V tokratni epizodi pride na vrsto gajba.
Če se še spomnite iz prve epizode moje sage z G. Pleškotom si sigurno mislite, da gre osel samo enkrat na led, seveda se motite, kajti osej-jaz sem šel z tem Fordom tja večkrat. Ko sem ga dobil domov sem delal stanovanje in Money je bil short.
Kolega mi je priporočil za pripravo na barvanje največjega strokovnjaka na gorenjskem, kj je kruh služil, kot razvažalec časopisov popoldne je pa včasih, če je bil res pri volji sfušal kakšen avto. Glede na to, da je dečko z strani prijateljev znan kot MUHA tak stručko v avtoklepariji-ličariji se mi je zdelo malo čudno, dac ne dela v avto panogi full time, če je le v tem, tako nadarjen. Ampak dečko je po ogledu avta najprej pribljižno 50 minut jamral in pluval čez delo prejšnega mojstra, ki po mojem mnenju ni bilo tako slabo in mi vliv veliko zaupanja, čež, da če bo vsaj 10% tako dober, kot govori, da je bo to prava umetnina in ne star Ford. Sicer strokovnjaki pravijo "work of art is never perfect" jaz si seveda tega nisem tako razlagal in dečkotu dal 100.000sit za material in delo in se odpravil na dopust. Po enem tednu, ko sem prišel nazaj sem v šoku ugotovil, da je ličar-klepar-razvažalec časopisev znan kot MUHA vzel moto "work of art is never perfect" kar malo preveč resno in praktično uničil cel avto, ko je varil luknje od letvic so bili boki tako zviti da me je kar stisnilo v srcu medtem, ko mi je poglet padel na taunusa.
Ene par Slikic:

Bolje, da je od daleč, da ne bo koga tlačila mora
Ko sem prebolel tole sago številka 2 sem spoznal prijaznega fanta Tineta, ki je rihtal Nissan 200sx od mojega brata in sorazmerno hitro vseskupaj tudi naredil. Zmenila sva se na čez in seveda najprej sem avto spodaj opral in odstranil vso izolacijo, ter našvasal geštel za vrtenje, da Tineta slučajno ne bo izdal hrbet
Tine je tisti čas ravno zaključeval z gradnjo hiše v Polhovem Gradcu in seveda je tako, kot ponavadi to trajalo 10 mesecev in avto je spet čakal na Tineta in njegova garažna vrata

.
10 mesecev se je prelevilo v 12 in končno smo šli prvič zares v akcijo.
Koritnik je zadevo zelo na nivoju speskal.
Speskano kišto smo pobarvali z specialnim epoxi 2 komponentnim primerjem DUPONT (drag kot 100 hudičev)

Teli pogledi so mi prvič odkar sem se ga lotil prinesli zadovoljstvo

Za tem se je začelo rezanje in odpravljanje šlamparije, če gajba nebi bila tako zdrava bi sigurno vseskupaj peljal na dinos
To pa mi je vlivalo dobro mero poguma.

Treba je bilo tudi malo v nabavo

Široke obrobe

Počasi dobiva obliko
Od Tineta je avto prišel domov, kjer je spet cca 1 leto počival, ker sem takrat odprl novo Firmo in so šla sredstva pač tja iz kjer se plačujejo položnice

Firma je začela iti hudičevo dobro in seveda, kot sem si obljubil je šel prvi dobiček v nekam, kjer obstaja želja že od 13 leta pa je bilo zaradi raznoraznih razlogov vedno nekako neizpoljena muza.

Izbral sem si Profi Ličarja-kleparja Škulja iz Iga ( ne iz začetka ampak iz konca oranžna hiša kjer delajo porscheje).
Cena je bila zelo visoka vendar kvaliteti dela primerna (avto se je na koncu barval pri Radotu Klančarju v Domžalah ves projekt je vodil Škulj)
Na frišno narejen
Najprej spodaj

Nato zgoraj

Vse se je zalivalo z cinom (tudi linije vrat, blatnikov)

Linije in šlamparije so speglali v nulo

Barva je rumenkasto bela original FORD in leta 1971 in fino polakirana-spolirana, da se sveti, kot pumpež
Začela se je tudi montaža
Naslednji sta na vrsti sprednja in zadnja prema, kateri bosta vgrajeni pri ličarjim ker ima dvigalo, potem pa pride zverinica domov na končno sestavljanje. Delo je v polnem teku in vsak teden poskušam posvetiti projektu minimalno 10 ur, da bo projekt drugo leto na cesti.
Par malenkosti:
Prema Prej

Sprednja v delu:

Zadnja končana:
-Quaife LSD
-Močnejše polosovine
-Custom zavore z hidravlično ročno
Lotil sem se tudi felten-platišč.
Cosworth 3-delna platišča od sierre RS500
Dobil sem jih iz Anglije in sicer 4kos+rezerva
Prej:

-Ravnanje
-Poliranje
-magična palčka
To be continued...........