1988 BMW E30 318i Coupe

User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by Cox » 25 Feb 2017, 15:56

Mogoce si pac moz nebi rad naredili spet enega Frankenstein vozila znosenega skupaj iz vseh koncev ... itak so te e30 vse predrkane zarad take mentalitete ..
O Anja .. o tebi se mi sanja.
pristavc
Posts: 9
Joined: 18 Feb 2017, 18:29
Avtomobil: Audi S8, BMW E30, VW Polo

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by pristavc » 25 Feb 2017, 16:27

Cox, boljše nebi mogu povedat! Tko da uprasanja stila a ga bos dou u podn pa bla bla me ne rabte sprasvt :D
User avatar
l3v4rt
Posts: 373
Joined: 28 May 2013, 22:22
Avtomobil: Opel Manta A 1.6N '71

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by l3v4rt » 25 Feb 2017, 20:02

Ja tukaj morem potegnit s Coxom, prav je da ni vsak avto po neki moderni šabloni skupaj zložen ker potem ni neke pestrosti in je fino videt, da ima vsak svojo vizijo. Stock oldtimerja je lepo pogledat in sploh če je dobro obnovljen je projekt vreden spoštovanja. Je pa tako, da mladi vsi tiščijo v poden avte, če pa hočeš nekega originalnega pa imaš na drugi strani stare špricertrinkerje in zasekarje ki jih je čas povozil in pametujejo in se nad vsem zgražajo. Podpiram plan, da se naredi včasih tut kak tak preprost projekt. Ne bo najhitrejši pa najboljši na pisti, bo pa vseeno lep za pogledat in če lastnik uživa v njem, potem je cilj dosežen. Je pa zmeraj lepo gledat proper obnovo. :)

Pero in nicjasno mata prav, ko gledata na potencial avta in na možne izboljšave ampak za sebe delaš avto, naredi kot se ti zdi da bo prav. Raje vidim to, kot pa da da nekdo noter neki jaki motor pa dela vse šalabajzersko. :roll:
gtyrant
Posts: 240
Joined: 12 Feb 2013, 00:05
Avtomobil: Ford Thunderbird Town Landau / Chrysler New Yorker Landau / Coupe deVille

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by gtyrant » 25 Feb 2017, 21:05

l3v4rt wrote: Je pa tako, da mladi vsi tiščijo v poden avte, če pa hočeš nekega originalnega pa imaš na drugi strani stare špricertrinkerje in zasekarje ki jih je čas povozil in pametujejo in se nad vsem zgražajo.
Hja ne tiščimo vsi mladi svojih avtomobilov v poden. Moji trije amerikanci so vsi na stock višini.
Če sem malo zloben bi rekel, da naši avtomobili že na stock višini dobro izgledajo.
Če nahitro pomislim na našo slovensko US car sceno, med nami mladimi ni nekega tiščanja avtomobilov v poden.
Sicer je to že druga tema, vendar zadnjih nekaj let opažam, da skoraj ni novih mladih lastnikov(v mislih imam nekje od 18-25 let) US avtomobilov oz. so zelo redki.

Podpiram željo, da se avto obnovi na čimbolj original stanje.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by pero27 » 25 Feb 2017, 22:21

pristavc wrote:Fantje, najprej da nekaj razjasnemo.
Ta avto, ce hocem da bom dobil najboljse denarce, mora ostati original. Ker ce ga zrihtam, not fuknem pa is motor, sam naredu samo slabo.
No, vsekakor, avto rihtaš ti, tako da zrihtaj po svoje. Upam da moj komentar ni zpadel žaljivo, definitivno ni bilo tako mišljeno...
Nevem sicer kam imaš namen prodajat avto; v Sloveniji mislim da bi za avto z vgrajeno is mašino definitivno dobil več, za nemce smo pa že ugotavljali da nimajo nekega posebnega veselja kupovat avtov z balkana, kaj šele po premium cenah...
User avatar
Volvej
Posts: 43
Joined: 14 Oct 2014, 16:29
Avtomobil: Volvo V70R AWD, TAM 150 T11

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by Volvej » 26 Feb 2017, 13:00

pristavc wrote:Ta avto, ce hocem da bom dobil najboljse denarce, mora ostati original. Ker ce ga zrihtam, not fuknem pa is motor, sam naredu samo slabo
Samo kot opozorilo, ker ne uspem razbrati ali delaš avto zase ali za prodajo. Če delaš zase OK, če delaš za prodajo ti je verjetno jasno, da te bo obnova avta v vsakem primeru z original M40 ali IS motorjem stala več kot bo potem vreden? Če bi ga rad prodal in kaj zaslužil, daj not motor od Nicjasno, ga operi in na avto.net. Če delaš zase potem pa ti je itak važen končni rezultat ne razmerje vložek vs. vrednost.
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by nicjasno » 26 Feb 2017, 13:33

pristavc wrote:Fantje, najprej da nekaj razjasnemo.
Ta avto, ce hocem da bom dobil najboljse denarce, mora ostati original. Ker ce ga zrihtam, not fuknem pa is motor, sam naredu samo slabo.

Nicjasno, se priporocam! :)
Motor je za vrednost avta nerelevanten, ce je 4 cilindrov je kvecjemu manj vreden.

Pri e30 je najbolj pomembno generalno stanje avta in karoserije. Za TO dobis dober denar. Pa seveda za avte z original 6 cilindrasi.

Za motor pa samo reci in si pridi ponj.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
Cox
Posts: 1057
Joined: 11 Mar 2012, 13:50

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by Cox » 26 Feb 2017, 15:12

Mogoce v bmw- sceni... Tud na aircooled podrocju je podobno(pri nas) ... Generalno gledano pa je originalnost vozila zelo pomebna, avto nanosen na kup iz vseh koncev ni problem naredit, in jih je na svetu ze polno... Originalnih pac ne in to se ceni...
O Anja .. o tebi se mi sanja.
User avatar
nicjasno
Posts: 687
Joined: 07 May 2015, 21:35
Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
Location: Maribor
Contact:

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by nicjasno » 26 Feb 2017, 15:21

Cox wrote:Mogoce v bmw- sceni... Tud na aircooled podrocju je podobno(pri nas) ... Generalno gledano pa je originalnost vozila zelo pomebna, avto nanosen na kup iz vseh koncev ni problem naredit, in jih je na svetu ze polno... Originalnih pac ne in to se ceni...
V bmw sceni se isce zabavna vozila, kar pomeni da ljudje zelijo imet 6 cilindorv.

V vw sceni pa moc motorja ni tak velik faktor, ker je car vozil drugje.

Jaz nisem velik fan zabijanja avtov v pod in podobnih "trendovskih" zadev. Originalnost avta je zelo pomembna in zazeljena, ampak pri bmw-jih je tudi pomembna motorizacija. Je pa narobe, ce se da v avto, ki je drugace period correct, motor, ki je prenov za njegov letnik. V e30 sodita m20 in m30, ki sta se dejansko vgrajevala v te modele in tudi izgledata pravilno oldschool v avtu.

Karkoli novejsega se bi dalo noter, pa ze disi po tem, da je bil avto nanosen iz vseh koncev skupaj. Stvar filozofije pac. Se enkrat povdarjam, da je v bmw sceni avto tolko vredn kolkor je dobro njegovo generalno stanje. Ce je not 4 cilindrov je prakticno vseeeno ce motor dela ali ne. Ne vpliva zelo na vrednost vozila, razen ce je originalni 318is (m42) ali 320is (s14). M10 in M40 motorji so brez vrednosti.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: 1988 BMW E30 318i Coupe

Post by pero27 » 26 Feb 2017, 17:06

Vidim da nisi še nikol kupval m10b20 mašine :lol:
Pa se opravičujem avtorju teme za offtopic, tole debato bi lahko počasi preselili kam drugam, moderatorji?
Post Reply