
Kadett C 1.2

Re: Kadett C 1.2
glede koni: moje rumene tudi moras komprimirat pa pol vrtet, sem pa kupil pol mlajso verzijo (za drug avto) tudi rumene pa so se nastavljali kr tako ko so bli vgrajeni .. tak da 


Re: Kadett C 1.2
V primeru kadetta so rdeči pač kot neki pobarvani ALKO
... rumenčki pa klobase. Ja kadettove se nastavlja da ga daš dol..raztegneš... odstraniš plastično podložko v batnici ... stisneš skupaj da se ujameta štifta kot na fleksi .. in potem vrtiš levo ali desno na željeno trdoto. Za nekatere druge avte so pa celo na zgornjem delu batnice koleščki...ampak za kadetta žal ne.



Re: Kadett C 1.2
Kakšne nastavitve pa priporočate za agresivnejšo vožnjo? Kako maste vi to naštimano. 


Re: Kadett C 1.2
Odvisno od gum
Za cesto jih imam na najmehkejše ... za pisto jih zategnem do 4ke na semi slick, do fula na slick

Za cesto jih imam na najmehkejše ... za pisto jih zategnem do 4ke na semi slick, do fula na slick



Re: Kadett C 1.2
Jst mam spet en problem in sicer namen imam kupit sesalni kolektor za dvojni karburator(1.2) in na netu je več različnih proizvajalcev zdej nevem kaj uzet. Ko sem bil na obisku pri "karosetistu" sem videl da so kolektorji od dbilasa porozni, kakšne izkušnje maste ostali? Če ima kdo rabljenega se priporočam.
Kako je kaj z linkage? Našel sem enega na netu ampak bi ga raje sam izdelal. Nekaj slik sem našel, ampak nikoli ni preveč tako da če je kdo že kdaj tole delal bi prosil za pomoč.
Kako je kaj z linkage? Našel sem enega na netu ampak bi ga raje sam izdelal. Nekaj slik sem našel, ampak nikoli ni preveč tako da če je kdo že kdaj tole delal bi prosil za pomoč.


Re: Kadett C 1.2
Za linkage pač kopiraš enega ki se ti zdi najboljše narjen. Kupljeni so res ful predragi. Malo glej kake imajo dolžine in kote ročic da bojo hodi odgovarjali. Za zglobe boš mogu kaj najt po ebaju ( kugelgelenk). Ostale dele pa recimo lahko daš zrezat na kak lazer pa potem cinkat. Zgleda profi. Tine je za hrošča naredu neki takega in zgleda profi. Lahko pa nardiš neki z bovdni od koles. malo si poglej synk link za kako idejo:


Samo zakaj 1.2? kaj nimaš cih z menjačem na lagru?


Samo zakaj 1.2? kaj nimaš cih z menjačem na lagru?
Let's go Brandon!

Re: Kadett C 1.2
Hvala za tole. Ja res mam doma še drugi motor ampak je komplet za nardit plus to da še mal razmišljam če bi sploh tau tak motor noter
Zanima me če je že kdo probal zamenjat stojne vijake na zadnjih pestih kar na avtu ?

Zanima me če je že kdo probal zamenjat stojne vijake na zadnjih pestih kar na avtu ?


- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Kadett C 1.2
Itak. Če niso veliko daljši jih spraviš noter brez demontaže polosovin.Tine46 wrote:Zanima me če je že kdo probal zamenjat stojne vijake na zadnjih pestih kar na avtu ?

- papi
- Posts: 2198
- Joined: 18 Oct 2010, 23:13
- Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,
Re: Kadett C 1.2
TRUE!L4UK0 wrote:Itak. Če niso veliko daljši jih spraviš noter brez demontaže polosovin.Tine46 wrote:Zanima me če je že kdo probal zamenjat stojne vijake na zadnjih pestih kar na avtu ?


Re: Kadett C 1.2
Po dolgem času se spet oglašam in seveda z novim problemom
tokrat gre za karburator..
Stvar gre takole. Zmontiran imam Dellorto DHLA40L z Dbilas sesalnim kolektorjem in linkageom za kadetta. Trobentice iz ebaya dolžine 50mm, nova tesnila (zaenkrat kaže da use dihta). Lopute na karburatorju so po moji oceni usklajene, sicer mam namen to še stestirat. Problem pa se pojavi v dizah ki niso prave..
Najprej je bil v karburatorju venturi 32, sedaj je pa 27, kar se mi zdi da je precej bolj primeren za obicen 1.2 motor.
trenutno so dize takole:
idle jet - 48
idle jet holder je pa tale, po opisu sodeč je pravi ker je oznaka karburatorja L https://www.dellorto.co.uk/shop/dellort ... et-holder/
main jet - 135
air corrector - 175
emulsion tube - 7772.11
Na netu sem našel tole http://www.s262612653.websitehome.co.uk ... llorto.htm
No, če grem po tem postopku bi moral nabavit nekaj takega
main jet - 108
air corrector - 158
emulsion tube - 77772.8 ali 7
za idle jet pa nimam pojma
Je pa tole samo neka teorija, tako da v praksi sigurno nebo oz.nebi špilalo tako kot treba.
Če po pravici povem nevem niti več kaj delam, kar sem uspel zvedeti je iz neta, izkušenj s tem nimam popolnoma nič

tokrat gre za karburator..
Stvar gre takole. Zmontiran imam Dellorto DHLA40L z Dbilas sesalnim kolektorjem in linkageom za kadetta. Trobentice iz ebaya dolžine 50mm, nova tesnila (zaenkrat kaže da use dihta). Lopute na karburatorju so po moji oceni usklajene, sicer mam namen to še stestirat. Problem pa se pojavi v dizah ki niso prave..
Najprej je bil v karburatorju venturi 32, sedaj je pa 27, kar se mi zdi da je precej bolj primeren za obicen 1.2 motor.
trenutno so dize takole:
idle jet - 48
idle jet holder je pa tale, po opisu sodeč je pravi ker je oznaka karburatorja L https://www.dellorto.co.uk/shop/dellort ... et-holder/
main jet - 135
air corrector - 175
emulsion tube - 7772.11
Na netu sem našel tole http://www.s262612653.websitehome.co.uk ... llorto.htm
No, če grem po tem postopku bi moral nabavit nekaj takega
main jet - 108
air corrector - 158
emulsion tube - 77772.8 ali 7
za idle jet pa nimam pojma

Je pa tole samo neka teorija, tako da v praksi sigurno nebo oz.nebi špilalo tako kot treba.
Če po pravici povem nevem niti več kaj delam, kar sem uspel zvedeti je iz neta, izkušenj s tem nimam popolnoma nič

