
Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Lej 6 cilindraš bo zmeraj skoraj za pol dražji od 4 cilindraša.
Pomisli da imaš 12 cilindrov 48 ventilov, 12 ojnic in kišto bronzin kolko te pride koštat.

Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Ej nočem niti pomislit, da bi Alfa mela V12
Odločitev je padla.
Motor se bo sestavil z B klaso cilindrov in bati od tega motorja. Bati so vsi čisto enakomerno obrabljeni vsi 92.90 mm, B klasa cilindri pa bojo 92.99 do 93.00 mm. Bilo bo 0.02 do 0.03 mm več lufta od priporočenega v knjigi in v merah 0.1mm kot pravi Jim K., da ne bo nobenega problema. Jim držim te za besedo!
Obenem pa gledal danes po netu čisto sučajno za sklopko. In evo najdem eno sklopko, prodaja model novo Valeo, kupo napačno za GTV! Cena pa skoraj pol ceneje od nove drugače! Seveda sem jo takoj nabavil za 94€, namesto dobrih 150-160€, kot je drugače.
V kratkem grem po B klasa cilindre rabljene. Potem Alanu peljem bate in ojnice, da jih vse spravi na isto težo. Balansiralo gredi se ne bo, ker bo vse ostalo od istega motorja. Vmes naročim glavne ležaje original Alfine, tesnilo pokrova bloka, ki pokriva blok pri glavni jermenici in pa čepke za glavno gred. Tako, da spodnji del bi moral biti v roku kakega mesca sestavljen.
Potem pa na glave iskat presenečenja


Odločitev je padla.
Motor se bo sestavil z B klaso cilindrov in bati od tega motorja. Bati so vsi čisto enakomerno obrabljeni vsi 92.90 mm, B klasa cilindri pa bojo 92.99 do 93.00 mm. Bilo bo 0.02 do 0.03 mm več lufta od priporočenega v knjigi in v merah 0.1mm kot pravi Jim K., da ne bo nobenega problema. Jim držim te za besedo!


Obenem pa gledal danes po netu čisto sučajno za sklopko. In evo najdem eno sklopko, prodaja model novo Valeo, kupo napačno za GTV! Cena pa skoraj pol ceneje od nove drugače! Seveda sem jo takoj nabavil za 94€, namesto dobrih 150-160€, kot je drugače.
V kratkem grem po B klasa cilindre rabljene. Potem Alanu peljem bate in ojnice, da jih vse spravi na isto težo. Balansiralo gredi se ne bo, ker bo vse ostalo od istega motorja. Vmes naročim glavne ležaje original Alfine, tesnilo pokrova bloka, ki pokriva blok pri glavni jermenici in pa čepke za glavno gred. Tako, da spodnji del bi moral biti v roku kakega mesca sestavljen.
Potem pa na glave iskat presenečenja


Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Še večji "krompir" sem mel naslednji dan ko sam rezerviral tisto sklopko za 94€
Nova sklopka za 164 3.0 V6 12V. Stara je pa točno 19 let pa 2 dni
Pa stala celo premoženje na original servisu v HR. 33€


Nova sklopka za 164 3.0 V6 12V. Stara je pa točno 19 let pa 2 dni



Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Če imaš mošnost povpraši po kakih trgovinah z avtodelih po jugi- srbija- bih. Je zadnjič kolega dobu set mahle batov za G60 golfa iz stare zaloge za neko smešno ceno-tipo 200e.
Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Sem že dal tudi to skoz. Na Alfa forumu Srbija in ostalo spraševal pa kolege kontaktiral, da so vprašali. Ni tega. To ma par nemcov, američanov, nizozomcov in angležov stare zaloge in drapajo cene. Ko to zmanjka pa več niti tega ne bo.
Sej zdej sem itak že odločen za tisto varjanto. Verjetno bom dobil cilindre za 100€ vseh 6 rabljenih z 130k km baje realnimi. No sej važn, da so iz 24V motorja, ker so veliko boljše ohranjenj vsi kot iz 12V.
Sej zdej sem itak že odločen za tisto varjanto. Verjetno bom dobil cilindre za 100€ vseh 6 rabljenih z 130k km baje realnimi. No sej važn, da so iz 24V motorja, ker so veliko boljše ohranjenj vsi kot iz 12V.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Zakaj pa to?killergame wrote: No sej važn, da so iz 24V motorja, ker so veliko boljše ohranjenj vsi kot iz 12V.

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Novejši in boljši materiali in podmazovanje cilindra iz bloka preko šobe, ne preko ojnice kot star sistem.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Boljše ohranjeni na uč očitno
Pričakovani cilindri iz Srbije prišli. Oh in sploh 24V, ki zgledajo vsi kot novi. Tudi tukaj ni blo izjeme. Izgled super. Mreža lepo vidna, B klasa (92.99 - 93.00 mm) in na koncu isto obrabljeni kot 12V cilindri
. No dan pred dostavo je model enga uničo, ker ni šel iz bloka in ga je stolko in zvil celga
Končno najdeš set in še ta ni set






No še uničen...





Uspel sem dobit tudi komparator

Kar nekaj merjanje zopet.

Zapiski

In pa končno poročilo urejenih podatkov meritev :mrgreen: Kot vse kaže bo pač sestavljen motor z 0.11 mm lufta med bati in cilindri. Se pravi 0.04 mm več od tega kolikor naj bi bilo (0.069 mm).

Zdej če ta luft primerjam z recimo motorjem, ki je bil v eni 75, kjer je bilo med od 0.13 do 0.15 mm lufta, pa je motor delal brez težav, letel kot zmešan, olja nič kaj pil. Po tem takem bi mogla zadeva funkcionirat. Popolno ni. Je pa cca 800€ ceneje. Če pa nebi blo ok slučajno, bom pa pač razdro motor in dal notr nove bate čez x km oz x časa.
Pa še ena zanimiva zadeva. Vsi cilindri, praktično isto obrabljeni (+ - 0.01mm). Pa so cilindri eni iz 12V, drugi 24V, različni kilometri, eni honani, drugi ne, eni normalno mazani, drugi sploh niso bli mazani (sestavili napačen sistem v motorju in ni bilo pravega podmazovanja cilindrov), različne tovarniške klase in mere, itd. Neverjetno, ampak resnično. Preverjeno z dvema napravama umerjenima!

Pričakovani cilindri iz Srbije prišli. Oh in sploh 24V, ki zgledajo vsi kot novi. Tudi tukaj ni blo izjeme. Izgled super. Mreža lepo vidna, B klasa (92.99 - 93.00 mm) in na koncu isto obrabljeni kot 12V cilindri









No še uničen...





Uspel sem dobit tudi komparator

Kar nekaj merjanje zopet.

Zapiski

In pa končno poročilo urejenih podatkov meritev :mrgreen: Kot vse kaže bo pač sestavljen motor z 0.11 mm lufta med bati in cilindri. Se pravi 0.04 mm več od tega kolikor naj bi bilo (0.069 mm).

Zdej če ta luft primerjam z recimo motorjem, ki je bil v eni 75, kjer je bilo med od 0.13 do 0.15 mm lufta, pa je motor delal brez težav, letel kot zmešan, olja nič kaj pil. Po tem takem bi mogla zadeva funkcionirat. Popolno ni. Je pa cca 800€ ceneje. Če pa nebi blo ok slučajno, bom pa pač razdro motor in dal notr nove bate čez x km oz x časa.
Pa še ena zanimiva zadeva. Vsi cilindri, praktično isto obrabljeni (+ - 0.01mm). Pa so cilindri eni iz 12V, drugi 24V, različni kilometri, eni honani, drugi ne, eni normalno mazani, drugi sploh niso bli mazani (sestavili napačen sistem v motorju in ni bilo pravega podmazovanja cilindrov), različne tovarniške klase in mere, itd. Neverjetno, ampak resnično. Preverjeno z dvema napravama umerjenima!
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Sam tko informativno povem. Enkrat sem delal obnovo na 1,9 dCi motorju (renault laguna II). Ko sem meril cilindre je bila prva vgradnja zgleda na 0,18mm zračnosti.

