-
L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
-
Contact:
Post
by L4UK0 » 11 Jan 2017, 18:09
Eh pa kaksn benz v tank in/ali sesalni kolektor...a so vas tolko prestrasli mediji glede polarnega mraza
Tut dizl mora b.p. vzgat pri teh -15C. In lih tako pri -25C, razn ce je neki zdihanga na avtu.
Jaz sem imel na Omegi 2.2DTI pozimi tezave, ampak tocno vem da je bila bosch pumpa gotova. Tudi poleti ce sem parkiral z gobcem v klanec je bilo no go...

-
strider87
- Posts: 661
- Joined: 08 Feb 2012, 19:34
- Avtomobil: Opel Kadett C, bmw e30, Vw T2b , Manta b
- Location: Ptuj
Post
by strider87 » 11 Jan 2017, 20:04
Golf 1, 1.6D aku in svečke stare približno eno leto, pri -14 počakam kake 20s, da segreje pa kresne v prvo. Zdaj točim dizel pa malo bencina polek. Avto stoji pod nadstreškom.
-
Ježek
- Posts: 393
- Joined: 02 Sep 2012, 15:49
- Avtomobil: vwvwvwvw
Post
by Ježek » 11 Jan 2017, 21:44
Če se prav spomenm so meli nekateri vwji predgretje nafte narejeno, da je hladilna tekočina ogrevala ohišje naftnega filtra in je zizal toplo nafto kar bi naj bilo bolj zdravo za motor. To ti pri hladnem vžigu itak nič ne pomaga. Mogoče je to mislil sodelavec?
Na caddju pa je toplejši povratni vod speljan v filter, ne v rezervar kot pri starejših enkah.
Imamo pa doma skos dizle in razen slabih grelnih svečk in akumulatorjev jih nič ne ustavi. Še laguna ni mela problemov pri -16 pa ima znižano kompresijsko razmerje
-
Bajta
- Posts: 204
- Joined: 27 Aug 2014, 21:03
- Avtomobil: Golf mk1
- Location: Ravne na Koroškem
Post
by Bajta » 11 Jan 2017, 23:46
js mam prvič zdej dizla kak mesec, dans je bla kriza.
prvič nič, drugič nič, tretjič vžgal, sicer težko, akku morm nafilat.
-
pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
-
Contact:
Post
by pero27 » 12 Jan 2017, 00:28
Tud univerzalne električne grelce se dobi za nataknit okrog filtra nafte, če mate že take krize z temi dizli

-
ZiZa
- Posts: 1341
- Joined: 25 Jul 2012, 14:15
- Avtomobil: Opel Kadett C 1.2N (1979)
-
Contact:
Post
by ZiZa » 12 Jan 2017, 00:59
Šved mi je dns pri -15 pomežiknu na armaturki logo za grelne svečke za seknundo al dve... pa je upalil k da je +15

vse dobre grelne svečke, dobr akumulator pa ne primorsko nafto (zimska) in ima da pali

-
zegler
- Posts: 554
- Joined: 03 May 2015, 16:02
- Avtomobil: e21
- Location: Maribor
Post
by zegler » 12 Jan 2017, 08:13
moj evropejec 2005 letnik (citroen) 2.2 hdi ze 12 let pali v nulo, ustavil ga je edino spraznjen aku pa unicen lezaj na starterju, pri tem sem tud mislil da je aku ker se je dodaten upor lezaja pokazal samo pri hladnem vremenu. Vceraj je malo pocasi zaverglal, pa sem pol preveril aku - seveda samo 27 % je mel

. Danes spet ok.
-
croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
-
Contact:
Post
by croma_man » 12 Jan 2017, 08:43
tale ležaj na štarterju, mamo kake indice al je sam težk obračal?
-
Waxxx
- Posts: 589
- Joined: 30 Aug 2012, 11:27
- Avtomobil: 1977 Opel Kadett C 1.2N, 1980 Zastava 101 Confort, 2011 BMW 318d Touring
- Location: Ponikva pri Žalcu
-
Contact:
Post
by Waxxx » 12 Jan 2017, 14:52
Js mam to rešeno tako, da mam avto že dober mesec na toplem na servisu. Za na šiht se pa švercam z maminim bencinarjem al pa gnjavim sodelavce!

-
JureK
- Posts: 588
- Joined: 25 Sep 2012, 12:44
- Avtomobil: VW T3
Post
by JureK » 12 Jan 2017, 22:19
Prav zarad obuditve te teme sem šel včeraj probat zalaufat kombi, kake 14 dni je minal od zadnjega paljenja. Vžgal ko bomba, iz prve, kot da smo sred poletja!
