BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

User avatar
strider87
Posts: 661
Joined: 08 Feb 2012, 19:34
Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
Location: Ptuj

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by strider87 » 11 Jan 2017, 21:09

pero27 wrote:Al je na 2 glave :lol:
Sej jst bolj mal rabim, pa tud pištola ma mejhno dizo; pištola ma porabo 200l/min, kompresor pa 412l/min vhodnih, 300l/min izhodnih pa 50L posodo. Bo pač mal več laufal. Če bi se šel biznis bi itak nabavil nekaj z 600l/min plus, za to malo kar bom rabil bo pa zadost ;)
Jaz mam 100l, 3 glave, cca 600l pretoka, pa je premalo za neko kulturno peskanje, zadeva laufa skoraj skoz..
dennis18
Posts: 419
Joined: 02 Dec 2010, 17:14
Avtomobil: Opel Kadett C

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by dennis18 » 11 Jan 2017, 22:25

pero27 wrote:Al je na 2 glave :lol:
Sej jst bolj mal rabim, pa tud pištola ma mejhno dizo; pištola ma porabo 200l/min, kompresor pa 412l/min vhodnih, 300l/min izhodnih pa 50L posodo. Bo pač mal več laufal. Če bi se šel biznis bi itak nabavil nekaj z 600l/min plus, za to malo kar bom rabil bo pa zadost ;)
Pero kolko je stala komora? Ima zraven tudi za sesanje / filter praha?
Powered by M.K.
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 12 Jan 2017, 00:16

No bomo vidli kako bo šlo; vse je zelo odvisno od pištole (in premera šobe v njej)
To je tko kot je lahko nek tamal 25L kompresor 3x predimenzioniran za eno pinstripe pištolco, za eno tavelko za ladje štihat je pa seveda 50x prešvoh ;)

Peskalnik ma luč, pa 2 luknje za priklopit sesanje/filter, pištola vključena, bil je pa 100€ nov pri Lincosu (ker so bli glih novoletni popusti)
User avatar
killer_beast
Posts: 114
Joined: 30 Apr 2013, 15:42
Avtomobil: Opel Kadett C 1979

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by killer_beast » 12 Jan 2017, 12:59

Tole glede kompresorja, držim pesti, da bo funkcioniralo, čeprav, iskreno, kar malo dvomim.
Sicer pa, če kdo išče poceni peskalno komoro, si jo lahko izdela tudi sam. Nekaj 10 evrov, eno popoldne, in nastane tole:
Image
User avatar
croma_man
Posts: 2730
Joined: 23 Apr 2012, 23:35
Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
Location: Celje
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by croma_man » 12 Jan 2017, 13:42

jst sm mel perota za tehnološko naprednega strojno izšolanega mladega raziskovalca...na koncu pa vse kitajsk, drejponk, peskalnik, kompresor...jao jao :)
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 12 Jan 2017, 14:01

Ma klinc, sej dones je že vse kitajsk; sem kupu Perles bor mašino, ki naj bi bla kao elitna verzija od Iskre, crknla po pol leta, kitajski Bosch z plastičnim ohišjem dela pa že 4 leta...
Sej ročno orodje mam pa vse Unior :D
Sej to je vse sam za hobi, če rabiš za biznis kupiš pa orng; na teh mašinah jst do smrti nebom naštepal tolko ur da bi jih znucal ;)
Tattoo mašince pa vseen rezkamo na švicarski mašini za miljon pa pol ki stoji na 10 tonskem bloku granita :D
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 13 Jan 2017, 15:44

Evo, sem šel po sodo in sem sprobal peskalnik;
Deluje odlično, kompresor sicer večino časa laufa, ampak komot dohaja in tlak ne pade pod 7 barov.

Dobil sem tud čeljusti od E30 iz nemčije za skoraj smešnih 40€, so v odličnem stanju, niti tesnil nebi rabil menjat, ampak jih bom, ker bom čeljusti itak barval. Še celo skoraj nobe Green stuff pakne so pršle zraven :lol: Pa me je Ježek strašil kako je to draga roba :lol:
Sem pa mislil da bodo navadne (33mm batki) a so nažalost od karavana/kabrioleta (35mm batki) tako da bo po mojih izračunih sodeč potrebno montirat bias ventil na linijo... jebiga

Image
User avatar
TimiMB
Posts: 62
Joined: 26 Dec 2015, 20:43
Avtomobil: Bmw 46d,E30,E28
Location: Maribor

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by TimiMB » 17 Jan 2017, 20:30

Super da si dobil za to ceno :)
Drift is not a crime, is a different driving style
DulE30
Posts: 309
Joined: 26 Jul 2013, 21:53
Avtomobil: Bmw e30(m10b20)/t3 camper

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by DulE30 » 19 Jan 2017, 00:47

pero27 wrote:Evo, sem šel po sodo in sem sprobal peskalnik;
Deluje odlično, kompresor sicer večino časa laufa, ampak komot dohaja in tlak ne pade pod 7 barov.

Dobil sem tud čeljusti od E30 iz nemčije za skoraj smešnih 40€, so v odličnem stanju, niti tesnil nebi rabil menjat, ampak jih bom, ker bom čeljusti itak barval. Še celo skoraj nobe Green stuff pakne so pršle zraven :lol: Pa me je Ježek strašil kako je to draga roba :lol:
Sem pa mislil da bodo navadne (33mm batki) a so nažalost od karavana/kabrioleta (35mm batki) tako da bo po mojih izračunih sodeč potrebno montirat bias ventil na linijo... jebiga

Image
Tole si pa ujagal kr redko zadevo :D bodi pozoren, ko boš diske naročal, zna bit celo, da so hlajeni ,so pa tole verjetno od ix-a karavana ;) če nočeš bias ventila, povej uredimo zamenjavo za navadne :P
User avatar
pero27
Posts: 2726
Joined: 16 Jan 2014, 16:50
Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
Location: Novo mesto
Contact:

Re: BMW E21 50 odtenkov rje in fiberglasa

Post by pero27 » 19 Jan 2017, 19:28

Niso za hlajene diske, ker je širina utora za disk 13mm ;)
Zakaj pa misliš da so od iXa?
Drugače sem mel res srečo da sem jih dobil tako poceni in v tako dobrem stanju (na 5 let starih avtih vidim slabše ohranjene čeljusti pogosto), drugače pa ni to neka posebej redka zadeva; trenutno jih je na ebayu več kot 10 parov rabljenih in večinoma so v tej večji, 35mm dimenziji (kabrio/karavan).
Zaradi izrednega stanja jih bom raje kar te obdržal, tud če bo treba ventil. ;)
Post Reply