BMW E12 525a 1976

Re: BMW E12 525a 1976
Glede rezervarja. Citronka je sprala iz njega velik del svinjarije. Luknje na smo poskušali zalotat ampak nikakor ni tesnilo. Odločil sem sem se, da dam tako zavarit rezervar enemu gospodu, ki ima s tem že nekaj prakse. Sedaj čakam, da ga naredi.
Na avtu se tudi urejajo papirji, trenutno čakam na certifikat oz. poročilo s strani kluba s katerim bom potem lahko šel na davčno.
Sem pa medtem časom hotel urediti zavore pa se je pri njih zapletlo. Česa takega še nisem videl oz. si nisem mogel predstavljat, da lahko zadeva tako zapika in zarosta. Zadnje čeljusti so šle dol, pri prednjih nikakor nisem mogel odtegniti kovinske cevi, ki pride na zavorno čeljust, zato sem jih enostavno porezal in bom naročil nove. Narazen ni šlo niti tam, ko se kovinski del cevi priključi v gumijastega. Potem pa je nastopila težava z zavornimi čeljustmi. Zadnje čeljusti so dvobatne, na vsaki mi je s kompresorjem uspelo dobiti ven po en bat, drugega nikakor, ker je preveč zapikan. Na prednjih čeljustih, ki so 4 batne je še huje, tam sem od 8 ven dobil samo 1, nedvomno imam prešvoh kompresor (hobi program).
Ima kdo kak drug predlog kako bi jih dobil ven? Nazaj na avto jih ne morem montirat dokler nimam novih zavornih cevi. Ena ideja, ki mi pade na misel je, če bi imel testno črpalko za mehanske šobe, da bi na tisto priklopil čeljust in na roko napumpal. Tista vem da sproducira kar visoke tlake. Vsaka ideja dobrodošla.
Na avtu se tudi urejajo papirji, trenutno čakam na certifikat oz. poročilo s strani kluba s katerim bom potem lahko šel na davčno.
Sem pa medtem časom hotel urediti zavore pa se je pri njih zapletlo. Česa takega še nisem videl oz. si nisem mogel predstavljat, da lahko zadeva tako zapika in zarosta. Zadnje čeljusti so šle dol, pri prednjih nikakor nisem mogel odtegniti kovinske cevi, ki pride na zavorno čeljust, zato sem jih enostavno porezal in bom naročil nove. Narazen ni šlo niti tam, ko se kovinski del cevi priključi v gumijastega. Potem pa je nastopila težava z zavornimi čeljustmi. Zadnje čeljusti so dvobatne, na vsaki mi je s kompresorjem uspelo dobiti ven po en bat, drugega nikakor, ker je preveč zapikan. Na prednjih čeljustih, ki so 4 batne je še huje, tam sem od 8 ven dobil samo 1, nedvomno imam prešvoh kompresor (hobi program).
Ima kdo kak drug predlog kako bi jih dobil ven? Nazaj na avto jih ne morem montirat dokler nimam novih zavornih cevi. Ena ideja, ki mi pade na misel je, če bi imel testno črpalko za mehanske šobe, da bi na tisto priklopil čeljust in na roko napumpal. Tista vem da sproducira kar visoke tlake. Vsaka ideja dobrodošla.

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: BMW E12 525a 1976
Glede zavornih cevi se boš moral kar navadit če boš še kakega oldija rihtal, je to kar stalna praksa, pa odduške za ozračevanje zavor boš tudi težko v enem kosu ven dobil
Glede batov pa; priklopi na čeljust ročno šmirpumpo in nafilaj noter mast da bo bat ven porinlo, če z zrakom ne gre (pa tud bolj varno je kot z zrakom)

Glede batov pa; priklopi na čeljust ročno šmirpumpo in nafilaj noter mast da bo bat ven porinlo, če z zrakom ne gre (pa tud bolj varno je kot z zrakom)


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E12 525a 1976
če bi hotelo ven bi bil tudi hobi kompresor dovolj .. včasih je treba v roke vzet tudi kakšno bolj kovaško orodje in v tem primeru tudi žrtvovati kakšen batek,če ne že vse.
Se pa dostikrat tudi zgodi da je vse skupaj za v kanto
Se pa dostikrat tudi zgodi da je vse skupaj za v kanto
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW E12 525a 1976
Hvala za vajine nasvete. Ročne šmirpumpe nimam tako, da bo treba nekaj nagruntat. Vsi vijaki za odzračevanje so šli lepo ven, tudi zato ker sem jih en teden vseskozi po malem šprical z raznoraznimi s sredstvi, preden sem jih odtegnil.
Glede batkov v zavornih čeljustih pa takole: tudi, če bi želel nove morem stare najprej dobiti ven. Predvidevam pa, da bo kak batek tako zarjavet, da bo enostavno treba po novega. Še vedno pa morem najprej starega nekako spravit ven.
Glede batkov v zavornih čeljustih pa takole: tudi, če bi želel nove morem stare najprej dobiti ven. Predvidevam pa, da bo kak batek tako zarjavet, da bo enostavno treba po novega. Še vedno pa morem najprej starega nekako spravit ven.

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E12 525a 1976
jaz sem 1x enega dobil ven z papagajkami ..ga je pa tolko gledalo ven da sem lahko zagrabil,potem pa levo desno. Magar si še tisto protiprašno gumico prej vrži ven (če že nisi)
Na enemu sem pa 1x gor pripel en kos železa z varilnim aparatom da sem potem lahko zagrabil. Mi pa pri enem primeru tudi vse to ni pomagalo in batek ni hotel spustiti - se pa nisem naprej dosti poglabljal ker je bla čeljust itak namenjena za v smeti
V glavnem,če ti uspe obrniti batek v čeljusti,bi načeloma moral z pomočjo zraka odleteti ven
Na enemu sem pa 1x gor pripel en kos železa z varilnim aparatom da sem potem lahko zagrabil. Mi pa pri enem primeru tudi vse to ni pomagalo in batek ni hotel spustiti - se pa nisem naprej dosti poglabljal ker je bla čeljust itak namenjena za v smeti
V glavnem,če ti uspe obrniti batek v čeljusti,bi načeloma moral z pomočjo zraka odleteti ven
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

Re: BMW E12 525a 1976
Ma to se sigurno dobi neke obnovljene ali celo nove čeljusti za nekih 100-120€ (za veliko večino starejši 4 batnih čeljusti je tako). Škoda časa, truda in živcev, pod črto ne boš nič dosti prišparal če kupiš nove batke, tesnila, daš peskat, barvaš. Kupiš novo, zmontiraš in se voziš, basta 


Re: BMW E12 525a 1976
Za Cliota mogoče dobiš bremze za taki dnar... celo na tržnici. Itak da nebo šel novih bremz kupovat...kmetek wrote:Ma to se sigurno dobi neke obnovljene ali celo nove čeljusti za nekih 100-120€ (za veliko večino starejši 4 batnih čeljusti je tako). Škoda časa, truda in živcev, pod črto ne boš nič dosti prišparal če kupiš nove batke, tesnila, daš peskat, barvaš. Kupiš novo, zmontiraš in se voziš, basta

Re: BMW E12 525a 1976
Najlažje bit pa pameten... in ja, tud za faking Cliota 2006+ dobiš nove Brembo alu 4 batne za 170€/komad z dobrim popustom.
Evo, 5min googlanja...
https://www.onlinecarparts.co.uk/bosch-1164791.html
https://www.buycarparts.co.uk/bosch/1164791
https://www.buycarparts.co.uk/delco-remy/7734180
https://www.buycarparts.co.uk/budweg-caliper/1941674
https://www.buycarparts.co.uk/ferodo/8224136
Zdej pa seštej 4x nov batek, set tesnil, peskanje, barvanje/cinkanje...pa da vidmo kok neumna je moja ideja o nakupu obnovljenih
Če bi bile čeljusti v boljšem stanju se jih valda zrihta, tko pa. Vsak ve zase kolk ima časa za zabijat s temi stvarmi. Prideš do točke, ko raje daš kakšen € več, kupiš novo, zmontiraš in se voziš, kot da se zajebavaš z rjavimi kosi. Edino če nimaš drugega dela in ti je res tako veselje...
Evo, 5min googlanja...
https://www.onlinecarparts.co.uk/bosch-1164791.html
https://www.buycarparts.co.uk/bosch/1164791
https://www.buycarparts.co.uk/delco-remy/7734180
https://www.buycarparts.co.uk/budweg-caliper/1941674
https://www.buycarparts.co.uk/ferodo/8224136
Zdej pa seštej 4x nov batek, set tesnil, peskanje, barvanje/cinkanje...pa da vidmo kok neumna je moja ideja o nakupu obnovljenih

Če bi bile čeljusti v boljšem stanju se jih valda zrihta, tko pa. Vsak ve zase kolk ima časa za zabijat s temi stvarmi. Prideš do točke, ko raje daš kakšen € več, kupiš novo, zmontiraš in se voziš, kot da se zajebavaš z rjavimi kosi. Edino če nimaš drugega dela in ti je res tako veselje...
Last edited by kmetek on 06 May 2017, 23:58, edited 1 time in total.

Re: BMW E12 525a 1976
Ce gres na original ne mores dajat gor nekih novodobnih alu 4 batnih celjusti kmetek.
Od e12 so se gus 4 batne celjusti, original kr drzijo ceno.
Z rolcangam primi bat ce se zavrti bo sou vn, cene pa nasvasaj gor nek kos zeleza in nesparaj s silo, enkrat bo popustilo. Se prej pa z necim nasprici, ce si dobil niple vn bos tudi bate.
Od e12 so se gus 4 batne celjusti, original kr drzijo ceno.
Z rolcangam primi bat ce se zavrti bo sou vn, cene pa nasvasaj gor nek kos zeleza in nesparaj s silo, enkrat bo popustilo. Se prej pa z necim nasprici, ce si dobil niple vn bos tudi bate.
Get low, no matter how

Re: BMW E12 525a 1976
Fleko, sem uredil prejšnji post, preberi še enkrat kaj sem imel v mislih...
