Obnova motorja Alfa 164 3.0 V6 12V QV "Q2"

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Zgleda po merah da je lih v spodnji meri tako da bo super. Samo rdeče ležaje rabiš. Ampak ali se da to sploh izbirat ko kupuješ dele za servis?
Let's go Brandon!

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Hm ne rdeče. Zelene. Zeleni so spodnja mera. Je drugače izbire še vse to. Dobavljivih original delov presenetljivo veliko. Tudi čepki za gred bojo seveda original.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
ops. ja zelene. Predvidevam da aftermarket ležaji niso tako uparjeni. Dobiš kar dobiš.
Let's go Brandon!

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Da li bi prodao 2.0 TS motor?

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
2.0 TS odlazi u ponedeljak-torek za 400€ skoro goli motor 

Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Po dolgem času se javljam. Spet bom prosil za nasvete, mnenja..
Kot sma z kolegom smukcom ugotovila, so te 3.0 V6 12V motorje sami idijoti "obnavljali, vzdrževali, rihtali". Vsaka stvar, ki se jo pregleda, to potrdi
Naročil STD Glyco ležaje ojnične, batne obročke Goetze, semeringe gredi, itd.
Pa sedaj končno uspel motor dalje razstavit in okril spet možne nadaljne probleme..



Prvo je blo to. Vse po svoje označeno puše cilindrov. Je že zgledalo, kot da so vse pomešali, pa se je izkazalo, da so več kot očitno delali na pamet brez Alfine knjige. Številke v krogu so original številčenje, rimske so pa kak so si oštevilčili po svoje


Jz seveda nisem sledil njihoveme sistemu


No zdej pa "fun" part.
Cilinder 1 brez pripomb

Cilinder 2..so ostale lise od neke tekočine in par prask, ki se skoraj da ne čutijo sploh. Plus mal pikc rje od stanja očitno.





Cilinder 3..isto lise neke tekočine ostale, mal rje in par risov, ki se spet praktično ne čutijo.




Cilinder 4..nekaj ris pri vrhu in pa spet neke lise.



Cilinder 5..par neznanih pikic/lis zopet.

Cilinder 6..zopet lise od nečesa, ostalo ok.


Se pa poraja še par vprašanja. Glede na to da je motor bil popolnoma razstavljen očitno. Mreža po cilindrih je predobra, da bi bila iz leta 88
Se pravi se je naredilo novo mrežo. Ampak kdo bi naredil novo mrežo in pustil stare batne obročke?? Namreč te batni obročki, sigurno niso bli menjani z ležaji oz med to "generalko". Oljni obroček je totalka zabasan.

Plus 5 batov je oznaka B, eden pa je ozanak A (št. 3). In pa 1, 2, 3 imajo na batu napisano 128. 4, 5 pa 019. Nakar ima 6 zopet 218. Zariban bat in dan drugi? Napačen, ki mogoče ni za to stran predviden?


Kot zadnje pa še strah, da niso slučajn pohonali cilindrov preveč, glede na to da je blo vse na pamet in bolj na pol narejeno
Mnenja, predlogi, izkušnje, itd dobrodošla!
P.S. Slike so namerno malenkost večje, da se bolje vidijo detajli.
Kot sma z kolegom smukcom ugotovila, so te 3.0 V6 12V motorje sami idijoti "obnavljali, vzdrževali, rihtali". Vsaka stvar, ki se jo pregleda, to potrdi

Naročil STD Glyco ležaje ojnične, batne obročke Goetze, semeringe gredi, itd.
Pa sedaj končno uspel motor dalje razstavit in okril spet možne nadaljne probleme..



Prvo je blo to. Vse po svoje označeno puše cilindrov. Je že zgledalo, kot da so vse pomešali, pa se je izkazalo, da so več kot očitno delali na pamet brez Alfine knjige. Številke v krogu so original številčenje, rimske so pa kak so si oštevilčili po svoje



Jz seveda nisem sledil njihoveme sistemu


No zdej pa "fun" part.
Cilinder 1 brez pripomb

Cilinder 2..so ostale lise od neke tekočine in par prask, ki se skoraj da ne čutijo sploh. Plus mal pikc rje od stanja očitno.





Cilinder 3..isto lise neke tekočine ostale, mal rje in par risov, ki se spet praktično ne čutijo.




Cilinder 4..nekaj ris pri vrhu in pa spet neke lise.



Cilinder 5..par neznanih pikic/lis zopet.

Cilinder 6..zopet lise od nečesa, ostalo ok.


Se pa poraja še par vprašanja. Glede na to da je motor bil popolnoma razstavljen očitno. Mreža po cilindrih je predobra, da bi bila iz leta 88


Plus 5 batov je oznaka B, eden pa je ozanak A (št. 3). In pa 1, 2, 3 imajo na batu napisano 128. 4, 5 pa 019. Nakar ima 6 zopet 218. Zariban bat in dan drugi? Napačen, ki mogoče ni za to stran predviden?


Kot zadnje pa še strah, da niso slučajn pohonali cilindrov preveč, glede na to da je blo vse na pamet in bolj na pol narejeno

Mnenja, predlogi, izkušnje, itd dobrodošla!
P.S. Slike so namerno malenkost večje, da se bolje vidijo detajli.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
jaz bi dal na novo pohonat-naredit mrežo, pa seveda prej izmerit toleranco. Kar se ne čuti z nohtom je zadovoljivo. Glede teh puščic na batih... Pri kamijonih je blo včasih tudi kontra obrnjeno in to v tovarni, tako da ne vidim čisto pravega smisla v tem.

- killergame
- Posts: 346
- Joined: 08 Sep 2016, 01:03
- Avtomobil: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2
- Location: Brežice
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Tako mam tudi namen ja. Prvo premerit cilindre in bate, da vidim kje sem. Pa potem če je vse ok pohonat - mrežo na novo, pa bojo pomojem tudi vse te lise se odstranile in tiste pikce rje.
Moram sam najdet zdej nekoga da ma mikrometer za 93 mm bate in cilinder za notranji premer 93 mm. Kar ni glih lahko. Če ne pa zopet obisk Božičeviča, da premerijo.
Puščice na batih so isto kot serijske in so vedno usmerjene proti prvi strani motorja. Se pravi jermenica glavna. Ampak jz sem še dodatno označil, za vsak slučaj in obenem tudi na cilindrih kako so bli notri. Če so malenkost ovalni potem itak pridejo obrnjeni za 90°. Pač vse delam po Alfini knjigi od motorja in obenem tudi Alfa Romeo V6 engine high performance manual.
Moram sam najdet zdej nekoga da ma mikrometer za 93 mm bate in cilinder za notranji premer 93 mm. Kar ni glih lahko. Če ne pa zopet obisk Božičeviča, da premerijo.
Puščice na batih so isto kot serijske in so vedno usmerjene proti prvi strani motorja. Se pravi jermenica glavna. Ampak jz sem še dodatno označil, za vsak slučaj in obenem tudi na cilindrih kako so bli notri. Če so malenkost ovalni potem itak pridejo obrnjeni za 90°. Pač vse delam po Alfini knjigi od motorja in obenem tudi Alfa Romeo V6 engine high performance manual.
Alfa V6 POWER!
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex
Alfa 164 3.0 V6 12V "QV" Q2 1990
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 2005
Alfa 164 2.5 TD 1993 - ex
Alfa 164 2.0 TS 1991&1989 - ex
Alfa Giulietta 2.0 1974 - ex

- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Jst sm navajen da so puščice na batih usmerjene proti izpušnim ventilom (torej v smeri toka zraka). A to ma alfa neko posebno foro?

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Obnova motorja Alfa 3.0 V6 12V - nasveti
Ma to je kakor kje ..je pa ponavadi največkrat proti jermenicam ..zato je pa dobro imet kakšen manual ob sebi in ne delat po pameti
A niso puščice proti izpuhu bolj na cvajer mopedih ?
A niso puščice proti izpuhu bolj na cvajer mopedih ?
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
