Za 318 (tudi IS) je vrh glave če imaš zadaj serijske diske, spredaj pa daš 280mm + 4 batne alu čeljusti od Mazde RX7

Če ti uspe to kombinacijo z dobrim oljem (recimo RBF 600/660) in bolj agresivnimi ploščicami (recimo Ferodo DS3000 in podobne) pregreti, so samo 2 opcije, ali si preveč in brez potrebe na zavorah, ali pa si res tako hud voznik na spustih. Če je prvo, se boš navadil pravilno zavirati in bo problem rešen

Če je drugo, ti pa tudi serijske zavore od E36 ne pomagajo, bo treba it na kaj hujšega
Podoben setup (zadaj serijski diski z boljšimi ploščicami, spredaj 280mm diski z boljšimi ploščicami) vozim na cca. 100kg lažjem avtu od E30 že 5-6 sezon, pa se je res res redko kdaj zgodilo da sem sistem pregrel do te mere, da je avto začel slabše zavirati

Se je pa to zgodilo po recimo nekih 8 krogih Redbullringa (ki je precej krut do zavor) in po kakšnih cestnih spustih daljših od 10km (Col, Hrušica, Zavodnje,...), ob res konkretnih vožnjah. Tako da ne pišem ravno na pamet. Grem pa zdaj spredaj na 4 batne alu Brembote in 290-295mm diske iz 2 razlogov, boljši občutek na pedalu ter boljše oddajanje toplote čeljusti, zavorna moč se prav veliko ne bo povečala verjetno, ker disk ne bo prav veliko večji, prav tako ne površina zavornih ploščic.