Potem pa se je začel počasi ponovno podirat motor oz. hladilni sistem.
In so se počasi začeli kazati prvi problemi...narobe nastavljena spodnja izravnalna gred (čeprav to nima vpliva na delovanje motorja le na tresljaje), odrezani štifti na vodni pumpi za varovalo, napačna rolna na vodni pumpi,...solzenje olja iz semeringov, tesnil,...
Sem vse označil, čeprav sem vedel, da tako itak ne bo šlo več skupaj...
Vse podrem da pridem do vodne pumpe...
Predelana vodna pumpa, povečan impeller za 10 mm iz 68mm na 78mm, kar je bila kar standardna predelava teh motorjev.
S tem nebi bilo nič narobe, če bi to tisti ki bi to dela naredil prav, ampak potem se najdejo šalabajzerji, ki tega ne naredijo prav...aja, pa očitno v določenem obdobju niso uporabljal antifriza...
Demontaža vodne pumpe pa je razkrila jedro problema...bedake, ki so na motornem bloku uporabili 'fleksarco'...ponovno nebi bilo s tem nič narobe če bi bilo narejeno prav...namreč povečanje impelerja je vedno zahtevalo rahlo brušenje jezička, ki usmerja pretok vode pri impelerju (to so delali pri vseh racing 944-kah)...no in ti šalabajzerji so enostavno odbrusili cel jeziček in vodna pumpa je vrtela vodo v prazno v tem prostorčku oz. se ni ustvaril pravilni krogotok, ki bi potisnil vodo po motornih kanalih...
No takole pa sedaj vidite kaj je bilo jedro problema...seveda je nato sledilo popravilo, dokaj zahtevno, ker motorja nisem želel odstranjevat iz avta...
Več sledi v kratkem
