Načeloma nisem imel namena pisarit o swapu ampak zdaj ko je vse že videno mogoče par informacij. Zadeva ima zdaj 5 prestav (kombinacija e21 5 stopenjskega menjalnika, e30 M42 zvona in e30 kardana) tako da zdaj kaže tudi ustrezno hitrost vožnje. Most je ostal originalen. Zadeva je vozna, včeraj sem nardil cca 150 km, jutri se gre na izlet v Avstrijo, mimogrede še Wsee pogledamo. Plani so zaenkrat obdržat kot je, morda kaj izboljšat če bo potrebno ampak odvisno od financ. Nekako pa morda ITB setup kdaj v prihodnje - kvalitetno prisilno polnjenje je predrago zaenkrat. Zdaj so drugi deli avta na programu da se uredijo, kasneje se še pa vrnem k mlinčku. Motor gre zelo zadovoljivo, primerjava z m10 s slabim fergazerjem je nemogoča. Mimogrede so se zamenjalni drsniki verige, en kup tesnil se je zamenjal, vstrajnik je enomasen in je shujšal še dodatno (original je imel dvomasnega), lamela se obnovila, cinšpule so na svečkah, hladilnik je od e36 brez klime, obnovil se je štarter, krtačke alternatorja in porihtale se drobnarije (svečke, filtri, olje v menjalniku in motorju, ipd) tako da je zdaj ko je bil zunaj se malo uredil motor. Zahvale gredo tudi uporabniku nicjasno, ki je pomagal pri urejanju detajlov in doniral alternator in vsesplošno pomoč pri projektu.

- Slika opranega vozila pripravljenega na otvoritveno vožnjo sezone
Razlogi so bili predvsem nezahvevnost vgradnje, dobavljivost, ketna, dobra poraba (študentbudget je avto), odzivnost, dovoljšna mera moči da se avto premakne, 5 prestav z delujočim števcem, lahek in kratek motor.
Mnenja, vprašanja, kritike so dobrodošle.