Lancia Beta HPE Volumex

- grega983
- Posts: 882
- Joined: 09 Jan 2013, 20:02
- Avtomobil: Lancia Delta HF turbo, Alfa Romeo 33 16v Permanent 4, Lancia Thema 16v Turbo LS
- Location: Fram
Re: Lancia Beta HPE Volumex
To vse vemo za S4 (tehnikalije), bolj je fascinantno da pri podatku o 2.0 mopedu s 1.4 bara dobiš ven konje solidnega NA motorja iz tistega obdobja.
Če italjanu rečeš da je cigan s tem v bistvu žališ cigana

Re: Lancia Beta HPE Volumex
Mehanika se bo rihtala na primorskem koncu, kleparija in ličarija pa na dolenjskem koncu.grega983 wrote:Spodaj pa tipična Lancia iz tistega obdobja.
Zgleda dobro
To boš sam rihtal ?

- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Lancia Beta HPE Volumex
Bravo tomaž..me veseli da ti je uspelo zadevo speljat
Se pridružujem kromatovim mislim glede končnega izdelka
Kaj za en otroški vrtec pa imamo tukaj ,da niste še nikol videli tega avta ? Ni čudno da je pol golf 2 najboljši avto na svetu
Čudi pa tudi mene malo ta konjenica ..a niso že precej prej njihovi dvo literski DOHC atmosferci imeli nekih 125-130 konjev..brez VX-a


Kaj za en otroški vrtec pa imamo tukaj ,da niste še nikol videli tega avta ? Ni čudno da je pol golf 2 najboljši avto na svetu

Čudi pa tudi mene malo ta konjenica ..a niso že precej prej njihovi dvo literski DOHC atmosferci imeli nekih 125-130 konjev..brez VX-a
..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- croma_man
- Posts: 2730
- Joined: 23 Apr 2012, 23:35
- Avtomobil: BMW E21 315 / BMW 2002 Touring
- Location: Celje
- Contact:
Re: Lancia Beta HPE Volumex
čak to je 8V motor z dvem odmičnim, pač klasika 2.0 ? jst sm mel ta motor v cromi, cht dohc 8v, torej 90 konjev
http://www.fiatcromaclubitalia.it/versi ... e/cht.html
ajd, pol neki prinese kompresor pa rešiš se luknje ker zvezno vleče proti turbotu.
http://www.fiatcromaclubitalia.it/versi ... e/cht.html
ajd, pol neki prinese kompresor pa rešiš se luknje ker zvezno vleče proti turbotu.

Re: Lancia Beta HPE Volumex
Žal je tako kot pri Fiatu 124 volumex. Ni mi v interesu spreminjat karakteristik avtomobila, ker jih je že tako malo z takšnim sistemom, da je že problem z deli. tako da konjenica ostaja ista. Avto mi je namenjen za uživanje po regionalnih cestah, seveda pa kdaj tudi kakšna večja hitrost.grega983 wrote:To vse vemo za S4 (tehnikalije), bolj je fascinantno da pri podatku o 2.0 mopedu s 1.4 bara dobiš ven konje solidnega NA motorja iz tistega obdobja.


Re: Lancia Beta HPE Volumex
DS71 wrote:Bravo tomaž..me veseli da ti je uspelo zadevo speljatSe pridružujem kromatovim mislim glede končnega izdelka
![]()
Kaj za en otroški vrtec pa imamo tukaj ,da niste še nikol videli tega avta ? Ni čudno da je pol golf 2 najboljši avto na svetu![]()
Čudi pa tudi mene malo ta konjenica ..a niso že precej prej njihovi dvo literski DOHC atmosferci imeli nekih 125-130 konjev..brez VX-a
Tukaj je razlike med mojo Spyderco (119 KM) in in to HPE 17 KM, in razlika v navoru 176 Nm proti 206 Nm. Ne bi pa rad žalil drugih lastnikov starih avtomobilov z mojo izjavo, samo v tistih časih pri serijskih avtomobilih so Italjanski avti Alfa in Lancia glede na to kubaturo 2.0, golo težo motorja bili pred konkurenco lahko se pa motim. Glede konjev je pa tako, ker me nič ni skupaj pri moji kilaži (lahka kategorija), se pa še pri pospešku pridobi


Re: Lancia Beta HPE Volumex
Uuuu zanimiv projekt, bomo z veseljem spremljali! Čim manj izgub živcev in vitamina € ti želim 


- pero27
- Posts: 2726
- Joined: 16 Jan 2014, 16:50
- Avtomobil: BMW e21 315 82', Kadett C 1.2N/S 78', BMW E30 318i 87', Kawa KZ400 82' cafe
- Location: Novo mesto
- Contact:
Re: Lancia Beta HPE Volumex
Hja, kaj pa vem; bmw m10 mašina z 8 ventili je mela z dvemi litri serijskih 130KM na mehanskem kugelfischer ajnšpicu in 170KM na tem istem ajnšpricu in 0.55 bara overboost turbotu.TOMZY wrote: Ne bi pa rad žalil drugih lastnikov starih avtomobilov z mojo izjavo, samo v tistih časih pri serijskih avtomobilih so Italjanski avti Alfa in Lancia glede na to kubaturo 2.0, golo težo motorja bili pred konkurenco lahko se pa motim.
To je blo že leta 73' na 2002kah, da o S14 sploh ne govorimo...
Je pa res da je blok železen...
Je pa tale tvoja lancia strašno zanimiv avto, jst tud nisem vedu da to obstaja


- DS71
- Posts: 3108
- Joined: 22 Jan 2011, 12:37
- Avtomobil: Manta 400 & Stingray
- Location: Ilirska Bistrica
Re: Lancia Beta HPE Volumex
ja..in italjani z 2 litri na fergazerjih z 130 konji ..pa kugelfišer je bila takrat znastvena fantastika za izbrane
Sej dejansko je mogoče v 70tih edino bmw pariral italjanskim motorjem kateri so sloveli da so se "vrteli"
Je pa blo nasplošno v teh letih 100 konjev veliko ..še posebno glede na težo avtov in pa na dejstvo,da je takrat povprečje konjenice znašalo kakšnih 50 konjev ali manj

Sej dejansko je mogoče v 70tih edino bmw pariral italjanskim motorjem kateri so sloveli da so se "vrteli"
Je pa blo nasplošno v teh letih 100 konjev veliko ..še posebno glede na težo avtov in pa na dejstvo,da je takrat povprečje konjenice znašalo kakšnih 50 konjev ali manj

..THERE WILL NEVER BE ANYTHING LIKE THEM AGAIN...the NOISE...the SPEED...the POWER...the GROUP B...

- L4UK0
- Posts: 3143
- Joined: 18 Oct 2010, 22:06
- Avtomobil: 1972 Datsun Fairlady Z
- Location: Ljubljana
- Contact:
Re: Lancia Beta HPE Volumex
Nissan S20 (Skyline in Fairlady Z432)
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_S20_engine
Zdizajniran 1968, inline 6, 1989ccm, 160HP
P.s:
Lancia je pa itak top, sploh Volumex je res zanimivost
https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_S20_engine
Zdizajniran 1968, inline 6, 1989ccm, 160HP

P.s:
Lancia je pa itak top, sploh Volumex je res zanimivost

