Porsche 1983 944 2.5L



Re: 1983 Porsche 944
Ima kar prav, razen ce si fan precenjenega hrosca aka 911eugene wrote:eden lepših porshejev ???? Ti si blesav.


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
khm, 356, khm 718 khm 962 khmFuego wrote: Ima kar prav, razen ce si fan precenjenega hrosca aka 911


Re: 1983 Porsche 944
Kdor ni fan 911 se še ni peljal v 911 
Seveda pa zelo kul 944ka, itak!

Seveda pa zelo kul 944ka, itak!

Re: 1983 Porsche 944
lepo si porihtal zajebano pri pumpi. Vijake si dal aluminijaste ali RF ?
so bile te masine tud turbo ? bos kaj takega nardil ?
so bile te masine tud turbo ? bos kaj takega nardil ?


- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Tudi meni je 911 top, sam tisto smo že zamudili. Cene so nenormalne.
To je pa en lep kompromis (ker mi 924 ni všeč po obliki - ji manjkajo široki boki
), pelje se pa fantastično, sploh glede na zelo lepo razporeditev teže...
Povzetek s Stuttcars
https://www.stuttcars.com/porsche-models/944/
Seveda so na voljo tudi turbo modeli, samo so cene že precej visoke, pa še nekoliko dražji so za vzdrževat. Pa že tole moje ni poceni rihtat. Recimo samo vodna pumpa je ranga 450-650 eur. Če dodaš še jermena in šponarje pa še kako malenkostjo pa prideš hitro na 1K EUR. Pa nisi še nič drugega zrihtal.
To je pa en lep kompromis (ker mi 924 ni všeč po obliki - ji manjkajo široki boki

Povzetek s Stuttcars
Pa še link do lepega opisa zgodovine modela 944, za vse tiste, ki ste bolj študiozne narave:Thanks to its almost 50/50 weight distributon, in 1984, Car and Driver magazine named the 944 the Best Handling Production Car.
https://www.stuttcars.com/porsche-models/944/
Seveda so na voljo tudi turbo modeli, samo so cene že precej visoke, pa še nekoliko dražji so za vzdrževat. Pa že tole moje ni poceni rihtat. Recimo samo vodna pumpa je ranga 450-650 eur. Če dodaš še jermena in šponarje pa še kako malenkostjo pa prideš hitro na 1K EUR. Pa nisi še nič drugega zrihtal.
Vijaki so alu. Ampak bi lahko dal navadne pocinkane, ker so itak limani in lim preprečuje korozijo med različnimi materiali. Poleg tega pa so čisto vsi vijaki ki pridejo v motorni blok že v originalu pocinkani, pa v 30+ letih še ni bilo nobene resne korozije - če odmislim stojne vijake vodne pumpe, ki so večni problem 944-k.zegler wrote:lepo si porihtal zajebano pri pumpi. Vijake si dal aluminijaste ali RF ?
so bile te masine tud turbo ? bos kaj takega nardil ?

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
No in potem sem sestavil komplet jermena. Potrebno je bilo menjati olje in filtre, ker vprašanje kdaj je bilo to narejeno nazadnje...
Ker sem prebral da so ti motorji zelo občutljivi na neoriginal oljne filtre, sem šel v nabavo...
Oljni, zračni filter, glavni semering, in par drobnarij...


uredil jermenico, ker je prav kazila izgled, ko si od spodaj gledal avto...


zamenjal oba senzorja, tako DME senzor kot temperaturni senzor, oba original, ker so imeli nekateri kar probleme s ponaredki...

Dodano olje, hladilna tekočina in vse pregledano ter sestavljeno...

Potem sem moral popravit še števec za kilometre, ki ni hotel štet KM...vse podret je cela groza, sem se ves porezal ob armaturno plastiko ampak to je del šraufarije


Potem je bil pa končno čas za preizkus...
Vse dela BP, avto v ustreznem času pridobi svojo delovno temperaturo, termostat se odpre (kar se prej ni zgodilo),
elektroventilator se vklaplja in izklaplja tako kot se mora.
Ker sem prebral da so ti motorji zelo občutljivi na neoriginal oljne filtre, sem šel v nabavo...
Oljni, zračni filter, glavni semering, in par drobnarij...


uredil jermenico, ker je prav kazila izgled, ko si od spodaj gledal avto...


zamenjal oba senzorja, tako DME senzor kot temperaturni senzor, oba original, ker so imeli nekateri kar probleme s ponaredki...

Dodano olje, hladilna tekočina in vse pregledano ter sestavljeno...

Potem sem moral popravit še števec za kilometre, ki ni hotel štet KM...vse podret je cela groza, sem se ves porezal ob armaturno plastiko ampak to je del šraufarije



Potem je bil pa končno čas za preizkus...
Vse dela BP, avto v ustreznem času pridobi svojo delovno temperaturo, termostat se odpre (kar se prej ni zgodilo),
elektroventilator se vklaplja in izklaplja tako kot se mora.

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
obratomer je fukiš 
kapo dol, očitno ti ne grejo samo karoserijska dela

kapo dol, očitno ti ne grejo samo karoserijska dela


- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
In kot se na koncu spodobi si je avto zaslužil eno pranje,...sicer ob sprednji dnevni luči manjkala še ena zaščita in pokrov žarometa še potrebuje eno ličanje, ampak v globalu je to to.
Opran pa zgleda kar lep







Morda sledi še poliranje in odprava parih udrtinic ampak to kasneje na jesen, trenutno je predvsem mišljeno uživanje v vožnji
)).
Opran pa zgleda kar lep








Morda sledi še poliranje in odprava parih udrtinic ampak to kasneje na jesen, trenutno je predvsem mišljeno uživanje v vožnji

