Res je, feltne so od R19 16V ph. 1
Ni še tok nova, da bi bila z VW povezana (no zdaj je, ker ima večino stvari od VAG grupe, na podvozju

).
Pred nakupom oz. pred odločitvijo, da kupim Favoritko, sem bil popolnoma prepričan, da bom Felicio zrihtal, za to kar, zdaj rihtam Favoritko. Tako da imam doma 3 motorje 1.6 od VW z raznimi tuning deli (odmična, loputa,...). Potem sem se odločil, da bi bilo veliko bolj zabavno, da se odločim za lažjo karoserijo (Favorit) in tja zmečem vso kramo, katera mi še danes dela gužvo

.
Ker VW nezna nekega lahkega motorja izdelat, sem opustil tudi to opcijo, da vgradim 1.6l motor v Favoritko iz večih razlogov:
1. razlog, 1.6l motor je 8V in je ''delovna'' mula, kar pomeni, da se vozi skoraj kot diesel, navora ogromno od 2000-4000rpm in max moč na 4500rpm, nad 5000rpm mu moč tako pade, da se z veliko muko zavrti do blokade, katera je nastavljena na 6000rpm, imam odmično, katera to odpravi, vendar je dolgohoden motor in se v osnovi ne vrti rad. Lahko ga seveda pripraviš do tega, samo brezveze (glej drugi razlog)
2. razlog, gus + dolgi hod + dolge ojnice = zelo težak motor z visokim težiščem
3. razlog, ker čehi nebi bili čehi, če nebi kako češko naredl, in sicer, kako spraviti VW motor na Škodin menjalnik, enostavno, samo distančnik se naredi, da paše iz VW na Škodin zvon, posledično težak vstrajnik
4. razlog, nočem gus motorja v sprednjem koncu, to bi se dalo odpraviti, da ga premestim na sredino, vendar zaenkrat ne...
Tudi 2.0 8V VW motor ne bom tlačil, ker to je vse težko, poleg tega, bi bilo potrebno predelovati nosilce, ker 1.6 VW motor ima drugačne nosilce pri Škodi ali pri VW-ju. Sicer imam na zalogi krake, kjer so navarjeni nosilci za 1.6 motor, vendar me ne mika. Za daily use, bi bil odličen kak VW 8V motor, kateri ima ogromno navora v nižjih obratih, samo za pisto, to ne pride upoštev.
Kar me je mikalo je samo alu motor, bolj natančno kakšna Honda ali Volvo, ampak zaenkrat ostajamo na Škoda osnovi. Če kje najdem dober 1.4 Škodin motor iz Fabie, ga vzamem, vse ostalo me zaenkrat ne zanima. 1.4 zaradi tega, ker ima že v osnovi več kompresije, kot moj, potem ima močnejše ležaje, in malenkost več prostornine, edino potrebno je menjati hidravlične dročnike za navadne. Tuning deli, za Škodine motorje se dobijo izredno poceni iz Češke in vse je dobavljivo (bati, ventili, ojnice, gredi na 1.5, odmične, sesalni kolektor na 4 grla, izpušni kolektorji,....). Pa še cool je, ko pogledaš v motorni prostor tisti mlinček, ker je prostora še za en motor
