BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

DulE30
Posts: 309
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by DulE30 » 19 Jan 2017, 20:48

pero27 wrote:Niso za hlajene diske, ker je širina utora za disk 13mm ;)
Zakaj pa misliš da so od iXa?
Drugače sem mel res srečo da sem jih dobil tako poceni in v tako dobrem stanju (na 5 let starih avtih vidim slabše ohranjene čeljusti pogosto), drugače pa ni to neka posebej redka zadeva; trenutno jih je na ebayu več kot 10 parov rabljenih in večinoma so v tej večji, 35mm dimenziji (kabrio/karavan).
Zaradi izrednega stanja jih bom raje kar te obdržal, tud če bo treba ventil. ;)
Ja sej se v bistvu že na sliki vidi :oops: , da ni placa za hlajene... ravno zato ker si navedel da je drug fi batka sem mislil, da je od ix-turinga, slednji so kolikor je meni znano imeli edini hlajene diske zadaj...nisem pa nikjer zasledil da sta dva tipa zadnjih čeljusti, ampak glede na to da za spredaj sta, je možno tudi zadaj...
jetam
Posts: 7
Joined: 25 Sep 2014, 01:30
Avtomobil: E30 takšne in drugačne

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by jetam » 23 Jan 2017, 09:59

DulE30 wrote:
pero27 wrote:Niso za hlajene diske, ker je širina utora za disk 13mm ;)
Zakaj pa misliš da so od iXa?
Drugače sem mel res srečo da sem jih dobil tako poceni in v tako dobrem stanju (na 5 let starih avtih vidim slabše ohranjene čeljusti pogosto), drugače pa ni to neka posebej redka zadeva; trenutno jih je na ebayu več kot 10 parov rabljenih in večinoma so v tej večji, 35mm dimenziji (kabrio/karavan).
Zaradi izrednega stanja jih bom raje kar te obdržal, tud če bo treba ventil. ;)
Ja sej se v bistvu že na sliki vidi :oops: , da ni placa za hlajene... ravno zato ker si navedel da je drug fi batka sem mislil, da je od ix-turinga, slednji so kolikor je meni znano imeli edini hlajene diske zadaj...nisem pa nikjer zasledil da sta dva tipa zadnjih čeljusti, ampak glede na to da za spredaj sta, je možno tudi zadaj...
Glede hlajenih diskov zadaj imaš prav (E30 325iX toruing - ekskluzivno) in tam je premer bata še večji (38 mm, če se prav spomnim, saj je že precej let minilo od obnove), utor na sedlu čeljusti ustreza disku 258×19 mm...
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 23 Jan 2017, 17:32

na iX-u so 38mm batki zadaj, ja, pa na M3 tud
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 05 Mar 2017, 22:06

Je blo lepo vreme včeraj in sem se spravil dat avto na hodulje, zdej so pragi 70 centi nad tlemi in se pod avtom zelo komot sedi in ustvarja.

Image
Sketchy as fuck welding setup (spredaj je avto na remeljnu, zadaj pa na dveh akelštenderjih pod pragovi)

Image
še posebej ko ti eden od omenjeni akselštederjev pade direktno čez prag :evil:

Image
"obseg sfukanosti" je ravnokar postal očiten :lol:

Image
edina kovinska flika na avtu - seveda jo je blo potrebno odstranit, ker take šalabajzerije se pa nebomo šli...

Image
že dobro znana in večkrat nagrajena na mednarodnih srečanji priprava kovine ki se je pokazala pod fliko :lol:

Image
faaak, ker luksuz je ko maš ob strani avta cel meter placa za delat in rabiš samo porinit avto da ga dobiš na drugi strani :P
škoda ker se nisem že prej lotil tega nardit, bi bil avto do zdaj že fertik :lol:

Tako; avto je zdaj šraubfrei in kabelfrei
Smileyface vaga pravi da ima tovarniška elektrika okroglih 5kg (to je brez motorne napeljave, tisto je še eno kilo zraven) če slučajno koga zanima;
Image
Anzee
Posts: 2026
Joined: 18 Oct 2010, 23:49
Avtomobil: Opel Manta A | Opel Manta B | Opel Monza A1 | VW T3 Doka
Location: Ljubljana - Siska
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Anzee » 05 Mar 2017, 22:09

Whoa! A dela na bmw so se zacela al kaj? Jz sm se ze bal, da ta dan ne bo prisel :)

Je mal bogi, sam jebiga, bos ze zrihtal. Pa trenutno si v vodstvu pred kromičem, on se ni razgonu pleha :lol: :lol:
User avatar
Fleko
Posts: 1355
Joined: 04 Oct 2013, 18:46
Avtomobil: 41 cilindrov z vseh vetrov

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by Fleko » 05 Mar 2017, 22:37

Zanimivo, tudi jaz sem si ta vikend vzel ene 8 ur, da sem malo v delavnici ustvarjal. Sem ze pogresal šmer za nohti 8-)
Get low, no matter how
User avatar
DS71
Posts: 3108
Joined: 22 Jan 2011, 12:37
Avtomobil: Manta 400 & Stingray
Location: Ilirska Bistrica

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by DS71 » 05 Mar 2017, 22:40

zdaj ko bo počasi cajt za pridet iz garaž ste se zbudili in začeli delat :lol:

pohvalno da se premika ;)
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 05 Mar 2017, 23:19

Anzee wrote:Whoa! A dela na bmw so se zacela al kaj? Jz sm se ze bal, da ta dan ne bo prisel :)

Je mal bogi, sam jebiga, bos ze zrihtal. Pa trenutno si v vodstvu pred kromičem, on se ni razgonu pleha :lol: :lol:
Nč ni bogi, dober je; nad pol metra višine ni nobene rje :lol: :lol:
Prage mam že oboje na lagerju, uno šalco prerjaveno za vpetje zadnjega mostu tud, ker sem jo takrat v Puli odžagal, še po vezno steno grem k bratu hrvatu pa smo tutocompletto :P
Glede kromiča pa nevem če bo držalo; kolkr je on povedal je menjal že prage in zadnji rob, če ima dober primerek ej pa to tud že to kar ma bit od rje ajde pod sprednjimi blatniki na ojačitvi jo zihr ma, če še ni odpiral...

Zdej sem v fazi intenzinvega iskanja m10b20, ker se je tisti na hrvaškem izkazal za m20b20... Tako da če ima kdo kako informacijo ali (še toliko bolje :D ) motor, kar z besedo na dan (Po možnosti na zs, da nebo že trije prišli tja po motor pred mano :lol: )
Plan je zrihtat in poštrihat vse ter sešvasat vzmetenje pred zimo, čez zimo spimpat motor in spomladi zapeljat na cesto, bil bi že cajt, upam da me nebo od rihtanja spet preveč odtegnil kadett :lol:
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 06 Mar 2017, 15:47

Gospod rja je bil spet na obisku;

Image
dobro da tega dela nisem imel namena uporabiti :D

Image
tole bo še ene zabave z kleparijo za tale notranji del praga...
User avatar
papi
Posts: 2198
Joined: 18 Oct 2010, 23:13
Avtomobil: Opel Kadett C 2.0 Turbo, Jaguar S-type V6, Vw T3 caravelle 1.9 TDI,

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by papi » 06 Mar 2017, 15:54

Da mi še en omeni famo o "gnilih oplih" ga bom na gobec :lol:
Post Reply