Rezultati žal niso kot, bi si jih želel. Namreč so zadeve neuporabne

Ta V6 me bo stal enga denarja še pa še. Sploh ker folk s temi kvazi generalkami in brez znanja se jih spravi delat, pa več škode nardijo.
Skratka cilindri so pohonani na zadnjo mero tolerance C klase. Oz eni par tisočink izven tudi. 2 cilinder je pa nekaj blo narobe in je sploh pretirano obrabljen.
Bati..so pa ne vem če zaradi tega, ker so pustili stare batne obročke, ali ker je bilo že pred mojim odpiranjem preveč lufta, obrabljeni, da sploh ne dosegajo niti blizu najmanjše tolerance A klase. V njih so črke 5x B in 1x A. Na videz nobenih sledi obrabe videt, pa vendar očitno je. Čeprav noben ne more verjet, sam so bli že na 2 meritvah.
Skratka lufta med cilindrom in batom more bit med 0.050 in 0.069. Pri meni je pa med 0.112 do 0.244
Bati kere mere morejo bit. Moji so izpod vsega.
Cilindri mere. Moji so pogojno C klasa.
In pa luft med enim in drugim kolko more bit. Pri meni je x2 in več.
Pa bi na pogled rekli, da so bati tolk pojebani? Jz nebi nikoli..
Tako, da sem v iskanju drugega seta batov in cilindrov. Mogoče jih uspem dobit že ta teden, sem namreč zvedel za ene cca 7-8 setov (novi in stari). Zaenkrat iščem dobre stare. Novi so ekstramna opcija, ker je cena batov in cilindrov med 750-1000€
