Audi Quattro

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Audi Quattro
Kot se spomnim so tole bila bosanska popravila
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Audi Quattro
Nebi vedel kdo je to prej delal, ampak je težava v tem, ker ni več pravih oblik, mer,...je veliko zafrkancije, da se vse tako razreže, da je potem vsaj približno jasno kako je bilo to nerejeno v originalu.
Recimo en primer:





povsod kjer so sedaj luknje so bile prej gor napikane posamezne flike...


flike...

Recimo en primer:





povsod kjer so sedaj luknje so bile prej gor napikane posamezne flike...


flike...


Re: Audi Quattro
Kakšen je plan, za zaščito pločevine? Ker je že vse površinsko rjavo. Se nebi splačalo, da se pred kleparijo že potopi v bazen in zaščiti?
Drugače je pa kar dobro skrival tele flike
Drugače je pa kar dobro skrival tele flike

Get low, no matter how

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Audi Quattro
Pred kleparijo nima smisla da se karkoli zaščiti, ker potem ko se vari, bi se veliko zaščite uničilo.
Kleparsko se bo karoserijo v nekem doglednem času poskusilo urediti (dokler je avto v delavnici na suhem je ta površinska rja neškodljiva), potem pa gre na kataforezo.
Mi pa ta proces odstranjevanja barve s pirolizo ni všeč, ker je težko delati na avtu, kjer vse zgleda rjavo...pa še ko brusiš in režeš to vdihavaš, kar ni ravno zdravo. Sploh sem zelo vesel, ko že en mesec smrkam ta rjavi prah...
Osebno imam veliko raje kadar je avto speskan in vržen v temelj, je veliko lažje delat. Tu se zna zgoditi, da se hitro kaj spregleda.
Ampak takole imamo in s tem moramo delat...
.
Kleparsko se bo karoserijo v nekem doglednem času poskusilo urediti (dokler je avto v delavnici na suhem je ta površinska rja neškodljiva), potem pa gre na kataforezo.
Mi pa ta proces odstranjevanja barve s pirolizo ni všeč, ker je težko delati na avtu, kjer vse zgleda rjavo...pa še ko brusiš in režeš to vdihavaš, kar ni ravno zdravo. Sploh sem zelo vesel, ko že en mesec smrkam ta rjavi prah...

Osebno imam veliko raje kadar je avto speskan in vržen v temelj, je veliko lažje delat. Tu se zna zgoditi, da se hitro kaj spregleda.
Ampak takole imamo in s tem moramo delat...


- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: Audi Quattro
A, pri tebi je torej avto! Zelo lepo. Ce bo rezultat taksen kot pri datsunu bo to noro.karoserist.si wrote:Pred kleparijo nima smisla da se karkoli zaščiti, ker potem ko se vari, bi se veliko zaščite uničilo.
Kleparsko se bo karoserijo v nekem doglednem času poskusilo urediti (dokler je avto v delavnici na suhem je ta površinska rja neškodljiva), potem pa gre na kataforezo.
Mi pa ta proces odstranjevanja barve s pirolizo ni všeč, ker je težko delati na avtu, kjer vse zgleda rjavo...pa še ko brusiš in režeš to vdihavaš, kar ni ravno zdravo. Sploh sem zelo vesel, ko že en mesec smrkam ta rjavi prah...
Osebno imam veliko raje kadar je avto speskan in vržen v temelj, je veliko lažje delat. Tu se zna zgoditi, da se hitro kaj spregleda.
Ampak takole imamo in s tem moramo delat....

Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Audi Quattro
V dobre roke je prišel
Sicer ne vem kdo je delal kleparijo a kot se spomnim, mi je prejšnji lastnik audija (in moje delte) razlagal, da je bilo nekaj malega za povariti zadnji del karoserije in da je to dal delati v Bosni ....
Po slikah sodeč je ta opis ..... nekaj malega za povariti .... zelo raztegljiv pojem

Sicer ne vem kdo je delal kleparijo a kot se spomnim, mi je prejšnji lastnik audija (in moje delte) razlagal, da je bilo nekaj malega za povariti zadnji del karoserije in da je to dal delati v Bosni ....
Po slikah sodeč je ta opis ..... nekaj malega za povariti .... zelo raztegljiv pojem

Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Audi Quattro
To mi je jasno, da se pri varjenju uniči kataforeza, samo vseeno. Verjetno, se ne bo celotnega avtomobila na prafaktorje razstavilo in fizično očistilo karoserije.karoserist.si wrote:Pred kleparijo nima smisla da se karkoli zaščiti, ker potem ko se vari, bi se veliko zaščite uničilo.
Kleparsko se bo karoserijo v nekem doglednem času poskusilo urediti (dokler je avto v delavnici na suhem je ta površinska rja neškodljiva), potem pa gre na kataforezo.
Mi pa ta proces odstranjevanja barve s pirolizo ni všeč, ker je težko delati na avtu, kjer vse zgleda rjavo...pa še ko brusiš in režeš to vdihavaš, kar ni ravno zdravo. Sploh sem zelo vesel, ko že en mesec smrkam ta rjavi prah...
Osebno imam veliko raje kadar je avto speskan in vržen v temelj, je veliko lažje delat. Tu se zna zgoditi, da se hitro kaj spregleda.
Ampak takole imamo in s tem moramo delat....
Jaz bi ga pred kleparijo namočil v kataforezo, po klepariji pa nanovo zaščiti z 2k temeljem.
Moje mnenje, da nebo kdo vzel kot napad. Kar je je.
Get low, no matter how

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Audi Quattro
Jap, kar je je
. Zakaj v takem vrstnem redu bo bolj vedel Rok, ki se je odločil za ta postopek.
Če bi bil takoj po pirolizi še v banjo potpljen, bi se očistila vsa ta površinska rja. Sicer pa potop pride na vrsto po klepariji.
Kakor sam poznam ta postopek, bo potop v banjo počistil vso to rjo, umazanijo in pripravil avto za kataforezo.

Če bi bil takoj po pirolizi še v banjo potpljen, bi se očistila vsa ta površinska rja. Sicer pa potop pride na vrsto po klepariji.
Kakor sam poznam ta postopek, bo potop v banjo počistil vso to rjo, umazanijo in pripravil avto za kataforezo.

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Audi Quattro
en nasvet, tišlersko odsesovalno napravo si dej v en kot al pa za steno, flexibilno cev fi 160 (dobiš silikonske ki so res hudo mehke) na konec cevi pa eno priročno trobento na magnete, prisloniš tam ko brusiš oz. režeš pa vleče prah stran. Tak mam jst narjen za feltne brusit, pa verjem da sm včasih domov hodil bolj svetleč kot uni vampirji iz Twilighta, zdej pa rokavice sprham pa grem.

Re: Audi Quattro
To da si bil vmes v Crystal-u seveda ni melo nobene veze s tem ..croma_man wrote: pa verjem da sm včasih domov hodil bolj svetleč kot uni vampirji iz Twilighta
O Anja .. o tebi se mi sanja.
