 49.5. ET ni idealen za zadnjo akso, saj brez distančnikov gumi poskrbita za obrušenost zadnjih amortizerjev. ET 40 in manj pa spet ne gre na fwd delte in 4wd model. J... ga, zato pa so nastale integralke

Uglavnem, po rahlih kolobocijah (kaj se bo delalo, kdo in kdo pred kom) sem jih spravil na peskanje, prašno barvanje ....


.... polirmajster je nekaj jamral o kvaliteti osnovnega materiala, na koncu pa se zmigal in naredil kot se šika ...

Srečen kot radio sem jih takoj moral vpasat na avto, da je bilo motivacije za naprej



DIN 912 M6x12, A4 70 in 96 kosov kasneje ...

In tako so felge kakšen mesec ali dva ležale v delavnici, ker sem toliko časa iskal gume za avto. Ne da jih je težko nabaviti, hudič je, ko se odločiš, da boš nataknil na avto gume, ki so bile ostanek drugega projekta izpred kakšnih 5 let s prevoženimi 3 kkm. Pa potem najdeš gume v garaži, pa ugotoviš da si jih našel 2/4, kasneje še dodatno 1/4, manjkajoča 1/4 pa te jebe in se ti skrije. No ja, sam pred sabo jih skril v kleti hiše kako leto nazaj :mrgreen:
To je to ko imaš na različnih lokacijah preveč krame

......
V glavnem, dela se, ni dolgcajt, vedno so ideje kako fond za vozni park osiromašit



Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Lancia Delta HF Turbo
Kako pa deluje tale strutbar na 2 šraufa? Tole mi ni najbolj jasno, a lahko razložiš?

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Tako kot fabriško 
Prečka je okrogla cev in prenaša samo osno silo (povezuje obe šalci), za prenos samo osne sile skrbita členkasta spoja na obeh koncih prečke, vijaka na vrhu vsake šalce pa prenašata večinoma samo strižne sile. Simpl kot pasulj.
Če bi hotel, da prečka prenaša momente pa bi bilo smiselno razmisliti o neki pravokotni/kvadratni cevi znatnega prereza in teže, kar pa še nisem videl

Prečka je okrogla cev in prenaša samo osno silo (povezuje obe šalci), za prenos samo osne sile skrbita členkasta spoja na obeh koncih prečke, vijaka na vrhu vsake šalce pa prenašata večinoma samo strižne sile. Simpl kot pasulj.
Če bi hotel, da prečka prenaša momente pa bi bilo smiselno razmisliti o neki pravokotni/kvadratni cevi znatnega prereza in teže, kar pa še nisem videl
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
se pa deeeeela
fino fino ....


- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Delta HF Turbo
Ma a že ni čas da 1x pa le prideš na drugo stran vasi na obisk ?
Sovaščan pa tak, se srečava tu pa tam na cesti


Sovaščan pa tak, se srečava tu pa tam na cesti

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Delta HF Turbo
Samo, da se dela
Res mi ni jasno, kaj rintete k Jenkotu, sploh iz Maribora. Pri meni je bilo dovolj trikrat, prvič, zadnjič in nikoli več. Klinc ni hotel uveljavljat garancije, s tem, da so bili amortizerji tako hin, da bi se avto bolje vozil, če bi bil brez amortizerjev

Res mi ni jasno, kaj rintete k Jenkotu, sploh iz Maribora. Pri meni je bilo dovolj trikrat, prvič, zadnjič in nikoli več. Klinc ni hotel uveljavljat garancije, s tem, da so bili amortizerji tako hin, da bi se avto bolje vozil, če bi bil brez amortizerjev

Get low, no matter how
