hehe, ne žal ne, mi je bil pa mentor pri diplomski nalogi in profesor na šoli gospod ki večkrat sodeluje z "vami".JureK wrote:@malinuc: si ti slučajno "naš" ?? (beri uniorčan)![]()
BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Stara zapečena tesnila ventilov so me zajebavala.
Zato sem si naredu slide-hammer:


Bam bam bam:

Končno osvobojena iz krempljev zapečenih vodil:

Tole že neb šlo narazen z šraufencigerjem pa kleščami, ga je pol ostalo na vodilu:

Življenje z stružnico je lepše
Engine build sledi ko naberem ves material na kup, kdor se mal spozna na oznake na m10 glavah pa že ve kam pes taco moli
Zato sem si naredu slide-hammer:


Bam bam bam:

Končno osvobojena iz krempljev zapečenih vodil:

Tole že neb šlo narazen z šraufencigerjem pa kleščami, ga je pol ostalo na vodilu:

Življenje z stružnico je lepše

Engine build sledi ko naberem ves material na kup, kdor se mal spozna na oznake na m10 glavah pa že ve kam pes taco moli



- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
You don't know the half of it





- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Zdej je baje neki moderno motorje sestavljat, no najprej rabim eno čisto mizo, ker če bi to na ponku delal bi blo vse polno ostružkov in raznega prahu od fleksarce.
Zato sem si švasnu eno light duty stoječo mizo:



Glavni point je bil da je v nulo ravna pa premična, da se da mogoče tud kej za silo zapikat gor pred švasanjem. Premazal sem jo pa samo z oljem.
Now let the M10 V8 build beigin

Zato sem si švasnu eno light duty stoječo mizo:



Glavni point je bil da je v nulo ravna pa premična, da se da mogoče tud kej za silo zapikat gor pred švasanjem. Premazal sem jo pa samo z oljem.
Now let the M10 V8 build beigin



Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
fajn miza 
a V8 mislis da bo mel 8 ventilov ?
al si nasel kaki blok ko paseta dve glavi od m10 gor ?
kaj so to piano bati ? ali s nasel kake od forda, kovane itn ? (baje obstaja nekaj ko kupis kr komplet od mahle mislim da so 91mm ampak pasejo v m10b20 pa se 8 jih dobis ker so od ford modular (ne poznam - nekje bral)

a V8 mislis da bo mel 8 ventilov ?


kaj so to piano bati ? ali s nasel kake od forda, kovane itn ? (baje obstaja nekaj ko kupis kr komplet od mahle mislim da so 91mm ampak pasejo v m10b20 pa se 8 jih dobis ker so od ford modular (ne poznam - nekje bral)

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
V8 mislim tko da se mal zajebavam 
Je bla glih prilka tako sliko nardit, pa bo za na steno delavnce dobra če ne za kej druzga
Ampak mogoče enkrat ko res nebom mel več kaj zanimivga delat (verjetni nikol) nebi blo švoh enga alu bloka zrisat pa dat vlit, pa eno zrcalno glavo, pa zrcalno odmično, pa V8 gred, pa svašta. To danes ni več tako nemogoče, ker obstaja 3D printanje livarskega peska in se da marsikaj vlit brez da bankrotiraš... Sej nekega smisla to nebo imelo... passion project pač. Če bo ko bo.
Tole glede Fordovih batov mi je novo - zelo interesantno, se bom malo pozanimal
Bati so kr visok piano, ja; 10:1 CR za e12/tii glavo (tadesna na mizi je e12). Niso od forda, prvič slišim da bi od forda pasalo, so eni aftermarket iz amerike. Prodam en komplet za 300€, če kdo rabi, ker je viška (89,5mm - druga speciala)


Je bla glih prilka tako sliko nardit, pa bo za na steno delavnce dobra če ne za kej druzga

Ampak mogoče enkrat ko res nebom mel več kaj zanimivga delat (verjetni nikol) nebi blo švoh enga alu bloka zrisat pa dat vlit, pa eno zrcalno glavo, pa zrcalno odmično, pa V8 gred, pa svašta. To danes ni več tako nemogoče, ker obstaja 3D printanje livarskega peska in se da marsikaj vlit brez da bankrotiraš... Sej nekega smisla to nebo imelo... passion project pač. Če bo ko bo.
Tole glede Fordovih batov mi je novo - zelo interesantno, se bom malo pozanimal

Bati so kr visok piano, ja; 10:1 CR za e12/tii glavo (tadesna na mizi je e12). Niso od forda, prvič slišim da bi od forda pasalo, so eni aftermarket iz amerike. Prodam en komplet za 300€, če kdo rabi, ker je viška (89,5mm - druga speciala)


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
ne rabiš to več ulivat

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Dobr, čak mau, veš kolk je to ur na CNCju?!
Za ta dnar kupš celo dnevno sobo - z zidovi vred
Printanje peščenga kalupa je pa 6€/liter pa neki tazga pol še za aluminij, pa neki malga obdelave...
Pa te CNC motorne komponente so mi zmerej tko ricersko zgledale... ni ga čez dober vlitek kar se tiče estetike za moje pojme


Printanje peščenga kalupa je pa 6€/liter pa neki tazga pol še za aluminij, pa neki malga obdelave...
Pa te CNC motorne komponente so mi zmerej tko ricersko zgledale... ni ga čez dober vlitek kar se tiče estetike za moje pojme


Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa
Ja ki ulit alu blok je pičkin dim. Daj no.
Let's go Brandon!
