naj najprej povem, da se ne gre za oldija, pa vseeno vem, da je tu kar nekaj strokovnjakov, ki bi mogoče lahko pomagali. Gre se za Corso C (2004) z 1.8 motorjem. Zamenjan je bil komplet kolektor in auspuh in sicer iz 4-1 v 4-2-1. Dodatno smo namestili še katalizator (200 celični).
Problem je naslednji. Avto ne naredi tehnične (zaradi plinov), in dosti krat se zgodi, da avto duši - ne vedno (komaj, komaj prileze do 3000 obratov, potem pa vleče na polno). Res je, da delam kar kratke relacije (mestna vožnja) in ga še to dodano "zjebe".
Torej izpušni kolektor je 4-2-1 potem luknja za lambdo, katalizator in še en lambda. V originalu so lambde čisto na vrhu in potem katalizator, pri meni pa se to vse skupaj prestavi spodaj, saj drugje ni prostora. Sedaj pa vprašanje kaj naredit? To, da z vezami naredim tehničnega mi je brez veze, ker bi rad, da avto gre normalno (ne bi pa rad kupov originala ...) kot se spodobi

Tukaj še meritve opravljene na tehničnem:

Hvala že v naprej vsem za pomoč!
Lp, Uroš