Ni lahek, niti kaj pretirano hiter povrhu pa še ne preveč star saj je bil izdelan šele leta 1987 je pa "naš" in mogoče pa si navsezadnje zasluži svoj trenutek slave na forumu

- TAM 80 T35, torej 80 konjev in maksimalna skupna teža 3500 kg
- Nadgradnja je enojna kabina, šasija z dolgo medosno razdaljo in podaljšanim lesenim kesonom 4100mmx2200mm
- Motor licenca Perkins diesel S44 izdelan v IMR Srbija z 80 konji iz skoraj 3.8 litrov prostornine in 4 valji.
- Dogleg menjalnik 5 prestav
- Teža vozila z voznikom in tekočinami: 2450 kg
- Proizveden v Mariboru
Pa, da se vrnemo na začetek. Zgodba se začne z premikom vozila na domačo lokacijo. Premik je bil skoraj bolj abstrakten kot ideja o nakupu


Pri prejšnjem lastniku je vozilo obstalo v štali zaradi težav z menjalnikom. Vso svojo profesionalno kariero je služil kot transporter jabolk, sodeč po vinjetah tudi v sosednjo Avstrijo.
Na novem domačem naslovu je najprej dobil delo, da se na čakanju ne poleni


Slika motorja

Kokpit


Ker na spletu skoraj ni zapisa o Tamih z izjemo spletne strani Kamra, z trenutnimi uporabniki pa je komuniciranje povečini problematično sem se odločil za iskanje podatkov na oldschool način. Univerzitetna knjižnjica Maribor ima še nekaj arhivirane robe


Tudi samo vozilo pa nudi široko paleto nasvetov o vzdrževanju

Kot rečeno se je našel čas, da se tovornjaku vrne življenje na cesti. Začelo se je z menjalnikom, ki sicer dela ampak občasno zašteka v prestavi. Po posegu z velikim izvijačem in kladivom so prestave za kratek čas nazaj ampak zadeva se mora rešiti trajno.
Najprej je bilo treba odstraniti kripo kar ni predstavljalo večjih težav.

Potem sem pogledal kakšno olje je noter.

Bilo ga je slab liter od zahtevanih 3.5 litra. Na magnetnem čepu pa železni delčki, ki so včasih tvorili ležaj

Kripa ostaja na dvigalu in išče se nadomestni menjalnik.
Plani za naprej so vozilo malo olepšat z ličarskimi in kleparskimi posegi in tehnično obnoviti.
Končni plan pa je nekaj takšnega

Seveda slike tamiča z bivalno nadgradnjo še nisem videl zato za predstavo služi vzhodnonemški Robur. Če se komu valja železni kontejner dimenzij 4mx2,2m ali podobnih dimenzij se priporočam za odkup. Želja je, da se ne posega v obstoječo nadgradnjo ampak se samo snamejo stranice (so predvidene za to) in se gor privijači kontejner.
Toliko zaenkrat.... Pa ne se preveč navdušit, da se ne bo ponovila zgodba vw T2 ko so cene čez noč šle čez streho
