BMW E30 325i Touring

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Ja, saj to so tudi moji pomisleki.
Verjetno bo res najboljse da se zelena karoserija zrihta in se pac gre rja popravljat. Tu bo potem pac bela karoserija donator nerjavih kovinskih delov.
Verjetno bo res najboljse da se zelena karoserija zrihta in se pac gre rja popravljat. Tu bo potem pac bela karoserija donator nerjavih kovinskih delov.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: BMW E30 325i Touring
ma kolko pa je dejansko res gnila?
Da se tudi kvalitetno menjat cel prednji konc , ampak tako da se dela na mizi in se ga štuka dejansko na mestih kjer so tudi tovarniški spoji ..ampak ne da z flekso odrežeš pa zraven zavariš nov del ampak da se vse razpunktira na spojih,se prav tako pripravi donatorske dele in potem spoji ..je pa po moje to zelo jeben posel in kot so že omenili,vprašanje kaj čas pokaže.
Da se tudi kvalitetno menjat cel prednji konc , ampak tako da se dela na mizi in se ga štuka dejansko na mestih kjer so tudi tovarniški spoji ..ampak ne da z flekso odrežeš pa zraven zavariš nov del ampak da se vse razpunktira na spojih,se prav tako pripravi donatorske dele in potem spoji ..je pa po moje to zelo jeben posel in kot so že omenili,vprašanje kaj čas pokaže.
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Sprednji konec in streho sem v vsakem primeru hotel menjat tako, kot si opisal, ne samo da odsvasam stran.DS71 wrote:ma kolko pa je dejansko res gnila?
Da se tudi kvalitetno menjat cel prednji konc , ampak tako da se dela na mizi in se ga štuka dejansko na mestih kjer so tudi tovarniški spoji ..ampak ne da z flekso odrežeš pa zraven zavariš nov del ampak da se vse razpunktira na spojih,se prav tako pripravi donatorske dele in potem spoji ..je pa po moje to zelo jeben posel in kot so že omenili,vprašanje kaj čas pokaže.
Na zeleni karoseriji tak na hitro:
Zadnji desni bok je za stran vrect (butjen blatnik, gnilo vse okoli odprtine za tankat, notranja blatnika zadaj sta spodaj, desni seveda se znotraj pri tanku, hin, spredaj je na vezni steni, tam ko pride kablovje od skatlice z varovalkami skozi vse rjavo in slabo popravljeno, potem pa manjka zadaj cela precna traverza, ker je bilo tako rjavo da se je odrezala, pa zadnji kraki so slabo pokrpani, pa na obeh straneh zadaj na pragu, ko se pritrdi zadnja os vse rjavo, pa se en kup zelo tecnih malih gradbisc... To brez da bi avto imel na grilu in dobro videl se spodnji del.
Ampak zgleda nebo druge, kot da gremo to popravit. Se bo pac vec svasalo. Upam da bo bok ok, ko ga bomo menjali.
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

Re: BMW E30 325i Touring
Zdravo.
Moje mnenje je, ko gledam slike, bi bilo bolje menjati sprednji konec na belem, bo sigurno bolj, kot imet povarjen avto okol in okol.
Bi pa bilo potrebno menjat po punktih, kot je bilo že omenjeno. Smo že to delal, pa ni nikol nič pokalo ali dihalo, lahko pa povariš vse spoje kot to delajo, ko pripravljajo školjke za relly. Pol bo pa to res toga šasija. Pa obvezno delat na mizi.
Karoserist ti bo sigurno dobro svetoval ,kako se loti zadeve.
lp
Moje mnenje je, ko gledam slike, bi bilo bolje menjati sprednji konec na belem, bo sigurno bolj, kot imet povarjen avto okol in okol.
Bi pa bilo potrebno menjat po punktih, kot je bilo že omenjeno. Smo že to delal, pa ni nikol nič pokalo ali dihalo, lahko pa povariš vse spoje kot to delajo, ko pripravljajo školjke za relly. Pol bo pa to res toga šasija. Pa obvezno delat na mizi.
Karoserist ti bo sigurno dobro svetoval ,kako se loti zadeve.
lp

Re: BMW E30 325i Touring
No zdaj, ker se je ravno odprla debata bom še jaz malo delil misli..
Torej bela školjka je za na mizo difinitivno, zadaj jo bo treba vpet in premerit križno in vdolžno na več mestih na dobri šasiji, glede na to, da je nekarabolirana. Treba bi jo bilo na okvir in hidralvljiko vpeti ter sprednje krake potegniti ven in predvsem voznikov konec potegniti naprej, s tem se bo vrh A stebrička znižal in se bo poravnal okvir. Če greš krake menjavat, kot smo že pogledali je treba po tovarniških punktih zadevo razpetljat in menjat, spredaj pri ojačitvi vzmetnega stebra in komplet krake ter vezno prenest iz donatorja v enem kosu, da drži mero in obliko, še prej pa je treba križno narediti da je šasija ravna. Zelena školjka ni toliko rjasta da bi bil avto pregnit, tudi mesta so taka, ki se načeloma dajo kar lepo popravljati ampak je pa ogromno manjših popravil, ki so potrebna in ogromno ''prčkanja''.
Požarna stena tisto koliko jo je not zvilo se bo poravnalo, tako da ne bi rabil štuklat avta za steno kar je s stališča trdnosti sigurno boljše, če potegneš avto dovolj ven in ga na mizi spraviš v mere sploh ne rabiš menjavat vzmetnih stebrov, ki ti bosta tudi kasneje držala mere in točke za pritrditev donatorskega dela.
Če bi jaz to delal in bi lahko, bi krake potegnil ven, avto poravnal s hidravliko na mere, ojačitve naredil, razpetljal spredaj od ojačitve vzmetnih stebrov, pred naredil opore za ti drži mero ter dal gor drug sprednji konec, še vse enkrat premeril pa po potrebi kaj poravnal. Avto bo hitreje konec, manj maš svinjarije kot pa s tisto rjo pa vse zmatirat, pucat, pa lakirat vse da zgleda original, ta beli pa ti je že dobra osnova. Je pa res da če imaš čas pa da prišparaš €€ lahko tisto rjo malo po malo delaš in si sam polakiraš vse razen zunanjosti, prostor načeloma imaš.
Razumem pa, da se ne sliši lepo, da sprednji del avta menjaš, ker so pomisleki varnosti in pa da ti po avto "poševno letel" ko se boš vozil. Ampak mislim, da bo manj opazno in ko bo skup narejen - če se bo naredilo kot mora, kot pa to, da je na avtu 30 flik, ker flik ne boš mogel tako dobro nareidt, da se ne bi vidlo, razen če se spraviš, kot je bil delan recimo Laukotov Datsun, tisto je potem proper ampak za to rabiš orodje, čas in €€. Sam pa veš, kje stojiš časovno, finančno in kaj se tiče znanja. Kot novo pa ne bo nikdar več, ne en pa ne drug...
Bi pa bilo dobrodošlo še mnenje karoserista, ki je verjamem da naredil že tudi veliko takšnih projektov pa ima morda še kakšno drugo rešitev/pot, več glav več ve..

Torej bela školjka je za na mizo difinitivno, zadaj jo bo treba vpet in premerit križno in vdolžno na več mestih na dobri šasiji, glede na to, da je nekarabolirana. Treba bi jo bilo na okvir in hidralvljiko vpeti ter sprednje krake potegniti ven in predvsem voznikov konec potegniti naprej, s tem se bo vrh A stebrička znižal in se bo poravnal okvir. Če greš krake menjavat, kot smo že pogledali je treba po tovarniških punktih zadevo razpetljat in menjat, spredaj pri ojačitvi vzmetnega stebra in komplet krake ter vezno prenest iz donatorja v enem kosu, da drži mero in obliko, še prej pa je treba križno narediti da je šasija ravna. Zelena školjka ni toliko rjasta da bi bil avto pregnit, tudi mesta so taka, ki se načeloma dajo kar lepo popravljati ampak je pa ogromno manjših popravil, ki so potrebna in ogromno ''prčkanja''.
Požarna stena tisto koliko jo je not zvilo se bo poravnalo, tako da ne bi rabil štuklat avta za steno kar je s stališča trdnosti sigurno boljše, če potegneš avto dovolj ven in ga na mizi spraviš v mere sploh ne rabiš menjavat vzmetnih stebrov, ki ti bosta tudi kasneje držala mere in točke za pritrditev donatorskega dela.
Če bi jaz to delal in bi lahko, bi krake potegnil ven, avto poravnal s hidravliko na mere, ojačitve naredil, razpetljal spredaj od ojačitve vzmetnih stebrov, pred naredil opore za ti drži mero ter dal gor drug sprednji konec, še vse enkrat premeril pa po potrebi kaj poravnal. Avto bo hitreje konec, manj maš svinjarije kot pa s tisto rjo pa vse zmatirat, pucat, pa lakirat vse da zgleda original, ta beli pa ti je že dobra osnova. Je pa res da če imaš čas pa da prišparaš €€ lahko tisto rjo malo po malo delaš in si sam polakiraš vse razen zunanjosti, prostor načeloma imaš.
Razumem pa, da se ne sliši lepo, da sprednji del avta menjaš, ker so pomisleki varnosti in pa da ti po avto "poševno letel" ko se boš vozil. Ampak mislim, da bo manj opazno in ko bo skup narejen - če se bo naredilo kot mora, kot pa to, da je na avtu 30 flik, ker flik ne boš mogel tako dobro nareidt, da se ne bi vidlo, razen če se spraviš, kot je bil delan recimo Laukotov Datsun, tisto je potem proper ampak za to rabiš orodje, čas in €€. Sam pa veš, kje stojiš časovno, finančno in kaj se tiče znanja. Kot novo pa ne bo nikdar več, ne en pa ne drug...


Re: BMW E30 325i Touring
Preden se zakoplješ pregloboko v projekt malo razmisli ali je sploh vredno. Če zračunaš koliko te bo stalo vsaj leto najema in stroškov delavnice, klepar, ličar, mehaniki, deli, ogromno tvojega časa itd.. Je mogoče boljše našparat in poiskat dober vozen primerek nekje v tujini in tistega malo pošminkaš.
Če se odločiš za popravilo tega, gre moj glas za obnovo nove školjke, ker švasat kozmetiko je enostavneje, kot ravnat nosilne dele.
Če se odločiš za popravilo tega, gre moj glas za obnovo nove školjke, ker švasat kozmetiko je enostavneje, kot ravnat nosilne dele.

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Da vas spravim na tekoce.
Motor sem ogulil kolko je slo in sedaj je pripravljen na to, da se pritrditve za nosilec alternatorja in servo pumpe navarijo nazaj na blok. Dobil sem drug karter, popravil se je alternator, vsi aluminjasti deli so se v nulo ocistili, injektorje sem ultrazvocno ocistil.





Medtem se je izdelal zar za karoserijo in vceraj se je vse skupaj koncno sestavilo. Sedaj je treba zar se malo dodelat, nato pa gre vse skupaj na peskanje, da se lahko zacne na avtu varit.





Motor sem ogulil kolko je slo in sedaj je pripravljen na to, da se pritrditve za nosilec alternatorja in servo pumpe navarijo nazaj na blok. Dobil sem drug karter, popravil se je alternator, vsi aluminjasti deli so se v nulo ocistili, injektorje sem ultrazvocno ocistil.





Medtem se je izdelal zar za karoserijo in vceraj se je vse skupaj koncno sestavilo. Sedaj je treba zar se malo dodelat, nato pa gre vse skupaj na peskanje, da se lahko zacne na avtu varit.





Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

- nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
- Contact:
Re: BMW E30 325i Touring
Kako bi se dalo tole najlazje popravit?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2UWVOKQzS4o[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2UWVOKQzS4o[/youtube]
Obnova avta: https://db.tt/hbFq2YSh , Dogodivscine po obnovi: https://db.tt/b4pdypOQ

Re: BMW E30 325i Touring
Razkovičit, povarit, povrtat, menjat štifte in spet zakovičit. Je rosfraj ali pocinkano? Štifti zgledajo fiksni v spodnji plati tako da predvidevam da imajo rob( manjši fi) ki se vsede v osnovo in je potem z druge strani zakovičeno. Verjetno je obrabljeno oboje člen in štifti.
Let's go Brandon!

Re: BMW E30 325i Touring
Tisti vmesni člen, bi bilo lažje iz nule naredit, kot, da se navari. Jaz bi razkovičil, na novo naredil člen, ki ima obliko ''pasje kosti'' in nazaj zakovičil.
Get low, no matter how
