na to pa se moram odzvat
turboti so zakon
vsaka masina z notranjim izgorevanjem dobi vecji izkoristek CE uporabis turbino.. tak da bilo kaj se dela na masini je turbo zadnja moznost za povecanje moci. (to so dejstva) ... Pa ce das 1.6 fine tuned ali pa 10 literski tovornjak. Vsaka od teh z turbo bo imela boljse karakteristike .. SIMPL
zakaj ne v prtljaznik ? Kolk sem jaz takrat gledal, kot ste ze napisali. Najboljsi izkoristek je da je turbo cim blizje glavi. In ja izpusni plini se ZELO hitro ohladijo na koncu ze lahko roko gor drzis spredaj pa imas 1000 C, ze na koncu downpipe imas nekje 800.. (saj obstajajo nekje take termicne slike kak se zadeve hitro hladijo. (zato pa je wrapanje izpusnih cevi. Bolj ko je vroc izpuh hitrejsi so plini - hitrejsi ko so hitrej vrtijo turbino- hitrej ko se vrti turbina - boljse komprimira na drugi strani - vec imas zraka v masini - vec imas v izpuhu in spet se vrti se hitreje - DO BUMMMMM

)
drugi pomislek ki sem ga jaz imel je odvod olja od turbine. Mogoce je ze tehnologija tesnenja napredovala, ampak ko sem jaz to 15 let nazaj prvic se igral z turbo je bilo tako da mora bit odvod free fall, torej cela cev nazaj v karter in s tem mogoce se kje gor v karter nad nivo olja je pomojem FAIL. (edino ce majo kako finto z oljno crpalko da odvaja olje iz turbine).
JE izvedljivo ampak samo za igrackanje. Za pravi performance je pa zal treba instalirat pri masini
