Zavarovanje / Homologacija / Registracija

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija
Zdej ne vem al so se stvari tolk podražale al kaj je to, jaz se spomnim da sem dal 4 leta nazaj ene 130€ za obe članarine (zveza + klub), pa ene 70€ za komisarja+certifikat+mnenje (sem se k njemu zapeljal na preizkusnih tablicah - Klub starodobnikv Bele krajine). Uglavnem kar se tiče certifikata me je vseskup prišlo okrog 200€, potem pa še 90€ za homologacijo (Avtokrka).

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija
torej prejšen teden sem dal:
110€ SVAMZ-u za stalni certifikat + mnenje
75€ Španu/RTI za homologacijo + nek list, kjer piše, da je avto starodobnik
110€ SVAMZ-u za stalni certifikat + mnenje
75€ Španu/RTI za homologacijo + nek list, kjer piše, da je avto starodobnik

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija
A si samo podaljšal certifikat in ga spremenil ali delal na novo.
Če imaš dva avta je pol ceneje.
Tok ko sem napisal je to koštalo mene, mogoče ker je bil uvoz iz hrvaške, je pa kolega prek kluba urejaval, pa je bilo ceneje, mislim da res ene 110 eur če se ne motim, sam mora zdaj na dva zbora in vsi vemo kolko so tam štartnine, zato pravim, da nč ne proftiraš, sam u klubu imaš obveznosti.
Sem bil prej v enem klubu pa vem kako stvari stojijo, če se pa delaš mal trotla, te hitr odslovijo, ker se klubi živijo od štartnin pa certifikatov.
Pogoj v vseh klubih je najmanj dvakratna udeležba na srečanju starodobnikov in potrdilo predložiš pri plačilu članarine.
Jst sem se en let delu mal tošeta pa nisem šol nikamr pa so mal jamral, pol sem se pa prestavu na svamz pa je.
Je pa še ena fora, sem ravno prejšnji teden govoril z kolegom, ki ima tudi starodobnika in po preteku certifikata le tega ni obnovil, ker pa ima avto status starodobnika v prometni, za registracijo ni potreboval certifikata vsaj pri zavarovalnici Tilia, prej pa tudi ne na Adriatic-u, tako že tretje leto registrira starodobnika. Pravi, da so mu rekli ko je enkrat starodobnik v prometni ne rabiš nič več certifikata, avto je itak starodobnik ,tko piše v prometni in to je trajno. Ne plačuje niti članarine niti vzdrževanje certifikata. Na Triglavu pa je certifikat obvezen.
Kak je res ne vem, lahko da me je nasral, se bom pa pozanimal.
lp
Če imaš dva avta je pol ceneje.
Tok ko sem napisal je to koštalo mene, mogoče ker je bil uvoz iz hrvaške, je pa kolega prek kluba urejaval, pa je bilo ceneje, mislim da res ene 110 eur če se ne motim, sam mora zdaj na dva zbora in vsi vemo kolko so tam štartnine, zato pravim, da nč ne proftiraš, sam u klubu imaš obveznosti.
Sem bil prej v enem klubu pa vem kako stvari stojijo, če se pa delaš mal trotla, te hitr odslovijo, ker se klubi živijo od štartnin pa certifikatov.
Pogoj v vseh klubih je najmanj dvakratna udeležba na srečanju starodobnikov in potrdilo predložiš pri plačilu članarine.
Jst sem se en let delu mal tošeta pa nisem šol nikamr pa so mal jamral, pol sem se pa prestavu na svamz pa je.
Je pa še ena fora, sem ravno prejšnji teden govoril z kolegom, ki ima tudi starodobnika in po preteku certifikata le tega ni obnovil, ker pa ima avto status starodobnika v prometni, za registracijo ni potreboval certifikata vsaj pri zavarovalnici Tilia, prej pa tudi ne na Adriatic-u, tako že tretje leto registrira starodobnika. Pravi, da so mu rekli ko je enkrat starodobnik v prometni ne rabiš nič več certifikata, avto je itak starodobnik ,tko piše v prometni in to je trajno. Ne plačuje niti članarine niti vzdrževanje certifikata. Na Triglavu pa je certifikat obvezen.
Kak je res ne vem, lahko da me je nasral, se bom pa pozanimal.
lp

Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija
Očitno si se vpisal v napačen klub. V našem klubu ni nobenih obveznosti. Večina klubov pa ima še rajši člane, ki nikjer ne sodelujejo in ni od njih ne duha ne sluha, ampak samo redno plačujejo članarinojur76 wrote: Sem bil prej v enem klubu pa vem kako stvari stojijo, če se pa delaš mal trotla, te hitr odslovijo, ker se klubi živijo od štartnin pa certifikatov.
Pogoj v vseh klubih je najmanj dvakratna udeležba na srečanju starodobnikov in potrdilo predložiš pri plačilu članarine.
Jst sem se en let delu mal tošeta pa nisem šol nikamr pa so mal jamral, pol sem se pa prestavu na svamz pa je.


-
- Posts: 240
- Joined: 12 Feb 2013, 00:05
- Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille
Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija
Triglav pa obvezni certifikat.... lansko leto so zagnali paniko, vendar se v praksi ni nič spremenilo. govorijo eno, delajo drugo. Še vprašanjo ne po certifikatu.
Marsikdo ne podaljšuje veljavnosti certifikata in plačuje članarin, ker dejansko(zaenkrat) ni potrebe saj je vse tako ohlapno in na hojla dri.
Marsikdo ne podaljšuje veljavnosti certifikata in plačuje članarin, ker dejansko(zaenkrat) ni potrebe saj je vse tako ohlapno in na hojla dri.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija
jur76 wrote: sam mora zdaj na dva zbora
jur76 wrote: samo redno plačujejo članarino![]()


Mi pa zdej že 4 leta vsak let pošiljajo koledar pa vabila na neke avtobusne izlete v avtomobilske muzeje v tujini, ampak jim nisem nobenga dnarja dal za to pa kr nočjo nehat


Re: Zavarovanje / Homologacija / Registracija
Ja sej vem da so bolj ohlapni teli zakoni, vse nedorečeno in ohlapno spisano, sam nedaj bože, da pa mal predelaš avto po svoje, ne ne ne to se pa ne sme, ti kr nazaj zlož tko kot je blo. Nam se s tem predelavam ne da ukvarjat. Raj rečejo da se ne da vpisat kot da bi se kdo mal potrudu pa nam kej pomagu.
lp
lp
