-
nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
-
Contact:
Post
by nicjasno » 23 Dec 2016, 19:03
-
nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
-
Contact:
Post
by nicjasno » 29 Dec 2016, 10:46
-
nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
-
Contact:
Post
by nicjasno » 30 Dec 2016, 12:27
-
pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
-
Contact:
Post
by pero27 » 30 Dec 2016, 14:33
Whoa
A strut bar si zvil v beli karoseriji, al je črna zapigana?
-
nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
-
Contact:
Post
by nicjasno » 30 Dec 2016, 14:48
pero27 wrote:Whoa
A strut bar si zvil v beli karoseriji, al je črna zapigana?
Strut bar se je zvil pri trcenju. Bo treba novega kupit.
-
pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
-
Contact:
Post
by pero27 » 30 Dec 2016, 14:51
sej mate zihr kkšn 10 tonski škripec v tej hali, pa ga nazaj nategni

-
nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
-
Contact:
Post
by nicjasno » 30 Dec 2016, 14:59
pero27 wrote:sej mate zihr kkšn 10 tonski škripec v tej hali, pa ga nazaj nategni

To ko je enkrat zvito lahko kdo drug ma, ce ce. Meni to ne pride nazaj v avto.
-
grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Post
by grega983 » 30 Dec 2016, 17:59
Kot da je pred tem bil raven .....
Pri sedanji obliki se ob ponovni osni obremenitvi pojavita nekaj večja upogibna momenta zaradi malenkost večje ekscentričnosti. Ki pa jo debelostenska brezšivna jeklena cev z lahkoto prevzame.
Bi zastopil te strahove in premišljevanje, če bi bil strutbar v začetku raven
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

-
nicjasno
- Posts: 687
- Joined: 07 May 2015, 21:35
- Avtomobil: 1989 BMW E30 325i Touring
- Location: Maribor
-
Contact:
Post
by nicjasno » 30 Dec 2016, 19:03
grega983 wrote:Kot da je pred tem bil raven .....
Pri sedanji obliki se ob ponovni osni obremenitvi pojavita nekaj večja upogibna momenta zaradi malenkost večje ekscentričnosti. Ki pa jo debelostenska brezšivna jeklena cev z lahkoto prevzame.
Bi zastopil te strahove in premišljevanje, če bi bil strutbar v začetku raven
Najprej ga je treba zvit nazaj tako, da se nebo vidlo da je bil zvit. V kolikor to ni mogoce, grem rajs novega nabavit, ker mi moj notranji perfekcionist tega drugace nikoli ne bo oprostil.

-
pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
-
Contact:
Post
by pero27 » 30 Dec 2016, 20:07
grega983 wrote:Kot da je pred tem bil raven .....
Pri sedanji obliki se ob ponovni osni obremenitvi pojavita nekaj večja upogibna momenta zaradi malenkost večje ekscentričnosti. Ki pa jo debelostenska brezšivna jeklena cev z lahkoto prevzame.
Bi zastopil te strahove in premišljevanje, če bi bil strutbar v začetku raven
Točn tko!

našraufej ga nazaj v tabelo karoserijo na eni strani pa tadrugo stran potegn z škipcem v naspotni smeri trečnja
Vid se pa verjetno že zdej ne da je zvit - dokler ga ne probaš zmontirat
