BMW E30 325i Touring

Re: BMW E30 325i Touring
lahko ga samo povrtaš večje in nardiš večje štifte. Odvisno kolko je obrabljen in kolko mesa je ostalo.
Let's go Brandon!

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Nekaj takega bom najbrz naredil ja. Stifte bo tak treba nove dat.Fleko wrote:Tisti vmesni člen, bi bilo lažje iz nule naredit, kot, da se navari. Jaz bi razkovičil, na novo naredil člen, ki ima obliko ''pasje kosti'' in nazaj zakovičil.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Jaz bi pa povrtal, vprešal bronasto pušo (optimalno oilite) in tako izboljšal del.

Re: BMW E30 325i Touring
Kaj pa kakšni majhni seksi sferični ležaji, v helikopterskem stilu? Ti heci se večkrat vidijo na povezavah vzvodov plina dirkaških aplikacij.
Za učinkovito in poceni rešitev, pa bi (kot je rekel pero27) povrtal in vstavil tanjšo pušo iz kakšnega samomazalnega plastičnega materiala, kateri ne bo najedal štifta.
Za učinkovito in poceni rešitev, pa bi (kot je rekel pero27) povrtal in vstavil tanjšo pušo iz kakšnega samomazalnega plastičnega materiala, kateri ne bo najedal štifta.

Re: BMW E30 325i Touring
Glede karoserije.. spremljaj subito.it ... kupi zdravo šasijo, razdreš prebarvaš, in začneš sestavljat kot legokocke nazaj.
Tudi če daš 3500€ za zdravega in malo obutanega taljanerja, te bo vseeno ful ceneje vse skupaj prišlo na koncu, kot pa flikat in štukat.
Pa na koncu dneva boš imel res kvalitetno narejen in ohranjen avto, ali pa prešvasan kit car
Tudi če daš 3500€ za zdravega in malo obutanega taljanerja, te bo vseeno ful ceneje vse skupaj prišlo na koncu, kot pa flikat in štukat.
Pa na koncu dneva boš imel res kvalitetno narejen in ohranjen avto, ali pa prešvasan kit car



Re: BMW E30 325i Touring
Ja jebemti, ne mi rect da je ta slaba?

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Grozna je. Tolko dela je treba zadaj, da mi je kr slabo. Pol zadnjega dela bo treba menjat. Potem pa it nazaj popravljat obstojeca zelo slabo opravljena popravila pleha.kmetek wrote:Ja jebemti, ne mi rect da je ta slaba?
Zdaj ko je avto na boku se komaj vidi vse

Na sreco lahko plehe iz belega jemljem, vsaj tisto kar je za a stebrickom.
Bo pa treba kompletni zadnji bok menjat skupaj z notranjim blatnikom, ves podn pod zadnjimi sedezi in seveda precno traverzo med salckami za vzmeti, vkljucno s plehom pod njo.
Spredaj na pozarni steni pod skatlo za varovalko pomoje najboljse da naredim vse na novo, ker je flika pri fliki. Pragovi so zelo bogi....
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ


- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Ja pa iiiii kak so malipero27 wrote:Če se hočeš it pa engineering porn na loputi ti pa jst šenkam tele zobozdravniške krogljične ležaje pa brušene rostfrej aksice za njih.![]()
DImenzije; ID 3.175mm OD 6.35mm širina 2.38mm
to mamo mi za tattoo mašince
Glede na to da bo to zgleda forumski avto, glede na to kolk ga je šenkanga.


Btw...
Pozna kdo koga, ki ve za kake e30 turing karoserije v italiji?
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

