
Drugače pa policisti koliko vem nimajo teh katalogov ampak načeloma imajo to bolj ta folk, ki opravlja certifikate pa to, že na tehničnem ne vem če gre to gledat.
Anzee wrote:To je pomoje ful relativno od tehnicnih/stricov komisarjev/...l3v4rt wrote:mi je pa en stric rekel, da je dosti bolj strogo zadnje čase dobit vpis v prometno za oldtimerja kot včasih, prejšnji lastnik vem da je dobil vpis samo zato ,ker je bil avto dovolj star, zdaj pa je treba pregledat pa vse.
Recimo na Manti A sem imel v predprejsnji prometni (recmo nekje med 2006-2010) napisano notri "starodobno vozilo". Potem je takrat enkrat prisel nek nov sistem, kjer so morali vse podatke prepisati iz prometnih v en centralni sistem. Ko so mi dali novo prometno sem jo dobil brez napisa starodobno vozilo, ker so enkrat na tehnicnih to pozabili prepisat. Potem sm se mal bunil kako so to zajebal, ker ravno takrat je pa prislo se to, da dobis 90% popusta na cestnino ce imas homologirano kot starodobnik.
Ampak ze takrat je bil za naknaden vpis kot starodobno vozilo cel postopek (ogled pri homologaciji, neko mnenje, ... skratka tm 200€ in cela jebada). Zdaj predvidevam da je enako ...
tudi jaz sem dobil tak odgovor. danes na sluzbeni poti pa sem razmisljal. kupis "rally yugota" pocakas 10 let ter pridobis homologacijo starodobnika, ali pa zrihtas kadetta odpeljes rally ter ga upokojis kot dirkalno vozilo na katerega pridobis homologacijo. pije vodo?papi wrote:Zelo zanimivo, sam sem se zelo zakopal v naše zakone ko sem to rabil in so mi vsi rekli da to ne gre skozi.Bajta wrote:js mam pr enki v prometni oldtimerja, homologirane pa gewinde, pa 165/50/15..
vse se da. brez nekega problema.
Torej, da če imaš v prometni starodobnik, da ne moreš čisto nič homologirat.
To so mi rekli na SVAMZu in še vsi ostali
Če pa gre skozi, tolko boljše!