Mu bom kr jst
Najprej; to bo že v osnovi šlo na m10b20, tisto pacanje z gumicami in nevemkaj mi je grdo, rešitve "kupi in našraufaj" so pa dolgočasne.
Glede venturjev je pa tko; če kupiš webra recimo DCOE 45 to pomeni da je "bore" velik 45mm, notri pa maš potem montiran venturi posebej, ki ima manjši premer od teh 45mm, mislim da maš lahko največ 40mm, pri DCOE 40 pa največ 36mm, naj me kdo popravi če se motim.
No; Mikuni BDSR 40 ima ta najmanjši premer venturija velik 40mm, venturi je pa del vlitka in ni zamenljiv. Tako da bi me kvečjemu skrbelo da bo prevelik, ampak me ne, ker očigledno zadeva zelo dobro laufa na parih m10b20 ki niso v moji lasti...
Drugače kao idealen venturi za m10b20 v stock stanju je 34mm:

(in dobiš peak power pri 5800 RPM)
Če maš prevelke venturije, potem se pretok zraka upočasni, bencin pade ven itd; sami problemi uglavnem, pa avto neha bit vozen pri nižjih obratih
Papi ti maš 40ke na tvojem c20xe, ne? Katere venturije maš pa montirane?