Porsche 1983 944 2.5L

Re: 1983 Porsche 944
kje se dobijo tista pritrdila prednje haube ,mislim da bi rabil nekaj takega, mi pri mercedesu manka del podna kjer je pedal gasa nataknjen

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Pa se je lahko začelo drejanje.
Še prej pa je bilo potrebno dobiti vodila, ki bi držala frezerček. Specialist za taka orodja je na srečo moj stric, ki mi je posodil vodila in frezerček. Mehanizem sem pa vpel tako, da sem uporabil stojne vijaki vodne pumpe z bloka...
Pobrat sem moral malo več materiala, da sem naredil dobro ležišče. Takole pa je bilo potem ko sem podrejal in na fino obdelal z dremljem.

Potem je sledila izdelava novega ALU kosa...ter vrezovanja navojev v blok

vse skupaj pa se je potem zalepilo s tekočo kovino za ALU. - weld bond, čeprav sem bil zelo skeptičen okoli tega, sem se precej pozanimal in ugotovil, da se to v avtoindustriji redno uporablja, za zelo zahtevne aplikacije. Tu pa dejansko ni nobenih velikih obremenitev. Prav tako pa sem vse skupaj 'zazihral' z vijaki, tekoča kovina pa je le zapolnila vse skupaj.
In pa vse skupaj porihtano, zalepljeno, privijačeno...


Še prej pa je bilo potrebno dobiti vodila, ki bi držala frezerček. Specialist za taka orodja je na srečo moj stric, ki mi je posodil vodila in frezerček. Mehanizem sem pa vpel tako, da sem uporabil stojne vijaki vodne pumpe z bloka...
Pobrat sem moral malo več materiala, da sem naredil dobro ležišče. Takole pa je bilo potem ko sem podrejal in na fino obdelal z dremljem.

Potem je sledila izdelava novega ALU kosa...ter vrezovanja navojev v blok

vse skupaj pa se je potem zalepilo s tekočo kovino za ALU. - weld bond, čeprav sem bil zelo skeptičen okoli tega, sem se precej pozanimal in ugotovil, da se to v avtoindustriji redno uporablja, za zelo zahtevne aplikacije. Tu pa dejansko ni nobenih velikih obremenitev. Prav tako pa sem vse skupaj 'zazihral' z vijaki, tekoča kovina pa je le zapolnila vse skupaj.
In pa vse skupaj porihtano, zalepljeno, privijačeno...



- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Res je, sliko mi je poslal nemec, oni nalijejo epoksi in pobrusijo v obliko.eugene wrote:to na sliki ki si jo prilepu zgleda kot zapolnjeno z 2k alu epoksijem.
Jaz sem pa uporabil tale 2k epoksi.
http://www.loctite.si/loctite-4601.htm? ... 2624798721
Drago ko pes...
Ampak lepilo je pri meni sekundarnega pomena, dejansko je namenjen zapolnitvi neravnin...vijaki so tisti, ki prevzamejo nosilnost, pa še ti so posebej zalimani z rdečim loctitom proti odšraufanju.
Ravno nosilca motorja nebi lepil s takim lepilom, namreč ni primerjave držat motor ali pa teh par gramov aluminijacroma_man wrote:nebo prvič, sem že kupil xr3 escorta z improv nosilcem iz 2k epoksijem, celo 500km sem naredil preden se je odločil motor dotaknit tal.

Pritrdila za blažilce sem kupil v Podutiku, druga ulica za pizzerijo Etna, kjer delajo plinske vzmeti. Točnega imena firme pa ne vem iz glave.

- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Vmes je prispel nov paket...

s 'factory spec' tkanino za sedeže:

Pa odločil sem se da zamenjam vsa tesnila in semeringe na gredeh, ker sem imel že ravno vse podrto in ker je vse povsod solzilo...







Sestavil vodno pumpo...




s 'factory spec' tkanino za sedeže:

Pa odločil sem se da zamenjam vsa tesnila in semeringe na gredeh, ker sem imel že ravno vse podrto in ker je vse povsod solzilo...







Sestavil vodno pumpo...




- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Sledil je najtežji del, torej montaža novih jermen, ki morajo biti zategnjeni po tovarniških predpisih z enim posebnim merilcem - original P9201 orodje.

Vmes sem skočil še k severnim sosedom po Rialke 8x16 in 9x16.




Vmes sem skočil še k severnim sosedom po Rialke 8x16 in 9x16.




- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
rial so kulejš, sam so obojne hude, še dobr da ti jih nism 5 naštel, pol bi bla šele jeba doma




- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: 1983 Porsche 944
woooo
Sedi 5
Kulesje kul ..oboje ..


Kulesje kul ..oboje ..

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...


- karoserist.si
- Posts: 537
- Joined: 04 May 2011, 07:45
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
ZiZa wrote:Seba kapo dol!
Res dobr da si mi sam za te dvoje rekelcroma_man wrote:rial so kulejš, sam so obojne hude, še dobr da ti jih nism 5 naštel, pol bi bla šele jeba doma![]()

Rialke res za kako točko zmagajo

DS71 wrote:wooooSedi 5
![]()
Kulesje kul ..oboje ..

ZiZa wrote:Seba kapo dol!

Je bilo treba menjat eno steklo dnevne luči



Z menjavo novejšega tipa pumpe (stari tip ni več dobavljiv) je potrebno rezat dadnji del ohišja jermen...obstaja tovarniški tehnični postopek...šalabajzerji mu jasno niso sledili...

moglo bi biti rezano takole

meni je uspelo nekako takole...sem mogel malo prilagodit, ker so nekje že preveč materiala polomili...

Se je potem zložilo skupaj vse zobnike/jermenice in pa seveda dalo motor v TDC (top dead center), po domače 'v fazo'.

pa jermen glavne gredi montiram

pomerim, nastavim, zategnem,...factory spec je 4,5 +/-0,5, za nov jermen, tako da je bilo tako čist ok...čez 3000km pa je obvezen re-check kadar se namesti nova jermena.

V nadaljevanju pa sledi še jermen izravnalnih gredi. Ta pa ni tako delikaten.

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: 1983 Porsche 944
Zdajle prebral temo od začetka...super, bravo!
Avto je itak vrhunski, meni osebno eden lepših Porschejev! In izgleda, da se bo kmalu peljal...

Avto je itak vrhunski, meni osebno eden lepših Porschejev! In izgleda, da se bo kmalu peljal...

