Spet se oglašam po daljšem času, vmes se je nardil kr precej zato moram tud opozorit, da je velik slik in če se komu ne da gledat naj preskoči...
Ker je avto pozno prišel iz zimske hibernacije se tud oglašam mal kasnej.
Vžgal v prvo, sklopka spet prijela za prvih 20m potem popustila
Na poti domov sem moral itak nadoknadit vse izlete katere sem zgrešil medtem, ko sem bil na polno zaposlen s faxom. Zato sem se ustavljal na vseh možnih lokacijah na poti. Oglasil sem še pri dobrem kolegu... No slika naj pove več

(Avto je ravno frišno registriran in na cesti juhuuu!)
No ker mi ni uspelo dobit novih ležajev sprednjih šalc sem se odloču in kupu pač nove da je mir.
Pobarvale so se tudi čeljusti, da so nekak usklanjene originanim, ki so rumeno-zlate.
Ko se je podvozje že podiru je zadeva kr klicala po primerjalni sliki 2002 Turbo čeljusti in Volvo 240 Turbo čeljusti.
In glej ga zlomka čisto vedno ko podiraš nekaj prej ali slej dobiš v roke en del za zamenjat, katerega nisi pričakoval, da je fuč. En končnik sem imel nov na lagerju, ker sem vedel, da je slab. Ta je zgledal ok ampak bil je skrivljen
Od česa nevem ampak bil je brez lufta samo nekam čudno se je premikal...
No pa sem potem zamenjal oba končnika in zmontiral Polietilenske puše da se vidi preden se zmontira
Sprednji dej je bil končan!
Pri demontaži zadnjega vzmetenja pa sem opazil, da je zadnji most malo zamaknjen, po boljšem pregledu sem ugotovil dotrajanost puš(upam da je samo to) zadnjega mostu in zamenjal samo vzmetenje brez puš zadnjih rok. To se bo naredilo, ko premislim izbiro in kje kupiti puše zadnjega mostu.
Zato sem samo zmontiral zadnje vzmetenje
Ker pa so sedaj zadaj po novem coiloverji in ne ločene komponente je priporočljivo ojačanje zadnjih pritrditev. No pa smo mal odkopal TIG in nastal je tole...
Ker je bil en končnik strivlen sem testno izmeril sprednjo špuro, ki je strigla za kar 3 cm
Ker pač: There is no School like Oldschool...
Avto se sedaj lepo pelje, luknje na cesti pobira enako kot prej, neravnine na cesti pa zazanava veliko bolj trdo
No avto sm nastavu na višino 3 cm spredi nižje kot prej in zadaj 2 cm... To je prbližno tako kot da bi se prej spredaj dva usedla na havbo in zadaj dva na zice.
Za primerjavo pa še fotka (Zgoraj nova višina, spodaj stara). Avto se bo anjbrž v roku pol leta še kaj posedel takrat bomo pa vidli kako višino bomo izbrali.
